XXL Nutrition

Spreekbeurt/Presentatie Bodybuilding

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Hey Luitjes,

hehe Donders!!! Twee 9ens voor Presentatie voor Nederlands. hahah Master hoeveel ik van jullie heb geleerd hiero. Thanks Allemaal! Verder had je ze kop moeten zien toen ik een foto van Jay Cutler liet zien hahaha. Ik ga nog eens over dit jaar :p


Ryu
 
waarom laat je mijn foto aan je klas zien ;)
 
congrats!

Heb je geen pose gedaan voor de groep? :D
 
heheh ik heb geen nederlands mee.. anders zou ik t ook over BB doen :)
 
Keej dan dude, was jij het ook die het over het legaliseren van AS deed?
 
Ja ik trok me shirt uit en de dames werden helemaal gek :P hahah nee joh. Maar ging goed allemaal. Maar ja todat ze de foto´s zagen van de grote jongens . Altijd dezelfde reacties van Ieeeelll. Ze snappen dan echt niet dat ze dan helemaal ingesmeert zijn. Kurkdroog en onder de spot. Maar ja zullen SOMMIGE! ( ff nadrukkelijk zeggen ) dames nooit begrijpen :P . Nee Rob ik was niet diegene van de AS legaliseren. Hoewel goed onderwerp voor de volgende keer ;)
 
Netjes hoor :thumb: proficiat.

Groet Smalluser :thumb:
 
He ryu, mocht ik volgend jaar nederlands hebben mag ik dan die presentatie van je? :D

Greetz
 
haha Nou weetje wat het mooie is? Ik had maar 5 punten opgeschreven op me blaadje

1. Geschiedenis
2. Voeding
3. Training
4. Doping / Supplementen
5. Wedstrijden

En toen ben ik gewoon als een gek gaan lullen. En zo lullig half kapot flex magazine meegenomen :D
 
punt 2-5 hoef je idd niet voor te bereiden :D . Werd je spreekbeurt niet te lang?
 
Nee ik had ook niet voorbereid. Ik wist gewoon alles nog van het board hier en van me tijd als Fitness Trainer. Ja hij werd wel te lang. 17 minuten moest ik ophouden . Mocht maar 10 :P
 
jij deed toch dierenopleidng? of heb ik dat verkeerd?


je had ze hier moeten laten rodnneuzen, konden ze ff t hanenhok in, wisten ze helemaal nietw at ze overkwam:D
 
Arme dandyman, hahah werd msn iets teveel voor je? maakt niet uit. ja ik doe Dierenverzorging :P Ben Bodybuilder die konijntjes knuffeld :P lol ( werkt trouwens goed bij de dames ) :D . Maar voor NL mocht je vrij onderwerp. En ik laat liever de dames niet in het hanen hok met Oli en de rest :S brrrrr
 
Ok Ryu ben weer bereikbar op msn. word af en toe helemaal tureluurs als je dbb rustig alles wilt doorlezen en je msn opent en al die vensters tevoorschijn poppen...maar wat ik al zei, druk maken bezorgt je cortisol en dat is weer een nadeel voor ons..maarre ben weer online Ryu, ik durf t weer aan:D
 
Back
Naar boven