AndroidHealthClinic

Springersknie

Bezoekers in dit topic

zeep

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 jan 2007
Berichten
860
Waardering
1
Heeft iemand hier ervaring mee?
 
[Link niet meer beschikbaar] :)
 
[Link niet meer beschikbaar] :)

Thanks.

Alleen ik zoek meer naar mensen met persoonlijke ervaring. Het is geen erge blessure, maar ik begin me er toch een beetje zorgen over te maken omdat ik er nu 11 maanden meezit. Ik ben sinds vorige maand uitbehandeld bij de fysio. Nu zit ik bij een sportarts, maar daar wordt je ook niet veel wijzer van.
 
mn vriendin heeft het.. vervelende klacht.. ze heeft het al rond de 3-4 jaar, gat nooit helemaal weg. Een goed peesbandje op je patella pees doet wonderen. ( en misschien tijden rust houden op je quads) jumpers knee is immers overbelasting.
succes
 
mn vriendin heeft het.. vervelende klacht.. ze heeft het al rond de 3-4 jaar, gat nooit helemaal weg. Een goed peesbandje op je patella pees doet wonderen. ( en misschien tijden rust houden op je quads) jumpers knee is immers overbelasting.
succes

Dankjewel, maar gadver inderdaad. Daar was ik al bang voor, dat je er echt lang mee blijft zitten. Eerst had ik derde gradatie. Na lang rust houden heb ik nu twee gradatie. Alleen verder dan dit kom ik niet.
Een patellabandje heb ik ook gehad. Dat scheelt inderdaad een stuk, alleen het gaat niet helemaal weg daardoor.
 
Jumpen is blijkbaar slecht voor de knieën.
 
Back
Naar boven