Fitness Seller

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

  • Topic starter SP1988
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 139K
  • Volgers 44

Bezoekers in dit topic

Dank jullie!:)

Ik ben blij met de 2e plek, ook al is natuurlijk nr 1 nog leuker:D

Ik heb zelf nog wel wat kritiekpunten dus daar ga ik aankomend jaar aan werken. :pressing:
Hoop dat volgende keer meer dames meedoen.
 
Niet makkelijk aankomen op een hoger kcal inname kan anders soms ook best vervelend zijn.
Dat is waar! Volgens mij is mijn stofwisseling zeer adaptief. Ik ben ooit stabiel gebleven op 3500 kcal (daarvoor kwam ik natuurlijk wel aan). Nadeel is dat mijn verbruik tijdens een dieet ook snel omlaag gaat.
Hoop dat volgende keer meer dames meedoen.
Dat hoop ik ook!
 
TRAINING WEEK 3 / DAG 1

SUMODEADLIFT 3x6+
10X70
6X90 + 5 KG
6X90
13X90 @8 post op pr
Ik had blijkbaar iets meer dan 5 kg kunnen verhogen!!

BENCH 4x6+ SUPERSET
20x20
10x40
6x50
6x50
6x50
8x50 @9
Ik ga bench deloaden aankomende week .. voelt niet goed

BW HAMMERGRIP PULLUPS STRICT (NIEUW) 4x3
3X
3X
3X
3X @9 filmpjuh
ging beter dan verwacht:) Nu mooi opbouwen!
Volgende training 5x3!


TRISET

DOUBLE BANDED HIPTHRUST
15X
15X
15X
(PAARS + STRENGTHSHOP BAND)

WEELROLLOUT
10X + 2 REPS
10X
10X + 1 SET
gelukkig nu geen week spierpijn meer van deze oefening :roflol:

CALVE RAISES
13X55
12X55
12X55
 
Laatst bewerkt:
Ik ga mijn huidige schema aanpassen naar 5 trainingen per week en 2 rustdagen ipv 6 trainingen per 8 dagen en 2 rustdagen. Wel FB, maar met een paar kleine aanpassingen.
 
Nette uitvoering in alle opzichten. Zo zie ik ze nooit gedaan worden door al die fuckboys bij mij in de budgetsportschool...
Thnx!

Ja helaas doen maar weinig mensen deze strict. Met name de mooiboys maken er meer een ego show van:p
 
TRAINING WEEK 3 DAG 2

Volgens mij word ik te oud voor deze sport. Ik kreeg tijdens mijn 1e squatwerkset ineens een zenuwpijn bij mijn linker bovenbeenaanhechting:janken: Ik ging alsnog voor de 2e werkset wat niet slim was, na 3 reps wist ik al dat het niet ging lukken vandaag. Na de training had ik er geen last meer van.

Nota aan mijzelf. Niet meer DL amrappen (is dat een woord?) de dag voor ik zwaar ga squatten:emo:

Aan de positieve kant. 5x80 kg squat ging prima! Ik denk dat ik nog 3 reps in de tank had of meer. Kracht is er nog wel..

SQUAT 3X5+
10X20
10X40
8X60
5X70
5X80 @7
3X80..

OHP SEATED 3X8+
10X25
10X25
12X25 @9.5

LOW SEATED CABLE ROW
10X52.5
10X52.5
10X52.5

DAARNA DELTS/ARMEN
(Geen zin om te loggen..)

Eigenlijk zou ik wat been oefeningen moeten doen, maar ik was bang dat ik last zou krijgen.

-----


Ik ben nu bijna 3 weken bezig met mijn rev diet. Laatste dagen wel wat "losser" om gegaan met eten. Deels omdat een vriendin langs kwam die ik niet vaak zie omdat ze aan de andere kant van nl woont, maar ook omdat ik weer gerechten maak die lastiger af te meten zijn.


Mijn gewicht is over de afgelopen 3 weken 2 ons omhoog gegaan. Over een paar dagen hangt de rode vlag uit dus dat zal sowieso invloed gaan hebben.

Mijn eetlust is alleen maar toegenomen (al zou je verwachten van niet), maar ook mijn energielevel waar ik heel blij mee ben :D Ik denk dat mijn stofwisseling aan het "herstellen" is, of eigenlijk aan het aanpassen.


Ok dan de meting


DAG 1 VS DAG 19
BW 67,5 / 67,7 + 0,2 kg
ARM GESTREKT / KOUD 29 CM / 29 CM
TAILLE 65 CM / 65 CM
BUIK 80 CM / 80 CM
GLUTES 93 CM / 95 CM + 2 CM
BBEEN 57 CM / 56,5 CM - 0.5 CM
KUIT 36 CM / 35,5 CM - 0,5 CM

BICEP 2,5 MM / 2,5 MM
TRICEP 7 mm / 6,5 MM
RUG 6,5 / 5,5 MM
HEUP 4 MM / 4 MM
14% / 13%

LBW 58 KG / 58,8 KG
VETMASSA 9,45 KG / 8,8 KG

---

Weekgemiddelde afgelopen week

2648 KCAL k329 e148 v82 vezels 34
 
Laatst bewerkt:
Super succes vol volgens mij! LBW toegenomen en vetmassa afgenomen. Hoewel, op 13% zal er niet heel veel meer af moeten?
Hoe voelen de trainingen? en kracht?
 
Mijn eetlust is alleen maar toegenomen (al zou je verwachten van niet), maar ook mijn energielevel waar ik heel blij mee ben :D Ik denk dat mijn stofwisseling aan het "herstellen" is, of eigenlijk aan het aanpassen.
Je beweegt (bewust of onbewust) gewoon meer. 'Adaptive metabolism' heet dat geloof ik.
 
Super succes vol volgens mij! LBW toegenomen en vetmassa afgenomen. Hoewel, op 13% zal er niet heel veel meer af moeten?
Hoe voelen de trainingen? en kracht?
Ik neem het wel met een korrel zout hoor. Ik vind het leuk om data te verzamelen (ben een echte nerd), maar pas over een paar maanden kan ik er iets zinnigs over zeggen. Er zijn iets teveel variabelen (glycogeen, vocht, maag/darminhoud, plek van meten etc).

Positief is in ieder geval dat ik meer energie heb (dat komt mijn motivatie ook ten goede), kracht gaat vooruit en mijn vet% blijft redelijk stabiel!

Je beweegt (bewust of onbewust) gewoon meer. 'Adaptive metabolism' heet dat geloof ik.
Klopt!!
 
Hoop dat volgende keer meer dames meedoen.

Meestal beginnen er voldoende dames, maar naar het einde toe vallen er steeds (veel) af.
Wel jammer natuurlijk.

SP1988 die pull-ups zijn echt beestachtig! Hoop ze ooit ook zo netjes te kunnen doen!
Naar van de zenuwpijn, hopelijk blijft het de volgende training uit.
Nette cijfers ook, gaat goed met je rev diet!
 
Meestal beginnen er voldoende dames, maar naar het einde toe vallen er steeds (veel) af.
Wel jammer natuurlijk.

SP1988 die pull-ups zijn echt beestachtig! Hoop ze ooit ook zo netjes te kunnen doen!
Naar van de zenuwpijn, hopelijk blijft het de volgende training uit.
Nette cijfers ook, gaat goed met je rev diet!
Thanks:) mijn doel voor nu is om setjes van 5-8 reps weer te kunnen. Maarrrr dan moet ik niet heel veel zwaarder worden:p

Ja echt kut is dat. Ik had het laatst in mijn linker bil, dus zal wel met elkaar te maken hebben. Alleen de vraag is waarom! Overtraining, een verkeerde bewging, teveel volume, pech, ouderdom?:p

Het zit mij in ieder geval niet lekker. Misschien is een FB schema op dit punt niet handig of ik had eerst goed moeten deloaden.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Thanks:) mijn doel voor nu is om setjes van 5-8 reps weer te kunnen. Maarrrr dan moet ik niet heel veel zwaarder worden:p

Ja echt kut is dat. Ik had het laatst in mijn linker bil, dus zal wel met elkaar te maken hebben. Alleen de vraag is waarom! Overtraining, een verkeerde bewging, teveel volume, pech, ouderdom?:p

Het zit mij in ieder geval niet lekker. Misschien is een FB schema op dit punt niet handig of ik had eerst goed moeten deloaden.

Hopelijk geen ouderdom, we zijn namelijk van hetzelfde "bouwjaar" :p.
Ik voel me nog te jong om al af te takelen :(.
Zal wel eerder overbelasting zijn, een FB schema met 5-6 trainingen per week is denk ik niet te onderschatten :).
 
Hopelijk geen ouderdom, we zijn namelijk van hetzelfde "bouwjaar" :p.
Ik voel me nog te jong om al af te takelen :(.
Zal wel eerder overbelasting zijn, een FB schema met 5-6 trainingen per week is denk ik niet te onderschatten :).
Ja dat zou zeker kunnen. Alhoewel het qua weekvolume minder is tov mijn training "vroeger" (zeg 2 jaar geleden). Maar goed, dat was op een hoger BW en ook dat heb ik moeten opbouwen.

Ik twijfel nog een beetje wat nu handig is. Deadlift gaat net lekker en vind het jammer nu al te moeten deloaden. Ik zit nu sterk aan een paar extra rustdagen te denken of een paar hele lichte trainingen ipv een volle deload week. Qua schema zal ik waarschijnlijk ook het 1 en ander aan moeten passen. FB bevalt mij prima, maar misschien iets voor over een tijdje.
 
Ouderdom :roflol:
 
De 31 he.. sowieso keiharde aftakeling! Ik als jonkie van 30 heb daar natuurlijk nog geen last van hehe
 
Ging lekker vandaag:) Ik heb besloten om weer terug te gaan naar een ppl schema. Voor nu is het nog even freewheelen ivm blessures. Ik kijk per training even aan hoe het gaat.

Ik heb nu wel een vermoeden wat dat gedoe met mijn heup is.


Aan de linkerkant is de endo rotatie een stuk kleiner dan rechts en de exo rotatie een stuk groter.
Ik denk dat deze disbalans de oorzaak is van mijn klachten.

HAMMER PULLUPS
4X68 @7
4X68
4X68
4X 68 @8.5 filmpjuh


SUMODEADLIFT
10X70
8X90 @6
8X90 FILMPJUH
10X90 @8

RDL
8X80
8X80
8X80 @8

ONE ARM ROW SS (NIEUW!)
10X14 10X14
10X14 10X14
10X14 10X14

LAT PULLDOWN OVERHANDS
10X47
10X47
10X47

FACEPULL SS (NIEUW!)
20X30
18X35
18X35
18X35

ONE ARM BICEP CURL SEATED
10X8
10X8
10X8

REAR DELT FLYS SS
13X28,5
13X28,5
13X28,5

HIGH CABLE CURL (NIEUW!)
10X10 10X10
10X10 10X10
10X10 10X10

ONE ARM CURL
10X10 10X10
10X10 10X10
10X10 10X10

WEEL ROLLOUT SS
10X
10X
10X

PALLOV PRESS (NIEUW!)
10X20 10X20
10X20 10X20
10X20 10X20

V-UP BENCH (NIEUW)
10X
10X

Volgende dl sessie ga ik voor eerst weer 100 kg liften. Gek eigenlijk dat dat eerder super licht was en nu mijn "zware" dag. Komt wel weer!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven