Fitness Seller

Spotgoedkope Multivitaminen en Mineralen!

Bezoekers in dit topic

retrofo

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 jul 2008
Berichten
2.750
Waardering
112
Lengte
1m90
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Ik koop altijd de "Multivitaminen en Mineralen voor sporters" van de Kruidvat. Deze kost normaal gesproken €4,49 wat al spotgoedkoop is. Met 25 procent korting kost deze nu echter nog maar €3,37 voor maarliefst 120 tabletten.

Ik heb al vaker op internet rond gekeken en dit product doet imo absoluut niet onder voor de over het algemeen veel duurdere multivitaminen.

Ik slik dit supplement al enige tijd en ben er erg tevreden over. Ik hoop dat mensen hier iets aan hebben en anders kun je voor €3,37 natuurlijk geen miskoop begaan.
 
Gebruik ze idd ook van het kruidvat. Niks mis mee.
 
Verkapt "Ik heb aandelen bij kruidvat" topic
 
ik haal niks meer van pillen bij het kruidvat. ik heb eens vitamine c gehad die ik compleet in mijn strond terug vond, zo slecht waren die dingen verteerd. maargoed misschien overdrijf ik het en misschien zijn de andere pillen wél goed.
 
ik haal niks meer van pillen bij het kruidvat. ik heb eens vitamine c gehad die ik compleet in mijn strond terug vond, zo slecht waren die dingen verteerd. maargoed misschien overdrijf ik het en misschien zijn de andere pillen wél goed.

Zoals ik al zei slik ik ze al langer en ben ik er erg tevreden over. Ik hoor er van anderen ook niets dan goeds over. En als ik prijzen ga vergelijken dan ben ik helemaal voor dit product.

Maargoed, ik post het hier omdat er misschien mensen die er wat aan kunnen hebben
 
Zoals ik al zei slik ik ze al langer en ben ik er erg tevreden over. Ik hoor er van anderen ook niets dan goeds over. En als ik prijzen ga vergelijken dan ben ik helemaal voor dit product.

Maargoed, ik post het hier omdat er misschien mensen die er wat aan kunnen hebben

ja precies. ik heb er natuurlijk ook niks op tegen. misschien is dat wel een heel goed product. maar hoe bedoel je dat je er erg tevreden over bent. kan je merken dat je fitter bent of lekkerder traint als je het neemt? en is de verhouding afgesteld op die van sporters of is alles 100% van de ADH.
Ik gebruik bijv zelf die van de hema. krachtige multivit voor sporters. kost een euro of 6 maar dan is het wel veel beter afgesteld op de behoefte van intensieve training.
 
ja precies. ik heb er natuurlijk ook niks op tegen. misschien is dat wel een heel goed product. maar hoe bedoel je dat je er erg tevreden over bent. kan je merken dat je fitter bent of lekkerder traint als je het neemt? en is de verhouding afgesteld op die van sporters of is alles 100% van de ADH.
Ik gebruik bijv zelf die van de hema. krachtige multivit voor sporters. kost een euro of 6 maar dan is het wel veel beter afgesteld op de behoefte van intensieve training.

Ik had altijd veel last van aften in mijn wangslijmvlies. Sinds ik deze supps neem heb ik hier nooit meer last van. Dit is maar een klein voorbeeldje natuurlijk maar het is dan ook geen wondermiddel waar je massa mee pakt.

De verhoudingen zijn vergelijkbaar met onderstaand product. En dan zelfs nóg uitgebreider:
http://www.xxlnutrition.nl/multivit/xxl-nutrition


Edit: Niks ten nadele van XXL-Nutrition natuurlijk
 
Ben er erg tevreden over?????

Je voelt/merkt wat van die Vit???
 
Ben er erg tevreden over?????

Je voelt/merkt wat van die Vit???
'
Ik merk duidelijk verschil wanneer ik het een periode structureel inneem. Voel me veel beter en ook wat fitter.
 
Voor minder dan 4 euro kan het uiteraard nooit iets goeds zijn :)
 
Voor minder dan 4 euro kan het uiteraard nooit iets goeds zijn :)

Verhouding is hetzelfde, en uitgebreider als bijvoorbeeld Multivit van XXL. Die kost maarliefst bijna 20 euro. Prijs zegt niet zoveel in de supplementen wereld maar dat zul je waarschijnlijk zelf ook wel weten...
 
Verhouding is hetzelfde, en uitgebreider als bijvoorbeeld Multivit van XXL. Die kost maarliefst bijna 20 euro. Prijs zegt niet zoveel in de supplementen wereld maar dat zul je waarschijnlijk zelf ook wel weten...

duurder is beter :) (you get what you pay for)

En het zijn vast allemaal van die synthetische ingrediënten en niet beter opgenomen natuurlijke.
 
duurder is beter :) (you get what you pay for)

En het zijn vast allemaal van die synthetische ingrediënten en niet beter opgenomen natuurlijke.

Dat ben ik absoluut niet met je eens. Duurder is zeker niet altijd beter. Er zat genoeg huismerk producten die minimaal net zo goed of slecht zijn als A-merken.

Wat betreft die synthetische ingrediënten ben ik dat met je eens. Die zitten voor €20 euro echter ook in die multi van XXL. Natuurlijke basis wordt inderdaad beter opgenomen maar daar betaal je dan ook veel meer geld voor.

Edit: Hier gaat dan trouwens ook die vlieger van hoe duurder hoe beter niet op want synthetisch en natuurlijk zijn twee heel verschillende producten...
 
Laatst bewerkt:
duurder is beter :) (you get what you pay for)

En het zijn vast allemaal van die synthetische ingrediënten en niet beter opgenomen natuurlijke.

+1

Synthetisch = crap :thumbdown:, opname is soms maar 5%.
Als je't zo berekend, is het opeens best duur. :shrug:

Maar goed, wel een goedkope placebo. :D
 
er zit in dure multivitamines veel meer dan alleen vitamines en mineralen. Bovendien worden meestal specifieke verbindingen gebruikt, zoals bijv. gechelateerde mineralen, dit zijn mineralen die gebonden zijn aan aminozuren waardoor de biologische opneembaarheid veel beter is.

Ook worden vaak geconcentreerde groente, kruiden en/of fruit extracten gebruikt, waarvan Lypoceen bijvoorbeeld een goed voorbeeld is. En je moet zeker niet denken dat alle vormen van bijvoorbeeld vitamine C of E allemaal hetzelfde zijn in vitaminepillen. Ten eerste heb je idd synthetische en natuurlijke varianten, ten tweede worden vitamines in dure merken vaak ook gebonden met bijvoorbeeld een mineraal. Vitamine C wordt zodoende vaak gebonden aan calcium, magnesium of natrium, ook heb je bijvoorbeeld een vitamine C die specifiek in vet oplosbaar is in plaats van alleen in water.

Dus zeker niet alle vitaminepillen zijn hetzelfde en het is dus zeker niet allemaal 1 pot nat
 
duurder is beter :) (you get what you pay for)

En het zijn vast allemaal van die synthetische ingrediënten en niet beter opgenomen natuurlijke.

+1

Synthetisch = crap :thumbdown:, opname is soms maar 5%.
Als je't zo berekend, is het opeens best duur. :shrug:

Maar goed, wel een goedkope placebo. :D

er zit in dure multivitamines veel meer dan alleen vitamines en mineralen. Bovendien worden meestal specifieke verbindingen gebruikt, zoals bijv. gechelateerde mineralen, dit zijn mineralen die gebonden zijn aan aminozuren waardoor de biologische opneembaarheid veel beter is.

Ook worden vaak geconcentreerde groente, kruiden en/of fruit extracten gebruikt, waarvan Lypoceen bijvoorbeeld een goed voorbeeld is. En je moet zeker niet denken dat alle vormen van bijvoorbeeld vitamine C of E allemaal hetzelfde zijn in vitaminepillen. Ten eerste heb je idd synthetische en natuurlijke varianten, ten tweede worden vitamines in dure merken vaak ook gebonden met bijvoorbeeld een mineraal. Vitamine C wordt zodoende vaak gebonden aan calcium, magnesium of natrium, ook heb je bijvoorbeeld een vitamine C die specifiek in vet oplosbaar is in plaats van alleen in water.

Dus zeker niet alle vitaminepillen zijn hetzelfde en het is dus zeker niet allemaal 1 pot nat

Niet om de snotneus uit te hangen maar gewoon ter info:

Er bestaan verschillen in de absorptie van de natuurlijke of synthetische vorm van vitamines. Zo wordt de synthetische vorm van vitamine D, B5, B6, foliumzuur en vitamine B12 beter opgenomen in het lichaam dan de natuurlijke vorm. Daarentegen wordt vitamine E weer beter in de natuurlijke vorm opgenomen in het lichaam. Voor de overige vitamines is er weinig tot geen verschil.

Bron: [Link niet meer beschikbaar]

Edit: Het is voor de producenten van natuurlijke vitaminen uiteraard heel interessant om het tegendeel te beweren en zo veel geld te verdienen. Je moet niet altijd in deze marketing trappen. Kost veel geld...
 
Ik gebruik die multi-vitamine van kruidvat ook, maar heeft iemand een suggestie dan van multivitamine met de juiste (natuurlijke) ingredienten voor een redelijke prijs?
 
'
Ik merk duidelijk verschil wanneer ik het een periode structureel inneem. Voel me veel beter en ook wat fitter.
dat zegt waarsch meer over de rest van je voedingsschema/levensstijl dan over die pilletjes :)
 
Niet om de snotneus uit te hangen maar gewoon ter info:

Er bestaan verschillen in de absorptie van de natuurlijke of synthetische vorm van vitamines. Zo wordt de synthetische vorm van vitamine D, B5, B6, foliumzuur en vitamine B12 beter opgenomen in het lichaam dan de natuurlijke vorm. Daarentegen wordt vitamine E weer beter in de natuurlijke vorm opgenomen in het lichaam. Voor de overige vitamines is er weinig tot geen verschil.

Bron: [Link niet meer beschikbaar]

Edit: Het is voor de producenten van natuurlijke vitaminen uiteraard heel interessant om het tegendeel te beweren en zo veel geld te verdienen. Je moet niet altijd in deze marketing trappen. Kost veel geld...

Sceptisch zijn is goed :)
Ik heb toch wel een hoop gelezen over vitaminen. En dan kwam niet van de sites van de producenten zelf af. Ik wijs je suggestieve opmerking dan ook van de hand. ;)
Maar goed, koop vooral waar je je goed bij voelt. Indien dit bij de 3 euro variant van de Kruidvat is, more power to ya :thumbs:
 
Back
Naar boven