Fitness Seller

sportschoolbloopers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
ik denk dat iedereen het wel eens meeheeft gemaakt al dan niet gezien. Mensen die de stang met bankdrukken met geen mogelijkheid omhoog krijgen en zodoende de stang naar beneden moeten rollen, iets wat vrij lastig is met incline benchen overigens. Ik heb zelf ook wel eens een stang naar de zijkant laten hellen waardoor alle gewichten eraf kletterden.
Maar ik wou deze thread aangrijpen om datgene wat jullie hebben meegemaakt qua blunders (alhoewel dit een groot woord is) en leuke en minder leuke momenten te beschrijven.

ik zal maar de spits afbijten met iets wat mij een jaartje geleden is overkomen. Ik was met een maat van me borst aan t trainen op een schuine bankdrukmachine. Deze bestond uit een tweetal handgrepen aan beide zijden (logisch ja) waar je dan schijven aan kon hangen. deze grepen waren bevestigd aan de bovenkant van de machine, net boven je hoofd.
Die maat van me was bezig met 70 kilo omhoog te liften en de laatste reps zou ik een handje helpen. maar hij had niet in de gaten dat ik hem hielp. Dus hij liet bij 9 reps de grepen maar vallen en ja hoor. mijn beide middelvingers bevonden zich op het scharnierpunt van deze grepen. gevolg: mijn bovenste kootjes van mn middelvingers waren elk geplet onder 35 kilo.
Ik schreeuwde het uit van de pijn en dacht dat ik mn vingers gedag kon zeggen. Mijn maat dacht in eerste instantie dat ik liep te geinen totdat hij erachter kwam dat t menens was. hij tilde de gewichten omhoog en ik had in mn ogen echt geluk gehad.
mijn kootjes waren helemaal dik en paars en ik had een enorme bloeduitstorting onder mn nagels, maar dat was het.
de rest van de dag had ik dus een mooi excuus om mn :fu: te oefenen. was wel blij dat hij niet sterker was op dat moment..

ben benieuwd wat jullie allemaal hebben meegemaakt of gezien.
 
Wel... Raar maar waar.. Ikzelf heb nog nooit een blooper meegemaakt en heb er zelfs nog nooit een gezien in mn sportschool. ??? ??? Heb al wel mensen gezien die bewust bloopers maken, wat oef betreft, maar dat kunnen we nat niet meerekenen in dit geval..

Zou graag es iemand van de loopband zien kletteren.. Er staat namelijk recht achter de loopband een grote spiegel van 2m hoog en 8 breed. Wie daar moest afvallen, vliegt recht door de spiegel.. :eek:
 
gewoon bananenschil neergooien. de banaan zelf gebruik je voor je shake.:banana:
 
Ik heb niet echt een extreme blunder meegemaakt. Heb eens gehad dat ik aan't bankdrukken was, alleen in het krachthonk was en dacht r nog wel een herhaling uit te kunnen persen... Niet dus... TGoen lag ik daar dus, met een rode bol en een stang vol gewichten die ik niet hoger als 5 cm op kon tillen. Gelukkig liep r toen net iemand langs de ingang van dat hok en zag me daar liggen. Hij snelde naar binnen en heeft me gered. Ikke beetje beschaamd: bedankt man...
 
Originally posted by Rob G
Ik heb niet echt een extreme blunder meegemaakt. Heb eens gehad dat ik aan't bankdrukken was, alleen in het krachthonk was en dacht r nog wel een herhaling uit te kunnen persen... Niet dus... TGoen lag ik daar dus, met een rode bol en een stang vol gewichten die ik niet hoger als 5 cm op kon tillen. Gelukkig liep r toen net iemand langs de ingang van dat hok en zag me daar liggen. Hij snelde naar binnen en heeft me gered. Ikke beetje beschaamd: bedankt man...

Stel je dan es voor dat er niemand in de buurt zou zijn en dat er 3 blonde stukken in de zaal zouden zitten... Dat zou nog es afgang zijn..
 
Misschien hadden zij mij net de motivatie gegeven die laatste herhaling r alsnog uit te persen :D
 
Ik heb laatst gezien dat iemand aan het bankdrukken was, niet zo heel zwaar maar die stang helde en het ene gewicht glijd eraf... wat doe die, helt die stang naar de andere kant andere gewicht eraf :D of iemand die lat pulldowns doet op de machine en glipte zijn ene hand los, dus die stang gaat scheef en de gewichten knallen naar beneden. of bij diezelfde lat machine iemand die gewicht wilt veranderen, trekt de pin eruit (zonder de boel beetje tegen te houden)... dus die stang komt zo op zijn kop :D

Wat is zelf heb meegemaakt (ik ben gek dat ik het zeg)... sta ik op die loopband, ben net klaar en wil eraf stappen terwijl hij nog langzaam draait (doe ik vaker)... maar blijkbaar was ik zo leeg dat ik mijn evenwicht verloor, vul de rest maar in...
 
he leuk, deze thread is mooi overgenomen van het forum op TeenBB.com :) IK ben zelf helaas weleens de blooper geweest. Ging 21-en zonder de gewichten met zo'n klemmetje vast te zetten. En toen ik dus klaar was en zo blij was dat ik die laatste rep deed en me armen bijna gevoelloos waren, schoven mooi de gewichten eraf wat een luid geklengel en starende blikken mijn kant op als gevolg had. Ik kon lachen niet onderdrukken, en de rest van de bezoekers ook niet.... :)
 
Originally posted by CrocoDillon
Ik heb laatst gezien dat iemand aan het bankdrukken was, niet zo heel zwaar maar die stang helde en het ene gewicht glijd eraf... wat doe die, helt die stang naar de andere kant andere gewicht eraf :D of iemand die lat pulldowns doet op de machine en glipte zijn ene hand los, dus die stang gaat scheef en de gewichten knallen naar beneden. of bij diezelfde lat machine iemand die gewicht wilt veranderen, trekt de pin eruit (zonder de boel beetje tegen te houden)... dus die stang komt zo op zijn kop :D

Wat is zelf heb meegemaakt (ik ben gek dat ik het zeg)... sta ik op die loopband, ben net klaar en wil eraf stappen terwijl hij nog langzaam draait (doe ik vaker)... maar blijkbaar was ik zo leeg dat ik mijn evenwicht verloor, vul de rest maar in...

Ha ha, da's inderdaad lachen als dat gebeurt, bij een ander dan he... En dan nog proberen cool te blijven in zo'n situatie!
 
wat me ook is bijgebleven is een moment uit mn oude nu opgedoekte sportschool. da was echt zon oud hok met oude machines.
Ik liep net de zaal in om naar de pulldownmachine te gaan. maar daar werd gelijk op ingespeeld door de eigenaar die zei dat de ketting kapot bleek te zijn. er was de dag ervoor iemand namelijk geblesseerd geraakt aan de stang(?). juist ja, maar op het moment dat hij dus de stang naar zich toetrok brak de ketting waardoor hij dus de stang in volle vaart op zn smoel kreeg.
In datzelfde hok liep ook altijd Max, de boxer/hond van de baas rond. Maf beest. Dan ben je bezig met buikoefeningen en heb je de snuit van da beest tussen je benen hangen. erg lekker.
Maar zo was er ook een kerel aan t bankdrukken en een maat van hem (de sportschoolgek) die dacht leuk tezijn door die hond gek te maken met een touw omvervolgens dat touw op de buik van die maat te gooien met alle gevolgen van dien...
 
Ik weet niet of je het als blunders kunt zien maar ik heb al twee keer bij de legpress gehad dat de staalkabel sprong. dat is geen pretje. Verder is me een keer een roeioefening de kabel gesprongen en het ergste was bij de lat puley de kabel knapte en ik dus de stang vol op m;n kop kreeg dat was pas echt klote.....
 
met schuin bankdrukken afgelidt door binnekomend vrouwelijk schoon. Resultaat: 2 gekneusde ribben

bij de cooling down bij bodypump te lang bij een strectch blijven hangen (zzzzzzz) Anderen waren inmiddels twee stretchoefeningen verder.
 
Whahaha, shiiiit wat voor gekke sportschool is dat joh!? Een loslopende hond... Sta je net als een gek te squatten, begind die hond als een bezettene tegen je aan te rijen!
 
Originally posted by Rob G
Whahaha, shiiiit wat voor gekke sportschool is dat joh!? Een loslopende hond... Sta je net als een gek te squatten, begind die hond als een bezettene tegen je aan te rijen!

ja , da was meer een vriendenhok. die eigenaar was ook een freak. die gorilla plantte 2 spuiten tegelijk in zijn benen en was vaak stoned aan t bankdrukken. Hij bood ook vaak beginnelingen AS aan. jaja, mafkees en die hond van m ook.
Zo liepen er op een ogenblik ook zijn kinderen van een paar jaar oud en zelfs 2 honden, die boxer en een afghaanse windhond van een maat van hem die daar ook trainde.
Hij was ook opgepakt wegens inbreken in apotheken vanwege allemaal zooi die die dan weer bij zich ging toedienen. Wel supergezellige tijd gehad daar en ontzttend goedkoop (50 piek onbeperkt en de hondse activiteiten inbegrepen)
 
Originally posted by Rob G
Whahaha, shiiiit wat voor gekke sportschool is dat joh!? Een loslopende hond... Sta je net als een gek te squatten, begind die hond als een bezettene tegen je aan te rijen!

haha ja dat kan toch niet..

wat was dat voor een flutsportschool?

zei niemand wat van die loslopende hond?
 
Originally posted by dandyman
wat me ook is bijgebleven is een moment uit mn oude nu opgedoekte sportschool. da was echt zon oud hok met oude machines.
Ik liep net de zaal in om naar de pulldownmachine te gaan. maar daar werd gelijk op ingespeeld door de eigenaar die zei dat de ketting kapot bleek te zijn. er was de dag ervoor iemand namelijk geblesseerd geraakt aan de stang(?). juist ja, maar op het moment dat hij dus de stang naar zich toetrok brak de ketting waardoor hij dus de stang in volle vaart op zn smoel kreeg.
In datzelfde hok liep ook altijd Max, de boxer/hond van de baas rond. Maf beest. Dan ben je bezig met buikoefeningen en heb je de snuit van da beest tussen je benen hangen. erg lekker.
Maar zo was er ook een kerel aan t bankdrukken en een maat van hem (de sportschoolgek) die dacht leuk tezijn door die hond gek te maken met een touw omvervolgens dat touw op de buik van die maat te gooien met alle gevolgen van dien...

lol..
 
Ik heb het zelf ook gehad met het trainen van me onderug.Ik trok aan die kabel met het maximale gewicht eraan.Wat denk je?breekt die kabel,en ik pleur zo naar achteren door het raam heen en val 5 verdiepingen naar beneden.Jesus man,wat ging ik af.Gelukkig mankeerde ik niets.Tegenwoordig veranker ik mezelf aan het beton,je weet het maar nooit met die kabels.
 
Originally posted by nilsjei1234


haha ja dat kan toch niet..

wat was dat voor een flutsportschool?

zei niemand wat van die loslopende hond?

tuurlijk was t vervelend maar t kwam erop neer dat we t maar moesten accepteren. Maar wat ik al zei, ik beschouwde t ook niet als een sportschool. althans, da was mijn eerste ruimte die ik kende waar getrained werd dus toen dacht ik dat t niet de enigste sportschool was waar t erzo aan toe ging. Ik weet nu wel beter.
hij was toen ook nog medeeigenaar van een andere sportschool die r een stuk netter uitzag en meer sportschool uitstraalde. Maar da was ook een crimineel zooitje. was op een ochtend alle apparatuur verdwnen. wat bleek, een medewerker had zich na sluitingstijd opgesloten en alles in een vrachtwagen geladen. althans dat werd ons verteld..
En wat betreft die maffe eigenaar, ik hoorde van een kerel die daar ook had getraind dat hij zwaar was afgevallen als gevolg van overmatig cocainegebruik.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Scighera
met schuin bankdrukken afgelidt door binnekomend vrouwelijk schoon. Resultaat: 2 gekneusde ribben


oeps!!:D
Pijnlijk!!
 
Originally posted by lorenzo
Ik heb het zelf ook gehad met het trainen van me onderug.Ik trok aan die kabel met het maximale gewicht eraan.Wat denk je?breekt die kabel,en ik pleur zo naar achteren door het raam heen en val 5 verdiepingen naar beneden.Jesus man,wat ging ik af.Gelukkig mankeerde ik niets.Tegenwoordig veranker ik mezelf aan het beton,je weet het maar nooit met die kabels.

5x2.5meter= 12.5meter

en dan leef je nog ?
 
Back
Naar boven