XXL Nutrition

sportschoolbloopers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by lorenzo
breekt die kabel,en ik pleur zo naar achteren door het raam heen en val 5 verdiepingen naar beneden.Gelukkig mankeerde ik niets.


Ben je zeker dat jij niet wat teveel naar tekenfilms kijkt???
 
Originally posted by lorenzo
Ik heb het zelf ook gehad met het trainen van me onderug.Ik trok aan die kabel met het maximale gewicht eraan.Wat denk je?breekt die kabel,en ik pleur zo naar achteren door het raam heen en val 5 verdiepingen naar beneden.Jesus man,wat ging ik af.Gelukkig mankeerde ik niets.Tegenwoordig veranker ik mezelf aan het beton,je weet het maar nooit met die kabels.

Ik vind em errug sterk, klinklare onzin natuurlijk! Maar ik moest er wel om lachen! :D
 
Mijn sterkste stunt in de sportschool was dat ik eens van de loopband gevallen ben, door een losse veter. Gelukkig waren er toen bijna geen wijffies die het gezien hadden!
 
Van de loopband pleuren is echt niet cool... ik kan het ook weten :D

Dat verhaal van lorenzo is meesterlijk... haha 1 april :p
 
Originally posted by dandyman
gewoon bananenschil neergooien. de banaan zelf gebruik je voor je shake.:banana:


dan zeggen ze kijk een bananenschil oo oo daar ga ik weer
:D
 
Originally posted by CrocoDillon
Van de loopband pleuren is echt niet cool... ik kan het ook weten :D

Dat verhaal van lorenzo is meesterlijk... haha 1 april :p

Damnn.. Dat moet echt pijn doen. Maar vooral, een groooooote afgang.. Heb ik nog nooit mogen meemaken.
 
Ik kan wel een aantal bloopers opnoemen:
Een vriend van me was aan het schuin bankdrukken met 110 kg. Hij vroeg me te helpen (ik trainde toen nog maar een paar maanden) en ik enthousiast helpen natuurlijk. Bij het terugleggen had ik de stang iets te breed vast, en ik zat met mijn handen tussen de stang en de leggers waar de stang op moest komen te liggen. Er lag dus 110 kg op mijn handen....

Een andere:
Op diezelfde schuine bankdrukbank zitten bij de leggers 2 klemmetjes die ervoor moeten zorgen dat de stang op de leggers blijft liggen als je met schijven aan het wisselen bent. Er was er laatst eentje en die kreeg het voor elkaar om tot drie keer toe te vergeten die klemmetjes er op te doen, met als gevolg dat de stang drie keer met 1 kant gelanceerd werd (de kant waar de minste gewichten aan zaten) en met een luide klap op de grond viel. Gelukkig geen gewonden....

De op een na laatste:
Een voorbeeld van een gekrenkte ego. Een patsertje die net 2 maanden trainde, had zijn vader een keer meegenomen om mee te trainen. Op zich geen probleem natuurlijk, maar wel als je je dan laat leiden door je ego. Hij zou even aan zijn vader laten zien hoe sterk hij al was. Hij dacht even 80kg te bankdrukken. Achteraf bleek dat 60 kg zijn maximum was... We hebben hem ternauwernood onder die 80kg vandaan kunnen trekken, want die lag op zijn keel, omdat zijn vader hem er in zijn eentje niet van af kreeg...

De laatste:
Ongelukje met een smithmachine. De man was aan het schuinbankdrukken met als ik me goed herinner 80 kg ofzo, en hij legde de stang terug. Hij dacht dat hij hem goed had vastgeklemd, maar dat viel tegen. De stang kwam weer naar beneden en viel vol op zijn mond. Gevolg: op meerdere plaatsen gebroken onder- en bovenkaak.
 
Originally posted by falcon
Ongelukje met een smithmachine. De man was aan het schuinbankdrukken met als ik me goed herinner 80 kg ofzo, en hij legde de stang terug. Hij dacht dat hij hem goed had vastgeklemd, maar dat viel tegen. De stang kwam weer naar beneden en viel vol op zijn mond. Gevolg: op meerdere plaatsen gebroken onder- en bovenkaak. [/B]

Damnn, dat is de pijnlijkste tot hiertoe.. Hoe is het mogelijk?? IK kom al 5 jaar in dezelfde fitness en heb nog nooit een blooper gezien, of zelfs gehoord.. Maar goed ook, een "ernstig" gekwetste mens is niet om mee te lachen. Een valletje van de loopband, of een gewicht niet meer omhoogkrijgen tot daartoe..

;)
 
Originally posted by falcon


De laatste:
Ongelukje met een smithmachine. De man was aan het schuinbankdrukken met als ik me goed herinner 80 kg ofzo, en hij legde de stang terug. Hij dacht dat hij hem goed had vastgeklemd, maar dat viel tegen. De stang kwam weer naar beneden en viel vol op zijn mond. Gevolg: op meerdere plaatsen gebroken onder- en bovenkaak.

OMFG :eek: tering jezus!


maar ze tanden zaten er nog in? :D
 
Ook handig...

we hebben een leg-press apparaat, die is mechanisch,
je gaat in een stoeltje zitten (die je van te voren instelt op
lengte) en dan duw je een plateu van je af, het scharnier
zit boven.

Ik ben bezig op dat apparaat, flink kracht aan het zetten,
maar.....iedere rep die ik uitvoer schiet mijn stoeltje iets
verder naar voren.

Conclusie....toen ik 13 reps had gedaan, zat mijn stoeltje
zo ver naar voren dat mijn knieen in m'n nek lagen.

Zie er dan nog maar eens af te komen. :(

Greetz !

B-12
 
Ook een sterke: 10 jaar geleden of zo... Heb toen nooit ECHT serieus getraind, maar heb toen eens met een paar vrienden enkele maanden gefitnessd en toen ik enthousiast een bent over lateral raise(heet het zo??) deed en mijn maat iets te dichtbij wat kwam vragen.... PATS.... veel bloed dat wel...
 
IK kwam op een goede dag in de sportschool.en er was daar zo'n kneus aan het bankdrukken,toen die klaar was keek hij een beetje in het rond en kwam naar me toe.hij zegt pardon maarre wat is nog een goede oefening voor de borst,ik heb net gebankdrukt.waarop ik zeg:je kan flyes gaan doen of schuin bankdrukken,bedankt zegt ie en loopt weg.Even later kijk ik weer naar die gozer en zie tot mijn grote verbazing dat ie"schuin" aan het bankdrukken is.(zijn linkerarm gestrekt en zijn rechter op de helft)nu begrijp je dat ik er geen fatsoenlijk woord meer uit kreeg tegen die gast.ik heb die dag ook alleen nog maar buik getraind(door het harde lachen) man wat een sukkel.
 
Originally posted by martok
IK kwam op een goede dag in de sportschool.en er was daar zo'n kneus aan het bankdrukken,toen die klaar was keek hij een beetje in het rond en kwam naar me toe.hij zegt pardon maarre wat is nog een goede oefening voor de borst,ik heb net gebankdrukt.waarop ik zeg:je kan flyes gaan doen of schuin bankdrukken,bedankt zegt ie en loopt weg.Even later kijk ik weer naar die gozer en zie tot mijn grote verbazing dat ie"schuin" aan het bankdrukken is.(zijn linkerarm gestrekt en zijn rechter op de helft)nu begrijp je dat ik er geen fatsoenlijk woord meer uit kreeg tegen die gast.ik heb die dag ook alleen nog maar buik getraind(door het harde lachen) man wat een sukkel.

Ha lol, dat is een goeie.. Maar euh, je kan het hen echt niet kwalijk nemen hoor.. Wat hebben wij allen niet verkeerd gedaan. Er is hier niemand die kan zeggen dat hij van begin af nooit es iets fout gedaan heeft.. Een blooper tot daartoe..

Vraag me af...Zou er ooit al es iemand gestorven zijn tijdens een workout?
 
Het fijne van thuis trainen is dat je geen spotter hebt.
Dus thuis fijn aan het bankdrukken en dan ineens je laatste rep niet meer kunnen halen. Daar lig je dan eenzaam in huis met een stang met gewichten op je borst. Toen maar verder geduwd naar mijn buik kijken of dat beter lag totdat ik weer genoeg puf had om hem terug te leggen. Ok dat was ook geen optie. Tijd duurt lang als je dan moet wachten om weer de kracht te hebben hem omhoog te krijgen.

Of als tip krijgen zijn veer die je uit moet rekken onder je voet plaatsen en dan met je arm een curl beweging te maken. De eerste paar keren ging het goed, enkel toen ie onder mijn voet vandaan glipte en ik hem tegen mijn hoofd aan kreeg was iets minder. Gelukkig niemand in de buurt om je vriendelijk toe te lachen :D
 
Originally posted by avg
Het fijne van thuis trainen is dat je geen spotter hebt.
Dus thuis fijn aan het bankdrukken en dan ineens je laatste rep niet meer kunnen halen. Daar lig je dan eenzaam in huis met een stang met gewichten op je borst. Toen maar verder geduwd naar mijn buik kijken of dat beter lag totdat ik weer genoeg puf had om hem terug te leggen. Ok dat was ook geen optie. Tijd duurt lang als je dan moet wachten om weer de kracht te hebben hem omhoog te krijgen.

Of als tip krijgen zijn veer die je uit moet rekken onder je voet plaatsen en dan met je arm een curl beweging te maken. De eerste paar keren ging het goed, enkel toen ie onder mijn voet vandaan glipte en ik hem tegen mijn hoofd aan kreeg was iets minder. Gelukkig niemand in de buurt om je vriendelijk toe te lachen :D

haha zon buigveer bedoel je, die heb ik hier ook nog wel liggen..

gevaarlijk spul als je er niet sterk genoeg voor bent :D

had het gehad dat ie losschoot en tegen me knie aankwam, goede tijd last van gehad
 
Mijn trainingspartner was aan het neckpressen (rechtop staand) op de smith machine met 120 kg, en opeens flapte zijn pols naar achteren waardoor hij hem niet meer hield, hij kon gelukkig naar voren springen, want ik hield dat ook niet meer tegen, viel dus die 120 kg vanaf +/- 2 meter hoogte naar beneden, wel een lekkere klap, plus mijn maat zijn knie en elleboog waren verrot van het naar voren vallen.
 
Originally posted by nilsjei1234


haha zon buigveer bedoel je, die heb ik hier ook nog wel liggen..

gevaarlijk spul als je er niet sterk genoeg voor bent :D

had het gehad dat ie losschoot en tegen me knie aankwam, goede tijd last van gehad

Idd twee handvaten en dan 3 veren eraan. Ik voelde hem ook behoorlijk toen ie tegen me kop aan kwam. Op zo'n momenten snap je pas echt de voordelen van losse gewichten. Ook al kan dat ook zijn nadelen hebben als een gewicht los raakt en op je maag valt. :D
 
misschien niet een echte blooper maar een beetje een droevig verhaal van een persoon die toch wel erg debiel deed..

Een paar jaar geleden ( trainde toen zelf nog niet enz) is er in de gym een man geweest die op de smith machine een oefening ging doen met zijn hoofd omlaag weet niet precies wat precies..
Maar schijnt iets helemaal fouts te zijn geweest...

Toen is er een bloedprop ( die hij waarschijnlijk al een tijd had ) daardoor naar zijn hersenen geschoten, en is hij ter plekke overleden.
 
Dit was meer een domme vertoning van iemand. Ik was een paar weken geleden met nog een iemand in de sportschool en toen was hij in de andere ruimte bezig. Nou ik even kijken wat hij daar allemaal doet. Zat hij met een lege stang een proppellor van een helicopter na te doen. toen hij mij zag schrok hij en kreeg me toch een rood hoofd. :eek2:
 
Back
Naar boven