XXL Nutrition

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS | (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vind deze pic stuk bruter dan je contest pics, maar ook die zagen er goed uit.

IN of course
Welkom!:)

Ik vond poseren eerlijk gezegd ook super lastig, had ik nog nooit gedaan:p Volgende contest ben ik van plan in de sportschool foto's te laten maken, daar zie ik er vaak nog een stuk buffer/droger uit:D
 
Op meer kcal nu merk ik echt een flink verschil in mijn training. Ondanks dat ik echt veel te weinig slaap heb gehad, was ik aan het einde van mijn training totaal niet moe. Ook heb ik nu een betere pomp weer:) FB bevalt prima, maar ik moet het even over een langere periode bekijken.

SUMODEADS
ff weer rustaagghhh aan beginnen. Wel easy verder, maar ik begin liever wat lager in gewicht
12X70
8X80
8X80
8X80 @ RPE 5
volgende week +5 kg

HIP THRUST BARBELL
12X50
12X50
12X50

SUPERSET
BANDED PULLUPS
8X
8X
8X

CLOSE GRIP BENCH PUSHUPS
13X
12X
10X

SUPERSET
VBAR TRICEP PUSHDOWN
15X35
15X35
15X35

CROSSBODY DB CURL ALTERNATED
16X2X10
16X2X10
16X2X10

SUPERSET
ONE ARM LATERAL RAISE
15X6 / 15X6
15X6 / 15X6
LATERAL RAISE
19X2X4 MYOREPS (10 SEC) 6/6

HANGING KNEE RAISE
10X
8X
8X

6 setjes cross body DB curl.. dat zal wel lekker branden of niet?
Oh ja heerlijk dat moment dat je weer meer energie krijgt! Hoeveel kcal heb je nu verhoogd?
 
6 setjes cross body DB curl.. dat zal wel lekker branden of niet?
Oh ja heerlijk dat moment dat je weer meer energie krijgt! Hoeveel kcal heb je nu verhoogd?
Het zijn 3 setjes, maar ik voel deze altijd erg goed:)

Van ca 1800 kcal naar nu ca 2400 kcal
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Het zijn 3 setjes, maar ik voel deze altijd erg goed:)

Van ca 1800 kcal naar nu ca 2400 kcal

Oh sorry las het anders ;)

Ooohhh lekker!! Dat moet goed voelen
Laat die gains maar doorkomen hehe
 
Hoi! Wat heb je een geweldig resultaat neergezet tijdens de challenge. Complimenten. En dan nu lekker massa opbouwen, :)
 
Vandaag geen training. Ik werd al niet heel fit wakker, maar rond een uur of 10 kreeg ik acuut last van mijn maag en darmen :barf:

Ik heb de halve dag in bed gelegen. Geen idee of het een griep is of voedselvergiftiging. Baal er wel van!! Maar goed, nu hopen dat ik morgen weer fit ben!
 
Beterschap SP1988 .
Ik leef met je mee (voel me zelf ook al een aantal dagen minder goed in mijn vel...); uitzieken is de boodschap nu.
 
Vandaag geen training. Ik werd al niet heel fit wakker, maar rond een uur of 10 kreeg ik acuut last van mijn maag en darmen :barf:

Ik heb de halve dag in bed gelegen. Geen idee of het een griep is of voedselvergiftiging. Baal er wel van!! Maar goed, nu hopen dat ik morgen weer fit ben!
Beterschap!!
 
Vandaag geen training. Ik werd al niet heel fit wakker, maar rond een uur of 10 kreeg ik acuut last van mijn maag en darmen :barf:

Ik heb de halve dag in bed gelegen. Geen idee of het een griep is of voedselvergiftiging. Baal er wel van!! Maar goed, nu hopen dat ik morgen weer fit ben!
Beterschap!
 
Beterschap SP1988 .
Ik leef met je mee (voel me zelf ook al een aantal dagen minder goed in mijn vel...); uitzieken is de boodschap nu.



Dank jullie!!

Gelukkig voel ik mij vandaag bijna weer de oude. Richting de avond was mijn eetlust ook weer terug. Misschien toch iets verkeerds gegeten?

Uiteindelijk heb ik gisteren wel genoeg kcal gehad (iets minder koolhydraten, maar ik heb ook niet veel gedaan). Alsnog woog ik vanmorgen maar 66,7 kg :eek: Zal wel wat vocht hebben gedropt.

Wel lastig om te bepalen of ik maandag mijn inname moet verhogen. Dit is het overzicht van de afgelopen dagen. Ik oog nu droger trouwens, maar ik hield ivm de maandelijkse perikelen + het warme weer vorige week vocht vast.

Screenshot_20190907-101407_Sheets.jpg



Screenshot_20190907-101142_Photos.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lekker shredded nog chick.
Kunt t nog even aankijken en daarna verhogen toch.
 
Lekker shredded nog chick.
Kunt t nog even aankijken en daarna verhogen toch.
Thnx! Ik wil ook niet weer op 75 kg in de winter eindigen :roflol:

Misschien inderdaad nog een week aankijken. Zo verkeerd zijn deze kcal ook niet:)
 
Treen ging mwah.. toch nog niet helemaal fit. Volgende week beter!!

TREEN

BENCH
10X20
10X40
6X50
8X45
10X45

RDLS
8X70
8X70
8X70

UPRIGHT ROWS
14X35
14X35
14X35

LEGEXTENSION SUPERSET
10X70,5
10X70,5
10X70,5

LEGCURL
10X54
10X54
10X54

HIP ADDUCTION SUPERSET
12X75
12X75
12X75

WHEEL ROLLOUT
8X
8X
 
Laatst bewerkt:
Avond eten.. niet echt gezond, maar wel lekker cheap weekend vreten:D Ik heb er 1,5 pizza op

20190907_183918.jpg


Screenshot_20190907-184104_MyFitnessPal.jpg
 
Er ligt toch nog wat gezonds op om het goed te praten...:rolleyes:
 
Back
Naar boven