AndroidHealthClinic

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

Bezoekers in dit topic

:flexing: Dayum girrrrl. Je boekt mooie vooruitgang sinds je operatie he? :D
Yesss!

Heb wel even (nov-dec) een dip gehad door privé omstandigheden, maar sinds begin januari gaat het weer steady vooruit:D SQ voelt ook goed (geen pijntjes etc), bench blijft alleen een dingetje net mijn kreupele schouder:emo:
 
Oja mensen heb nog een nieuwtje die misschien voor sommigen enigzins onverwacht komt. We hebben besloten voor een 2e te gaan! De wens werd afgelopen jaar steeds groter, maar de situatie was toen er nog niet naar. Ergens wou ik nog wachten tot de zomer, maar sinds we de knoop hebben door gehakt kunnen we eigenlijk niet meer wachten:D

Aankomende tijd wil ik extra gezond eten (ik heb al een plan gemaakt). Voor de rest leef ik gezond, alleen moet ik mijn caffeine inname wat beperken. Ik blijf gewoon sporten zoals ik nu doe!

Een zomershape zit er dus dit jaar niet in:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Yesss!

Heb wel even (nov-dec) een dip gehad door privé omstandigheden, maar sinds begin januari gaat het weer steady vooruit:D SQ voelt ook goed (geen pijntjes etc), bench blijft alleen een dingetje net mijn kreupele schouder:emo:
Leuk om te zien! Must feel good. :rocker2:

Edit: ik zie net je nieuwe berichtje! Wat een mooi nieuws. Sending some good vibes to you. :heart:
 
Leuk nieuws gefeliciteerd.
 
Oja mensen heb nog een nieuwtje die misschien voor sommigen enigzins onverwacht komt. We hebben besloten voor een 2e te gaan! De wens werd afgelopen jaar steeds groter, maar de situatie was toen er nog niet naar. Ergens wou ik nog wachten tot de zomer, maar sinds we de knoop hebben door gehakt kunnen we eigenlijk niet meer wachten:D

Aankomende tijd wil ik extra gezond eten (ik heb al een plan gemaakt). Voor de rest leef ik gezond, alleen moet ik mijn caffeine inname wat beperken. Voor de rest blijf ik sporten zoals ik nu doe!

Een zomershape zit er dus dit jaar niet in:roflol:

Leuk nieuws zeg!
Met jouw levensstijl komt dat zeker goed, volgens mij zal je zelfs zwanger een super zomershape hebben!
 
Leuk nieuws gefeliciteerd.
Thankkss:)
Leuk nieuws zeg!
Met jouw levensstijl komt dat zeker goed, volgens mij zal je zelfs zwanger een super zomershape hebben!
Als het zoals de vorige keer gaat dan zal dat tegenvallen (toen was er 25 kg bij) :roflol: , maar ik ga natuurlijk wel mijn best doen om niet teveel aan te komen.
 
TRAINING 11 FEB

Beetje freewheel training bij basicfit... Wel heb ik mijn 2e bench sessie samengevoegd met deze training, normaal deed ik dag 2-3 op 1 dag nmlk. Ging easy verder:)

BENCH PAUSED
WEEK 6 #30 SHEIKO DAG 2
15X20
10X40
5X50 @6
4X53 IPV 4X2 @6
2X57,5 IPV 2X1 @6
3X50

LAT PULLDOWN CLOSEGRIP
12X45
8X52?
12X45

SHOULDER PRESS PLATE LOADED
15X20
14X20
14X20

BICEP CABLE CURL
3 SETS 32 KG?

TRICEP PUSHDOWN
3 SETS

SEATED LATERAL RAISES
20X2X5
19X2X5
18X2X5
16X2X5

BENT OVER FLYS SEATED
18X2X7
18X2X7
18X2X7

ONE ARM TRICEP PUSHDOWN SUPERSET
3 SETS

BICEP CABLE CURL ONE ARM
3 SETS 9 KG?

RDLS doe ik donderdag dan maar + rug, aangezien ik weinig voor de rug heb gedaan vandaag.

Oja en heb ThaWasteland nog gezien :p
 
Das idd leuk nieuws, :heart: er worden knopen doorgehakt bij jullie....ik ben blij voor jullie :)
 
Das idd leuk nieuws, :heart: er worden knopen doorgehakt bij jullie....ik ben blij voor jullie :)
Dat absoluut.. onder het mom doen waar je gelukkig van wordt :heart:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ik heb besloten om bench wederom met een kg te verhogen (e1rm 68 kg). Wellicht dat ik de volgende cycle weer boven de 70 kg zit! Zou mooi zijn:)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Dat absoluut.. onder het mom doen waar je gelukkig van wordt :heart:
Ik hoop dat de baby jullie (nog) dichter bij elkaar brengt, wel een mooi gezinnetje dan
wat een mooie uitspraak!! Laat dat nooit meer los :)
 
Oja mensen heb nog een nieuwtje die misschien voor sommigen enigzins onverwacht komt. We hebben besloten voor een 2e te gaan! De wens werd afgelopen jaar steeds groter, maar de situatie was toen er nog niet naar. Ergens wou ik nog wachten tot de zomer, maar sinds we de knoop hebben door gehakt kunnen we eigenlijk niet meer wachten:D

Aankomende tijd wil ik extra gezond eten (ik heb al een plan gemaakt). Voor de rest leef ik gezond, alleen moet ik mijn caffeine inname wat beperken. Voor de rest blijf ik sporten zoals ik nu doe!

Een zomershape zit er dus dit jaar niet in:roflol:
Zeker onverwacht. Maar leuk voor je!
 
Als het zoals de vorige keer gaat dan zal dat tegenvallen (toen was er 25 kg bij) :roflol: , maar ik ga natuurlijk wel mijn best doen om niet teveel aan te komen.
Onverwacht, maar niet minder leuk!

Nu heb ik er niet heel veel verstand van, maar 25 kg is toch wel iets boven gemiddeld?

Nu lijkt gezondheid van moeder en kind me belangrijker dan een kilo meer of minder, dat dan weer wel.

Succes.
 
Onverwacht, maar niet minder leuk!

Nu heb ik er niet heel veel verstand van, maar 25 kg is toch wel iets boven gemiddeld?

Nu lijkt gezondheid van moeder en kind me belangrijker dan een kilo meer of minder, dat dan weer wel.

Succes.

Dank!!

Zeg maar gerust ruim meer:p Volgens mij is met mijn BMI (23) 11 tot 16 kg normaal. Mijn dochter was bij de geboorte bijna 5 kg dus er was een vermoeden dat ik zwangerschapssuiker heb gehad. Daarnaast moest ik regelmatig naar het zh omdat mijn bloeddruk torenhoog was. De hele bevalling was ook een drama (alles was 2 x zo groot..). Uiteindelijk heb ik 3 dagen weeën gehad en extreem veel pijn. Ik zei daarna dat ik dat nooit meer mee wou maken :eyes:

Kortom, ik wil nu alle risico's beperken! Ik at destijds gewoon letterlijk alles wat los en vast zat :roflol: :emo:
 
Prachtig dat er een SP nr. 2 op de planning staat. Zomershape of niet, round is also a shape. En een zwangershape maken vrouwen echt prachtig vind ik. Laat echt zien hoe sterk een vrouw kan zijn, veel sterker dan een man :D :yes:
 
Prachtig dat er een SP nr. 2 op de planning staat. Zomershape of niet, round is also a shape. En een zwangershape maken vrouwen echt prachtig vind ik. Laat echt zien hoe sterk een vrouw kan zijn, veel sterker dan een man :D :yes:
Haha dat is waar:D

Ik zal tegen die tijd nog wel foto's blijven posten.. zwangere shape + guns:flexbiceps:
 
Back
Naar boven