XXL Nutrition

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

Bezoekers in dit topic

Klopt helemaal! Feitelijk is het, mits het allemaal goed gaat, een stuk makkelijker dan flesvoeding. Bij mijn oudste dochter dochter ging het allemaal heel soepel, nu is het best aanpoten soms. Het is nu gelukkig alweer wat makkelijker dan de eerste week. Ze is nu 4 weken oud:)

Nuja, ik heb in ieder geval als een malle kunnen vreten zonder kilo's aan te komen. Nu ik weer enigzins sport zal het wel eens rap kunnen gaan (hoop ik dan). Er zit nog minstens 8 kg teveel aan😅
Ja, als het eenmaal loopt is de melk altijd aanwezig, op temperatuur en je hebt er geen afwas van. Ook qua slapen is het makkelijker, gewoon aankoppelen en daarna afkoppelen en verder slapen. Weet niet hoe het met je eerste ging, maar mijn vrouw raakte zodra het kind een beetje ging groeien de kilo’s vrij snel kwijt. 4 weken is nog klein trouwens, dus die gaat nog wel even groeien :)

En jij hebt dus ook nog even verlof. Ook lekker.
 
Ik kwam ff kijken hoe het hier gaat. Wat een dotje 😍
Fijn om te horen dat het constante clustervoeden doorbroken lijkt: efficiënt (leren) voeden gaat per kind ook anders, goed dat er gelijk aandacht voor is.

Die eerste veertig dagen is het niet gek dat je enorme trek (en dorst) hebt, dat stabiliseert op zijn vroegst pas Op of rondom dag 50. Door de hormonen die de borstvoeding nog moeten afstemmen houdt je ook meer vocht vast.

Succes in ieder geval met alles op de rit krijgen 😉
 
Ik kwam ff kijken hoe het hier gaat. Wat een dotje 😍
Fijn om te horen dat het constante clustervoeden doorbroken lijkt: efficiënt (leren) voeden gaat per kind ook anders, goed dat er gelijk aandacht voor is.

Die eerste veertig dagen is het niet gek dat je enorme trek (en dorst) hebt, dat stabiliseert op zijn vroegst pas Op of rondom dag 50. Door de hormonen die de borstvoeding nog moeten afstemmen houdt je ook meer vocht vast.

Succes in ieder geval met alles op de rit krijgen 😉
Ja he🥰

Bij mijn oudste dochter wist ik niet eens wat clusteren was:p Daar zat al snel regelmaat in. Slecht drinken deed ze ook nooit. Blijkt wel inderdaad dat dit bij elk kind anders is!

Hopelijk heb je gelijk en gaat het straks iets meer vanzelf. Ik heb eigenlijk ook niet zo'n zin om weer spastisch elke calorie te gaan tellen.

Ty:)
 
Wil ik net weer lekker beginnen, zitten we in een lockdown😕

1 lichtpuntje... mijn sportschool biedt een "leenservice" aan. Nu even afwachten wat er nog beschikbaar is.

Opzich valt er prima te trainen met een halter+schijven en we hebben een kantoorruimte van 7 bij 3,5 m dus qua ruimte zitten we wel goed.
 
Er is helaas geen ol halter beschikbaar🥺 Ik zit nog even te twijfelen of ik niet gewoon ga wachten tot de gym weer open is.. echt ver kom ik ook niet met halfbakken trainingen. Ik heb wel een 30 kg vaste halter gevraagd, dus daar kan ik evt wel wat mee doen.

Ik heb sowieso een bokszak besteld. Eigenlijk een verrassing voor mijn dochter, maar voor mij ook wel erg goed dus ik heb voor mijzelf bokshandschoenen besteld😎
 
Laatst bewerkt:
2e thuis training is een feit! Best lastig om nog ergens ruimte vinden in mijn overvolle dagschema, maar het lukt..nuja..deels dan🤭

Ze was net in slaap en succesvol (dacht ik), maar ze was nadat ik aan de 2e ronde wou beginnen alweer wakker. Slapen doet ze overdag amper (ze heeft veel last van krampjes en reflux), dus het is best lastig om wat me-time in te plannen.

BANDED MONSTERWALKS
30X
HIPTHRUST BANDED
15X
BANDED CLAMS
10X P KANT
RDLS BANDED
15X30KG
LATERAL KICKS BANDED
10X P KANT
BACKWARD LUNGE + KBEERAISE
10X P KANT
PLANKEN
30 SEC
PUSH UP DECLINE
10X

Het plan is om vandaag weer wat trainingsspullen naar beneden te halen.
 
Laatst bewerkt:
Reflux staat hier ook tussen trainingen en slaap in :o
 
Reflux staat hier ook tussen trainingen en slaap in :o
Gelukkig zijn de nachten nog wel rustig:p Het blijft aanpoten, maar dat zullen jullie ook wel hebben. Elk uurtje dat ze slaapt ben ik aan het rennen en vliegen om het huis nog enigzins schoon te kunnen maken en zelf wat te eten😅
 
Training 3 ook weer voltooid!

Ik heb dit keer 2 rondes kunnen doen. Bizar hoe zwaar 30 kg nu voelt. Ik heb het gevoel dat ik nog amper ub spiermassa heb😬 Trainingsspullen heb ik nog steeds op zolder liggen, dus de ub trainingen komen nog.

2x
BANDED MONSTERWALKS
30X
HIPTHRUST BANDED
20X +5 reps
BANDED CLAMS
10X P KANT
RDLS BANDED
15X30KG
PLANKEN
30 SEC
BB ROWS
10X30KG

Sinds zondag ben ik op dieet. Ik moest wel iets doen, want ik kwam de laatste week zelfs aan🙈😱 Zondag stond ik nog op 78,3 en inmiddels is dat 77,5 kg. Gaat altijd lekker snel in de eerste week.


Ik hanteer gewoon iifym (2250-2350 kcal eiwit 22-23%, kh 43-46%, vet 32-34%). Zodra de gym open gaat gooi ik de eiwitten nog iets omhoog (waarschijnlijk de calorieën ook op trainingsdagen), maar eerst zien hoe dit gaat. Ik heb aardig wat honger in ieder geval😶

Ik wou eigenlijk tot 1 januari wachten, maar ik was er nu echt aan toe. Met kerst en oudjaarsdag ga ik geen kcal bijhouden. Op de 1e kerstdag gaan we in ieder geval gourmetten met een vriendin en haar vriend, 2e kerstdag hebben we een brunch bij vrienden en in de avond nog een kerstdiner bij mijn schoonouders. Ivm corona helaas zonder alle andere familieleden, maar alsnog heb ik er zin in:)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven