Fitness Seller

Sticky Spots (Marktplaats.nl, 2dehands.be, ...)

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 233K
  • Volgers 316

Bezoekers in dit topic

Power Rack
€ 200,00

Niet van mij. Voor de beginnende thuissporter een rack tegen leuke prijs ( in deze tijd met corona prijzen )
 
Had verkoper al gecontacteerd maar gewoon geen reactie. Tja...
 
Normaal reageert hij wel dezelfde dag. Heb daar daarstraks gewichten en bar gaan halen. Ben ook gaan zien voor de 2 racks. De grijze kan ik niet zetten qua hoogte (2m35 ongeveer) en de witte is super maar geen optrekstang. Witte is ook verkocht ondertussen.
Mvg.
Nicholas
 
Ik weet niet of deze verkoper legit is, maar als het niet word geleverd dan kan je gewoon een Paypal claim maken:
---

Het was dus nep, ik kreeg net een bericht van ebay.
 
Laatst bewerkt:

 
 
15981760026877902513373921004007.jpg

Wat kan ik hier voor vragen? 100kg eigen gewicht. Zowel boven als beneden een pull mogelijkheid. De handvaten aan de zijkant zijn horizontaal en hoger in te stellen ideaal voor shrugs of beginnend Bench press. De stang links op de foto wordt er dan tussen gesjroeft. Merk Tunturi. Hij is overbodig geworden. Vandaar dat die weg gaat. Zit ik met een richtprijs van 400 euro goed?
 
400,00 is way to much ,

250,00 vraagprijs ,verkoopprijs zal rond de 175,00 -200,00 liggen
 
Ik hou zelf altijd aan 2/3e van de nieuwprijs bij 2ehands, zowel kopen als verkopen, in goede staat. Als het erg oud is en tegenwoordig minder waard of zichtbaar gebruikt dan 50%.
 
Bedankt. Ik denk toch dat deze met de 3 nieuwe accessoires 250 euro moet kunnen opbrengen.
 
Bedankt. Ik denk toch dat deze met de 3 nieuwe accessoires 250 euro moet kunnen opbrengen.
Dan zou ik er toch een fatsoenlijke kabel aan maken
 
De kabel is deels zijn omhulsel kwijt dat is het enige. Op het moment van de foto losgekoppeld. Hij is niet gerafeld of iets dergelijks.
 
Back
Naar boven