MuscleMeat

sportschoolbloopers

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Ton
Dit was meer een domme vertoning van iemand. Ik was een paar weken geleden met nog een iemand in de sportschool en toen was hij in de andere ruimte bezig. Nou ik even kijken wat hij daar allemaal doet. Zat hij met een lege stang een proppellor van een helicopter na te doen. toen hij mij zag schrok hij en kreeg me toch een rood hoofd. :eek2:

whahaha jah dat soort dingen heb je overal :)
 
Ik ben zo iemand die redelijk lomp is, fietste vandaan bijvoorbeeld bijna tegen een stilstaand busje aan om een voorbeeld te noemen.

- deed een keer een bankje op 45graden pak 2 gewichten van in de twintig kilo ga me zitten, gewichten omhoog en het bankje keihard omlaag blijkbaar had ik hem niet goed ingesteld terwijl het systeem simpel is.

- was zittend mijn schouders aan't trainen met een stang ( van 15 kilo ) en 40 kilo aangewichten. Ik hong de stang terug sta op voor de een of andere reden. Valt me die stang omlaag had het dus niet goed opgehangen. Dat was wel mzzl want je zit er eigenlijk rechtonder.

- schijf van 10 kilo op mijn teen laten vallen.

Maar het ergste wat ik meegemaakt heb in de gym is niet met mij gebeurd, een jonge kwam voor de eerste x trainen had blijkbaar niet genoeg gegeten en viel tijdens een oefening flauw die heeft minstens 5 min op de grond gelegen.
 
Misschien had hij wel net de topic 'flauw vallen' op dit board gelezen...?

Niet echt een bloeper, maar gewoon een mafketel:
Bij ons in de gym heb je de lokale dorpsgek. Het is een vent die we schwarzenegger noemen. Hij heeft altijd een lange broek aan met daar overheen weer een korte broek. Dan heeft hij altijd nog minsten 2 wolle truien over elkaar heen aan. Hij pakt de gewichten echt altijd minstens dubbel zo zwaar als hij eigenlijk zou kunnen en heeft een techniek van nul! Echt als je die kerel ziet dan vind ik het echt knap van hem dat hij nog steeds niet door zijn rug is gegaan. Deadliften met zwaar kromme rug, squatten en een bewegingsbaan van 10 cm hebben en meer. Altijd grappig om hem in de gaten te houden en een goed voorbeeld hoe het zeker niet moet!!!
 
Originally posted by Rob G
Misschien had hij wel net de topic 'flauw vallen' op dit board gelezen...?

Niet echt een bloeper, maar gewoon een mafketel:
Bij ons in de gym heb je de lokale dorpsgek. Het is een vent die we schwarzenegger noemen. Hij heeft altijd een lange broek aan met daar overheen weer een korte broek. Dan heeft hij altijd nog minsten 2 wolle truien over elkaar heen aan. Hij pakt de gewichten echt altijd minstens dubbel zo zwaar als hij eigenlijk zou kunnen en heeft een techniek van nul! Echt als je die kerel ziet dan vind ik het echt knap van hem dat hij nog steeds niet door zijn rug is gegaan. Deadliften met zwaar kromme rug, squatten en een bewegingsbaan van 10 cm hebben en meer. Altijd grappig om hem in de gaten te houden en een goed voorbeeld hoe het zeker niet moet!!!

jaja, zo een hebben wij erook. wij noemen hem Forrest Gump. Die kerel is echt groot en lomp en heeft bovendien een gespleten persoonlijkheid en praat de hele tijd tegen zichzelf.
maar man die kerel heeft me een zooi lompe kracht. tis dat hij ook redelijk veel vet met zich meedraagt anders had hij echt een goed lichaam, ondanks dat hij ook veel oefeningen ontiegelijk acorrect uitvoert. draait ook altijd een rondje op zn plek tussen de sets terwijl hij weer wat inzichzelf mompelt.
 
Originally posted by nilsjei1234


haha zon buigveer bedoel je, die heb ik hier ook nog wel liggen..

gevaarlijk spul als je er niet sterk genoeg voor bent :D

had het gehad dat ie losschoot en tegen me knie aankwam, goede tijd last van gehad

Ook gehad vroeger, zo'n veer. ook leuk oef. boven me hoofd doen, plots raakte me toen nog langere haren erin verstrikt en zat dat ding muurvast in me haar, loop zo maaris door de gym heen!! geen aanrader..

Of flyes met opgetrokken benen doen en per ongeluk 2 dumbbells van verschillend gewicht gepakt, gevolg: van het bankje vallen.. ook niet leuk..
 
Originally posted by guido_
Ik ben zo iemand die redelijk lomp is, fietste vandaan bijvoorbeeld bijna tegen een stilstaand busje aan om een voorbeeld te noemen.

- deed een keer een bankje op 45graden pak 2 gewichten van in de twintig kilo ga me zitten, gewichten omhoog en het bankje keihard omlaag blijkbaar had ik hem niet goed ingesteld terwijl het systeem simpel is.

- was zittend mijn schouders aan't trainen met een stang ( van 15 kilo ) en 40 kilo aangewichten. Ik hong de stang terug sta op voor de een of andere reden. Valt me die stang omlaag had het dus niet goed opgehangen. Dat was wel mzzl want je zit er eigenlijk rechtonder.

- schijf van 10 kilo op mijn teen laten vallen.

Maar het ergste wat ik meegemaakt heb in de gym is niet met mij gebeurd, een jonge kwam voor de eerste x trainen had blijkbaar niet genoeg gegeten en viel tijdens een oefening flauw die heeft minstens 5 min op de grond gelegen.

Is er iets belachelijk aan flauwvallen ???
Tijdens zware beentrainingen bijv. kan het wel gebeuren dat je knock out gaat.
Bij ons in de gym is het al meerdere keren gebeurt bij de grote jongens.
Niemand lacht daarmee, eerder respect voor hun erg intensieve manier van trainen.
 
Ikzelf heb nog niet echt een blooper meegemaakt in de sportschool maar er traint wel een man bij ons die elke x de pull down maximaal pakt en dan vliegt ie elke x mee omhoog en dan ligt iedereen blauw. Hij blijft 't volhouden
 
Originally posted by Geoffke


Is er iets belachelijk aan flauwvallen ???
Tijdens zware beentrainingen bijv. kan het wel gebeuren dat je knock out gaat.
Bij ons in de gym is het al meerdere keren gebeurt bij de grote jongens.
Niemand lacht daarmee, eerder respect voor hun erg intensieve manier van trainen.

kijk maar naar Pumping Iron. Arnie had daar een gewoonte van gemaakt. kotsen en flauwvallen in de gym.
 
Originally posted by Geoffke


Is er iets belachelijk aan flauwvallen ???
Tijdens zware beentrainingen bijv. kan het wel gebeuren dat je knock out gaat.
Bij ons in de gym is het al meerdere keren gebeurt bij de grote jongens.
Niemand lacht daarmee, eerder respect voor hun erg intensieve manier van trainen.

ik ga na de grote vakantie naar een hardcore gym denk ik :D

schijnen zulke dingen ook gewoon te zijn :D
 
Originally posted by Bodyman
Ikzelf heb nog niet echt een blooper meegemaakt in de sportschool maar er traint wel een man bij ons die elke x de pull down maximaal pakt en dan vliegt ie elke x mee omhoog en dan ligt iedereen blauw. Hij blijft 't volhouden

:D

ik kan ook maar op een v.d. drie lat-pulley stations voluit gaan, bij de andere twee kan ik mijn benen niet goed vastzetten en ga ik vanaf de 57.5kg ook een stuk je mee omhoog
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Scighera


:D

ik kan ook maar op een v.d. drie lat-pulley stations voluit gaan, bij de andere twee kan ik mijn benen niet goed vastzetten en ga ik van 57.5kg ook een stuk je mee omhoog

ach ja is geen schande...

als je maar de progressie krijgt die je wil..
 
Back
Naar boven