MuscleMeat

sportschoolabonnementen in de coronacrisis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geen probleem met die mondkapjes hoor,ik wil desgewenst ook nog wel in mijn blote kont gaan trainen als dan trainen weer mogelijk word
 
Begint nu wel een beetje te voelen als wegenbelasting voor een auto die je niet hebt.
Ik betaal nu wegenbelasting voor een auto die ik wel heb, maar al weken niet gebruik ivm thuiswerken. Mobiele data gebruik ik nu ook niet meer, zit thuis op de wifi. Zolang je niet zonder werk bent komen te zitten zijn je inkomsten en je uitgaven gewoon gelijk als voor dit. Misschien zijn je uitgaven zelfs nu wat minder. Je gaat niet uit, niet naar de kapper, whatever. Ik support de local gym. Eet local restaurant voedsel en drink veel te veel (local) speciaal bier.
 
Geen probleem met die mondkapjes hoor,ik wil desgewenst ook nog wel in mijn blote kont gaan trainen als dan trainen weer mogelijk word

Stop er wel ff een kurk in wil je. Ik slik voor de zekerheid een vork :D
 
Ik betaal nu wegenbelasting voor een auto die ik wel heb, maar al weken niet gebruik ivm thuiswerken. Mobiele data gebruik ik nu ook niet meer, zit thuis op de wifi. Zolang je niet zonder werk bent komen te zitten zijn je inkomsten en je uitgaven gewoon gelijk als voor dit. Misschien zijn je uitgaven zelfs nu wat minder. Je gaat niet uit, niet naar de kapper, whatever. Ik support de local gym. Eet local restaurant voedsel en drink veel te veel (local) speciaal bier.
Uitgaven zijn wel gelijk. Met een gezin merk je dat niet zo. En ik gun het Platinum wel. Het moet gewoon niet meer te lang duren.
 
Ik betaal nu wegenbelasting voor een auto die ik wel heb, maar al weken niet gebruik ivm thuiswerken. Mobiele data gebruik ik nu ook niet meer, zit thuis op de wifi. Zolang je niet zonder werk bent komen te zitten zijn je inkomsten en je uitgaven gewoon gelijk als voor dit. Misschien zijn je uitgaven zelfs nu wat minder. Je gaat niet uit, niet naar de kapper, whatever. Ik support de local gym. Eet local restaurant voedsel en drink veel te veel (local) speciaal bier.
Hier gelukkig ook dezelfde inkomsten en wat minder uitgaven. Als mijn vrouw daarachter komt zullen de uitgaven wel rechtgetrokken worden.
 
UFC gaat wel gewoon door zaterdag?
 
is zwaar kut die onzekerheid ,ik durf niet goed nu een lat pulley te kopen ,als ik zeker wist dat ze tot 1 juli gesloten
bleven vind ik dat de investering wel waard

Wel kijke nie kope?
 
Dat denk ik wel gap
Vond de sportscholen in vergelijking tot horeca maar afwachtende houding hebben. Ben bang dat deze ronde de sportscholen er weer bescheten vanaf komen.
 
Lekkere sportschool. Doen F4F en Basic Fit het toch beter.
Ik zit bij deze toko. En de verhalen kloppen helaas. De incasso van de abonnementsgelden loopt gewoon door. Ze zijn praktisch onbereikbaar en de communicatie naar de klanten is bedroevend slecht.
 
Bij Biggym dringt ook eindelijk het besef door dat het zo niet langer kan met de communicatie. Vandaag is er voor het eerst sinds de gedwongen sluiting een mail uitgegaan naar alle leden, waaruit ik even een stukje citeer:

"Zoals je weet duurt de gedwongen sluiting van onze vestigingen door de Nederlandse Overheid langer dan iedereen van tevoren had verwacht.
Om deze reden gaan we je abonnement bevriezen. We zullen geen incasso’s meer uitvoeren totdat we onze gym’s weer kunnen heropenen.
"

Na 2½ maand door te hebben geïncasseerd, bevriezen ze de abonnementen dus vanaf juni...
 
Laatst bewerkt:
Lekkere sportschool. Doen F4F en Basic Fit het toch beter.
Vind dat basic fit het prima geregeld had, kreeg al heel snel een mail met 3 opties, doorbetalen, doorbetalen en daarna extra goodies of pauzeren.
 
Fitnessbranche: 140 miljoen euro nodig
Zonder steunpakket verwacht één op de zeven sportscholen het einde van het jaar niet te halen, zegt NL Actief. De branchevereniging voor fitnessondernemers zegt in een persbericht 140 miljoen euro nodig te hebben, en is in gesprek met het ministerie van Economische Zaken.

Tot 1 juli moesten de deuren van sportscholen gesloten blijven. Daardoor heeft de sector het zwaar. "De kosten van de huur of hypotheek, de licenties en de personeelslasten liepen in die periode gewoon door", zegt Ronald Wouters, algemeen directeur van NL Actief.

Maar de echte klap moet nog komen, zegt Wouters. Veel sportscholen hebben hun klanten gevraagd door te betalen in de eerste coronamaanden, en hebben beloofd dat te compenseren in de komende maanden. Die constructie maakt het vanwege administratieve regels ook moeilijk om in aanmerking te komen voor de Tegemoetkoming Vaste Lasten.

bron: NOS
 
Is het bevriezen van de abbo's al begonnen bij Big Gym ?
Hier schrijven ze het volle bedrag nog af.
 
Back
Naar boven