MuscleMeat

Sportschool Zwolle

Bezoekers in dit topic

jepzel

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2010
Berichten
313
Waardering
17
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
> 50%
Ik ben verhuisd naar Zwolle en nu ben ik hier opzoek naar een sportschool. Ik had zelf al Loekies Gym gevonden en die leek me wel redelijk (en goedkoop) en daar wou ik morgenmiddag even gaan kijken. Iemand die hier misschien in Zwolle traint en weet of dit een goede sportschool is of een andere sportschool weet?

Alvast bedankt!
 
Loekies gym is prima, anders Adonis in 's Heerenbroek, ligt een paar kilometer buiten zwolle maar is die paar kilometer zeker waard.( ong. 15 minuten met de auto vanaf het centrum van zwolle, dus goed te doen)
 
Er is ook een nieuw sport school geopend.fit 4 free zit bij fc zwolle stadion
 
Is vast niet zo free als de naam doet vermoeden:D
 
Er is ook een nieuw sport school geopend.fit 4 free zit bij fc zwolle stadion
-1


Ik heb vorige week nog 2 weken in zwolle gezeten voor werk. Bah, wat een bagger gyms daar... Loekies is volgens mij de enige beetje redelijke gym.
 
F4F zwolle geen aanrader
 
Haha, dacht ik al. Ga vanmiddag bij Loekies Gym kijken als ie weer open is.
 
Loekies Gym is zeker 1 van de beter maar om lekker te fitnessen is Adonis in Sheerenbroek ook een echte aanrader. Niet druk, das wel lekker!
 
Nou ben er geweest, alles leek nogal oud en heftig gebruikt, maar alles deed wat het moest doen. Voelde me er alleen totaal niet op mijn gemak dus ik kijk nog even verder.
 
Ik woon en train zelf ook in Zwolle en Vital Palace (voorheen Shape-Up) is wat mij betreft toch de beste. Toch de plek waar de meeste buffs zitten en qua spullen ook gewoon top. Anders is City Fit nog een aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Ik woon en train zelf ook in Zwolle en Vital Palace (voorheen Shape-Up) is wat mij betreft toch de beste. Toch de plek waar de meeste buffs zitten en qua spullen ook gewoon top. Anders is City Fit nog een aanrader.

Ziet er best leuk uit, maar voor iemand die serieus aan krachttraining doet zou ik toch voor Adonis gaan.
 
En de openingstijden van Loekies zijn gewoon bagger :s
 
Back
Naar boven