Originally posted by lorenzo
breekt die kabel,en ik pleur zo naar achteren door het raam heen en val 5 verdiepingen naar beneden.Gelukkig mankeerde ik niets.
Ben je zeker dat jij niet wat teveel naar tekenfilms kijkt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
breekt die kabel,en ik pleur zo naar achteren door het raam heen en val 5 verdiepingen naar beneden.Gelukkig mankeerde ik niets.
Ik heb het zelf ook gehad met het trainen van me onderug.Ik trok aan die kabel met het maximale gewicht eraan.Wat denk je?breekt die kabel,en ik pleur zo naar achteren door het raam heen en val 5 verdiepingen naar beneden.Jesus man,wat ging ik af.Gelukkig mankeerde ik niets.Tegenwoordig veranker ik mezelf aan het beton,je weet het maar nooit met die kabels.
Originally posted by dandyman
gewoon bananenschil neergooien. de banaan zelf gebruik je voor je shake.![]()
Originally posted by CrocoDillon
Van de loopband pleuren is echt niet cool... ik kan het ook weten
Dat verhaal van lorenzo is meesterlijk... haha 1 april![]()
Originally posted by falcon
Ongelukje met een smithmachine. De man was aan het schuinbankdrukken met als ik me goed herinner 80 kg ofzo, en hij legde de stang terug. Hij dacht dat hij hem goed had vastgeklemd, maar dat viel tegen. De stang kwam weer naar beneden en viel vol op zijn mond. Gevolg: op meerdere plaatsen gebroken onder- en bovenkaak. [/B]
Originally posted by falcon
De laatste:
Ongelukje met een smithmachine. De man was aan het schuinbankdrukken met als ik me goed herinner 80 kg ofzo, en hij legde de stang terug. Hij dacht dat hij hem goed had vastgeklemd, maar dat viel tegen. De stang kwam weer naar beneden en viel vol op zijn mond. Gevolg: op meerdere plaatsen gebroken onder- en bovenkaak.
Originally posted by martok
IK kwam op een goede dag in de sportschool.en er was daar zo'n kneus aan het bankdrukken,toen die klaar was keek hij een beetje in het rond en kwam naar me toe.hij zegt pardon maarre wat is nog een goede oefening voor de borst,ik heb net gebankdrukt.waarop ik zeg:je kan flyes gaan doen of schuin bankdrukken,bedankt zegt ie en loopt weg.Even later kijk ik weer naar die gozer en zie tot mijn grote verbazing dat ie"schuin" aan het bankdrukken is.(zijn linkerarm gestrekt en zijn rechter op de helft)nu begrijp je dat ik er geen fatsoenlijk woord meer uit kreeg tegen die gast.ik heb die dag ook alleen nog maar buik getraind(door het harde lachen) man wat een sukkel.
Originally posted by KaLe
OMFGtering jezus!
maar ze tanden zaten er nog in?![]()
Originally posted by avg
Het fijne van thuis trainen is dat je geen spotter hebt.
Dus thuis fijn aan het bankdrukken en dan ineens je laatste rep niet meer kunnen halen. Daar lig je dan eenzaam in huis met een stang met gewichten op je borst. Toen maar verder geduwd naar mijn buik kijken of dat beter lag totdat ik weer genoeg puf had om hem terug te leggen. Ok dat was ook geen optie. Tijd duurt lang als je dan moet wachten om weer de kracht te hebben hem omhoog te krijgen.
Of als tip krijgen zijn veer die je uit moet rekken onder je voet plaatsen en dan met je arm een curl beweging te maken. De eerste paar keren ging het goed, enkel toen ie onder mijn voet vandaan glipte en ik hem tegen mijn hoofd aan kreeg was iets minder. Gelukkig niemand in de buurt om je vriendelijk toe te lachen![]()
Originally posted by nilsjei1234
haha zon buigveer bedoel je, die heb ik hier ook nog wel liggen..
gevaarlijk spul als je er niet sterk genoeg voor bent
had het gehad dat ie losschoot en tegen me knie aankwam, goede tijd last van gehad