Fitness Seller

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

  • Topic starter SP1988
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 139K
  • Volgers 44

Bezoekers in dit topic

Tenzij er een Hafthor uitgewandeld komt natuurlijk!

Over een jaar of 18 een contest (BB, PL, SM) tussen jouw zoon (indien zoon) en die van Sanca Saxon!
haha wie weet.. maar ik heb nog een 10 jarige dochter die om de titel kan strijden over een jaar of 8 :D
 
Vanmorgen soort van getraind.. mijn vriend zei mee te willen trainen.. nouuuu dat was geen succes. Ik irriteerde mij echt kapot aan hem. Eerst ging hij de hele tijd zeuren dat hij deze manier van trainen helemaal niets vind. Ok, vind ik ook niet, maar ik zeur er niet over en kijk wat ik wel kan.

De echt zware oefeningen (en dus effectieve oefeningen) had hij geen zin in.. te vermoeiend zei hij. Ok, geen probleem. Ik probeerde er nog een beetje wat van te maken, ook al moet ik soms echt 20-30 reps doen omdat het gewicht te laag is. Na 3 oefeningen was hij er klaar mee en de oefeningen die hij nog deed was echt met halve reps:fire: Mijn motivatie had hij in ieder geval verkloot dus ik ga op een ander moment nog maar even trainen.

Baalde sowieso al vanmorgen, omdat mijn bestelling is geannuleerd (db set).
Ik heb net maar wat schijven besteld (2x2,5 en 2x1,25), dan kan ik bijv nog one arm db row doen met 20 kg of bicep curls met ca 9.5 kg. Optimaal is anders, maar ik wil ook geen kapitaal uitgeven.
 
Sounds like my ex-fitnessbuddy
 
Laatst bewerkt:
TRAINING 22 MAART @HOME

RUG/BORST/DELTS

PULLUPS HAMMERGRIP + PAARSEBAND
BW 72,6 KG
8X
7X
6X

PUSHUPS OP PUSHUPGRIPS
12X
10X
10X
Ging al beter dan de vorige x:) + 5 reps

LATERAL RAISES
20X2X3
20X2X3
20X2X3

EZBAR OHP SEATED
20X17,5
20X17,5
20X17,5

BENT OVER REARDELT FLYS
20X2X3
20X2X3
18X2X3

Lekker basic, maar wel effectief:cool:

morgen GLUTES/LEGS/ARMEN/ABS
 
Laatst bewerkt:
SHAPEUPDATE WEEK 6 :piggy:
BW 72,6 KG. Wel weer wat gewicht bij.. hopelijk vocht en tiet:p

Volgende update plaats ik over 2 weken. Mijn onderbuik is duidelijk wat dikker, pre-zwangerschap was ie namelijk nog hartstikke plat
Screenshot_20200322-120302_Photos.jpg
 
veel gains in de vrouwelijke vormen, wel mooi hé die hormonen :)
Ben aub niet te streng voor jezelf, je uiterlijk veranderd nou eenmaal, wel later bewust clean "bulken" voor die mooie baby :heart:
 
veel gains in de vrouwelijke vormen, wel mooi hé die hormonen :)
Ben aub niet te streng voor jezelf, je uiterlijk veranderd nou eenmaal, wel later bewust clean "bulken" voor die mooie baby :heart:
Haha dat sowieso.
Valt mee hoor, ik ontzeg mijzelf niets:D Zal natuurlijk lastig worden om te accepteren dat ik heel erg ga veranderen. Spiermassa zal waarschijnlijk wel wat gaan afnemen en vet% omhoog, maar ik krijg er wel wat moois voor terug :heart:

Cutten komt wel ergens weer in 2021:p
 
Ik had zondag een mooi schemaatje gemaakt, maar sinds gisteren ben ik constant licht misselijk :barf: Ik heb nog weleen glutecircuit gedaan gisteren, maar dat was het dan ook. Vandaag weer met volle moed begonnen, maar het gaat niet zoals ik zou willen. Ik heb een beetje benen/glutes gedaan en voor de rest armen (dan heb ik het over 30% van wat ik had willen doen). Nu weer liggen:emo:
 
Laatst bewerkt:
Je schema ziet er goed uit maar luisteren naar je lijf is belangrijk. Als ik naar zwangere vriendinnen kijk barsten die in het tweede trimester van energie. Als ik goed reken zit jij nog in het eerste trimester waar helaas misselijk en moe bij hoort.
 
Je schema ziet er goed uit maar luisteren naar je lijf is belangrijk. Als ik naar zwangere vriendinnen kijk barsten die in het tweede trimester van energie. Als ik goed reken zit jij nog in het eerste trimester waar helaas misselijk en moe bij hoort.
Dat hoop ik wel! Ik voel mij een zombie en zo zie ik er ook uit :spaz:
 
Beterschap!
 
Het hoort er gewoon bij, helaas. Hopelijk is het snel beter, zodat je iig toch nog een tijd alles kunt geven op sportief vlak!
 
Het hoort er gewoon bij, helaas. Hopelijk is het snel beter, zodat je iig toch nog een tijd alles kunt geven op sportief vlak!
Helaas wel, dan maar weer knallen zodra de gym open gaat en ik mij ook weer normaal voel!
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Nou vanmorgen was ik zo erg misselijk dat ik mijn bed niet uit kon komen. Dat in combi met een stevige hoofdpijn, dus waarschijnlijk werd de misselijkheid versterkt door de migraine (dat heb ik vaker gehad).

De rest van de dag ging het steeds beter. Ben nog even op de fiets naar mijn ouders gegaan en mijn eetlust was ook weer wat beter. Uiteindelijk nog sushi besteld (zonder rauwe vis) en dat ging er gelukkig goed in.

Trainen ging wat minder net. Ik ben nog te slapjes nu en snel buiten adem. Morgen een nieuwe poging. Ik kan ook beter per dag bekijken hoe het gaat, anders is het toch te frustrerend!

Dat was het voor nu:p
 
Vandaag gelukkig aardig fit!!

Ik heb deels samen getraind (met mn broer) en deels thuis

PUSHUPS
16X
16X (FILM)


DECLINE PUSHUPS
12X
10X

PULLUP
4X
3X

de rest bij mn broer..
Oa SLDL (48,5KG), CONV DL (48,5), BOR (48,5KG), LOW SEATED ROW (PAARSE BAND), TBARROW (GEWICHT?), HAMMER CURL, 21EN MET DE EZBAR, ELASTIEK PUSHDOWN
 
Vandaag gelukkig aardig fit!!

Ik heb deels samen getraind (met mn broer) en deels thuis

PUSHUPS
16X
16X (FILM)


DECLINE PUSHUPS
12X
10X

PULLUP
4X
3X

de rest bij mn broer..
Oa SLDL (48,5KG), CONV DL (48,5), BOR (48,5KG), LOW SEATED ROW (PAARSE BAND), TBARROW (GEWICHT?), HAMMER CURL, 21EN MET DE EZBAR, ELASTIEK PUSHDOWN
Had van jou toch wel meer verwacht dan wall push ups...
 
  • Haha
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven