AndroidHealthClinic

Sportschool Wageningen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kevinve

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
29 okt 2011
Berichten
2.578
Waardering
178
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Volgend jaar ga ik naar Wageningen studeren op de WUR. Voor €70 kan ik naar Sportschool de Bongerd. Ik weet echter niet hoe de voorzieningen hier zijn, als iemand hier traint zou ik het graag horen.

Verder, is er in de buurt een goede gym, niet al te duur, aangezien ik dan een arme student ben.
 
Ze hebben het er zojuist verbouwd. Morgen zal ik de nieuwe gym komen keuren en dan laat ik het weten. Wat ga jij studeren als ik vragen mag?
 
Ze hebben het er zojuist verbouwd. Morgen zal ik de nieuwe gym komen keuren en dan laat ik het weten. Wat ga jij studeren als ik vragen mag?

Bodem, Water, Atmosfeer :)
Had laatst meegelopen en heb inderdaad meegekregen dat ze aan het verbouwen waren. Ik ben benieuwd!
 
€70,-? Is dit per maand???
 
Per jaar, vreselijk he... het wordt ook steeds duurder :(
In de goeie ouwe tijd was het nog 60 :)

Maar @markrot train jij hier nu zelf ook? Hoe bevalt het tot nu qua voorzieningen?
 
70 euro voor een jaar? Hoe is het mogelijk :)
 
Maar @markrot train jij hier nu zelf ook? Hoe bevalt het tot nu qua voorzieningen?

Ja en het bevalt vrij goed. Ze hebben danwel geen squatrek, maar nu na de verbouwing dus wel. Verder: db's tot 40, de standaard technogym machines. Slechtste punt van de gym is dat de drukbank niet chill is.
 
Ja en het bevalt vrij goed. Ze hebben danwel geen squatrek, maar nu na de verbouwing dus wel. Verder: db's tot 40, de standaard technogym machines. Slechtste punt van de gym is dat de drukbank niet chill is.

Mmm, squatrek is wel fijn dan! Hebben ze geen standaard technogym BP banken?
 
Mmm, squatrek is wel fijn dan! Hebben ze geen standaard technogym BP banken?

Ze hebben een gelede technogym drukbank. Lig je erg instabiel op. Het is een een of andere nieuwigheid, de oudere, rechte technogym banken zijn bij mijn weten prima.
 
Als ik technogym bench press bij google intik, is dat dan de 5de?
 
Bij afbeeldingen de 2de.
 
Bij afbeeldingen de 2de.

Oh, dat zijn inderdaad die minder stevige, maar iets lichter geloof ik. Zou je me morgen iets kunnen laten horen als je weer in de Bongerd bent geweest via PM? Thanks!
 
Ik post het gewoon hier ;)
 
Ok nu is het wel erg chill. Squatrek is er nu. Er is een mogelijkheid om een fijne bank in het squatrek te plaatsen en dan kun je lekker benchen.
Het fijne aan deze opstelling is dat je de vangers zo kan instellen dat je de stang wel volledig tot de borst kan zakken, maar bij falen gewoon neer kan leggen (ter hoogte van de keel) en zo kun je er zo onderuit komen en je hebt de stang zo weer terug op zijn plaats (een easy 10cm rackpull). Spotters behoren dus tot het verleden.

Er zijn nu fijne schijven en het zijn ook grote schijven, dus je kunt er lekker mee dl'en.

Spiegels zijn er nog niet maar die zouden nog komen.

Veel ruimte is er nu.

Ook leuk is: preacher bank, hammer strength plate loaded legpress (er zou nog meer plate loaded spul komen), veel kabel opties (voor schouders ook), decline bench, dit ter aanvulling van de standaard technogym apparatuur (inc. cable cross).

Kortom 1 van de fijnste gyms waar ik het genoegen had te mogen trainen.
 
Laatst bewerkt:
Ok nu is het wel erg chill. Squatrek is er nu. Er is een mogelijkheid om een fijne bank in het squatrek te plaatsen en dan kun je lekker benchen.
Het fijne aan deze opstelling is dat je de vangers zo kan instellen dat je de stang wel volledig tot de borst kan zakken, maar bij falen gewoon neer kan leggen (ter hoogte van de keel) en zo kun je er zo onderuit komen en je hebt de stang zo weer terug op zijn plaats (een easy 10cm rackpull). Spotters behoren dus tot het verleden.

Er zijn nu fijne schijven en het zijn ook grote schijven, dus je kunt er lekker mee dl'en.

Spiegels zijn er nog niet maar die zouden nog komen.

Veel ruimte is er nu.

Ook leuk is: preacher bank, hammer strength plate loaded legpress (er zou nog meer plate loaded spul komen), veel kabel opties (voor schouders ook), decline bench, dit ter aanvulling van de standaard technogym apparatuur (inc. cable cross).

Kortom 1 van de fijnste gyms waar ik het genoegen had te mogen trainen.

Even kort, klinkt echt fantastisch! Meer spullen als dat ze hier hebben. Squatrek klinkt erg fijn, verheug me er nu al op rn bedankt voor de info man!
 
Haha jij hebt mazzel dat je nog maar 17 bent, ik kan er nog slecht anderhalf jaar van genieten - iets langer als ik lui ben.
 
Haha jij hebt mazzel dat je nog maar 17 bent, ik kan er nog slecht anderhalf jaar van genieten - iets langer als ik lui ben.

Haha, half jaartje samen trainen?;p
 
Back
Naar boven