XXL Nutrition

Sportvloer nieuwe homegym

Bezoekers in dit topic

SandJ

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2012
Berichten
656
Waardering
783
Lengte
1m90
Massa
85kg
Eind juli hebben wij de sleutels gekregen van onze nieuwe woning. Uiteraard zit hier weer een garage bij en gaat de gym weer mee.
We gaan van 3x4 meter naar 3,5x4 meter :cheer:

Echter zit ik wel met de vloer, ik heb nu van die puzzelmatten van Helisports en die zijn toch wel versleten na 5 jaar. Ze zetten ook uit door de warmte. Ze zijn wel zacht wat prettig is voor de HIIT oefeningen van mijn vrouw.
Ik heb daarnaast een paar van die 50x50 cm tegels van 3 cm dik voor tijdens het deadliften. Maar die vind mijn vrouw weer te hard om voor de gehele oppervlakte te gebruiken.

Wat voor soort vloer raden jullie aan? Iets wat comfortabel is maar ook stevig.
Ondergrond is trouwens van beton.
Fitness Seller , wat is de beste optie uit jullie assortiment, want ik weet het ff niet.
 
Ik kan weinig advies geven over de vloer, maar is het geen optie om voor die 50x50 tegels te gaan en dat je voor je vrouw een zachter matje (yoga mat oid) aanschaft waarop zij haar oefeningen kan doen? Dan zou jij er eventueel nog je buikspieroefeningen op kunnen doen ook.
 
Ik kan weinig advies geven over de vloer, maar is het geen optie om voor die 50x50 tegels te gaan en dat je voor je vrouw een zachter matje (yoga mat oid) aanschaft waarop zij haar oefeningen kan doen? Dan zou jij er eventueel nog je buikspieroefeningen op kunnen doen ook.
Toevallig vandaag er even met haar over gehad. Is waarschijnlijk de beste optie.
 
Back
Naar boven