MuscleMeat

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

  • Topic starter SP1988
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 139K
  • Volgers 44

Bezoekers in dit topic

TRAINING (had maar een uurtje ivm fysio, heb niet alles kunnen doen)

BENCH DAG 2+3 WEEK 2
10X30
8X40
8X45
6X50 @7
4X52,5 @6(VID en paused want ging easy:))
4X50
8x45 @6
8x45
8x45 @7

SQUATS
8X60
6X70
6X75
6X75
5X75
5X75 @6

GHR
18X
19X VPR
18X

filmpjuh vd bench komt later!

Ben net bij de fysio geweest. Volgende week maakt hij een echo en hij wil mij eigenlijk daarna (als er niets te zien is) door verwijzen voor een MRI vanwege een mogelijke HAGL (of iets in die trant). Ik scoorde negatief op elke standaard test. Wel zag hij dat mijn linkerschouder teveel naar voren staat (dat zie je bij bepaalde bewegingen heel goed) en volgens hem ben ik mobieler in mijn gewrichten dan zou moeten. Dit zou ook mogelijk de oorzaak kunnen zijn geweest van de HAGL aan mijn rechter schouder. Tot dusver dus!!
 
Laatst bewerkt:
Beter iets dan niets! En dat iets is dan nog eens met indrukwekkende gewichten, dus zeker top training!
Hopelijk snel uitsluitsel i.v.m. je schouder zodat er gewerkt kan worden aan een definitieve oplossing :).
Wat is een HAGL trouwens :o?
 
Beter iets dan niets! En dat iets is dan nog eens met indrukwekkende gewichten, dus zeker top training!
Hopelijk snel uitsluitsel i.v.m. je schouder zodat er gewerkt kan worden aan een definitieve oplossing :).
Wat is een HAGL trouwens :o?
Yup dat dat dacht ik ook!
Thanks:)


HAGL staat voor humeral avulsion of glenohumeral ligament.. Oftewel een afscheurd ligament:p

Dank:D
Wat zij zegt?

Wat hij zegt!

Kracht en zichtbare abs, doe je goed.
Thanks:)
 
Ooooh en je bent jarig! Van harte gefeliciteerd!! :D
 
Happy birthdaaaay! :heart:

Nette benches!
Kan je naar je idee voldoende legdrive genereren met je hakken van de grond?
 
giphy.gif
 
Nog van harte gefeliciteerd!!!
 
Van harte proficiat !
 
Ooooh en je bent jarig! Van harte gefeliciteerd!! :D
Dank!!:)
Happy birthdaaaay! :heart:

Nette benches!
Kan je naar je idee voldoende legdrive genereren met je hakken van de grond?
Thank youuuu:)

Ik maak eigenlijk niet meer doelbewust gebruik van legdrive (ben ook geen powerlifter meer haha), maar ik vind het wel belangrijk om mijn ROM zo klein mogelijk te houden (ivm schouder) en archen lukt op deze manier net iets beter. Verschil zal wel verwaarloosbaar zijn, maar focus ligt nu wel op het doen wat goed voelt!
Had jij trouwens je 1RMs bewust hoger gezet met sheiko? Zelfs met de aanpassingen die ik heb gedaan kom ik niet boven de RPE 7 uit (wat ik overigens ook prima vind:)).
:D
Nog van harte gefeliciteerd!!!
Thanks!!!
Van harte proficiat !
Dank!!!
 
Nog een late :hb:
 
Als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, mooie trainingen die je neer zet (ondanks een vervelende schouder) Ik ga deze log volgen :)
 
Ik ben ook te laat!:0 Van harte nog!:)
 
Laat maar slsnog: gefeliciteerd!! :hb:
 
Beter OOIT dan NOOIT ....HB :hb:
 
Klinkt goed van je leg drive :)

Nee ik heb alleen waargemaakte 1RM's ingevuld op ik geloof een keer wat met squats en/of deadlifts na met +2,5 kg.
RPE bleef, achter af gezien (want pas na Sheiko ging ik naar RPE kijken), behoorlijk laag ja :)
 
TRAINING 18 JAN

OHP (SUPERSET MET PULLUPS)
10X20
5X25
3X30
2X35 @9.5
3X30
3X30 @7
6X30 @9 VPR

PULLUPS STRICT
3X
3X
3X
3X

LOW SEATED CABLE ROW
(tijdje niet gedaan)
10x50
9x50
9x50

LOW PULLEY ROWS
10X70
10X70
11X70

UPRIGHT ROWS
?X35
?X42
?X42

ONE ARM DB ROW
10X20 P KANT VPR
10X22 PR
10X22

BENT OVER FLYS SEATED
19X2X6
18X2X6
18X2X6

BICEP CABLE CURL
10X35
6X42
10X35

TRICEP PUSHDOWN STANG
15X10
15X10
15X10

SEATED LATERAL RAISES
18X2X4
18X2X4
18X2X4

BICEP CURL ONE ARM SEATED
8X10 PER KANT
8X10
8X10

In al die tijd dat ik train heb ik zelden OHP en DB ROW in mijn schema gehad.. wel fijn die noobiegains:p Ik heb ook even een basic programma gemaakt voor de OHP. Zolang het kan natuurlijk ivm schouder..
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven