Fitness Seller

sportslab (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bigboy25

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
535
Waardering
18
Wie heeft er ervaring met het merk sportslab ik gebruik zelf alleen de zink gluconaat maar zou willen weten of andere supplementen ook goed zijn van sportslab.




Groeten bigboy25.
 
Ik gebruik Creamax van Sportslab. Is gewoon creatine monohydraat met een mooie naam.
 
Originally posted by axestream
Ik gebruik Creamax van Sportslab. Is gewoon creatine monohydraat met een mooie naam.

Heb je ook andere merken gebruikt of is dit het enigste merk creatine wat je ooit gebruikt heb? ben je er tevreden over???




Groeten bigboy25.
 
Ik heb er volgens mij wel eens van gehoord, maar echt bekend is het niet. Waarom ga je niet over op een van de merken waar meer bekende tevredenheid over is?
 
Originally posted by Robin
Ik heb er volgens mij wel eens van gehoord, maar echt bekend is het niet. Waarom ga je niet over op een van de merken waar meer bekende tevredenheid over is?


Toevallig omdat ze nu heel de lijn hebben in een sportzaak waar ik veel kom ik gebruik zelf alleen zink dus ik wil weten of er mensen zijn die ervaring hebben met de rest.

mijn ander supps kom bij @ zwier of j-tech belgie vandaan, nog ff door posten dan komen ze bij jou vandaan :D



Groeten bigboy25.
 
Originally posted by bigboy25


Heb je ook andere merken gebruikt of is dit het enigste merk creatine wat je ooit gebruikt heb? ben je er tevreden over???

Ik heb ook creatine monohydrate van EAS gebruikt en ben over SportsLab net zo tevreden.
 
Back
Naar boven