XXL Nutrition

Sportschool waar je eenmalig heen kan/geen lid hoeft te worden Bij Capelle ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

snowdog

Novice
Lid geworden
6 nov 2012
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
61kg
Vetpercentage
22%
Om te beginnen, ik ben gewoon lid van een sportschool, maar wil soms met maten trainen die lid zijn van andere sportscholen, maar niet bij die van mij willen omdat het te ver is bijvoorbeeld, of al ergens anders aan vast zitten, of geen lid willen worden ( bovendien heeft f4f nu geen actie lopen en kon het niet). Ikzelf wil ook niet van sportschool veranderen ( ben om eerlijk te zijn tevreden over F4F Capelle, ook nu ik 3x per week ga), en één van mijn maten zit bij Erasmus Uni waar ik ook niet naar binnen mag.

Zodoende, is er in de omgeving van Capelle ad IJssel/R'dam oost ergens een sportschool waar je gewoon entree betaalt om een uurtje of 2 a 3 te mogen sporten en niet waar je gelijk aan een lidmaatschap vast zit?
 
Heeft sowieso niet elke sportschool dit? Meestal tussen de 5 en 10 euro.
 
F4F en Erasmus Uni gym niet afaik.

Noem er eens één, als ik google ( wellicht faal ik een beetje) krijg ik slechts resultaten met ''eenmalige inschrijfkosten''voor een abo.
 
Stap gewoon binnen en zeg dat je je studentenkaart thuis hebt liggen. Zolang ze niet merken dat je meerdere keren gaat komt dat allemaal goed.
 
*deze actie is niet geldig voor bestaande leden van HealthCity



Thanks mensen :).

@Henri > Je bedoelt bij Erasmus het is het proberen waard I guess!

Oh, je bent lid van HealthCity, wist ik niet he.
 
F4F en Erasmus Uni gym niet afaik.

Noem er eens één, als ik google ( wellicht faal ik een beetje) krijg ik slechts resultaten met ''eenmalige inschrijfkosten''voor een abo.

Basic fit in kralingen wel.
 
Gewoon een beetje lullen en je komt bijna altijd wel naar binnen.
 
Oh, je bent lid van HealthCity, wist ik niet he.

Oops :p.


Bedankt voor de suggesties, ik ga volgende week wat uitproberen, dit weekend ben ik een weekendje weg mountainbiken dus gewichten heffen is er even niet bij :).
 
Back
Naar boven