Fitness Seller

Sp's comeback log 2022 / BACK TO BM

Bezoekers in dit topic

als bij jullie beide de motivatie er echt is om te gaan bouwen onder begeleiding, is dat mogelijk, dus kijk vooruit als gezin/team en niet meer terug.
alleen met heel veel liefde is alles mogelijk
 
..
 
Laatst bewerkt:
Ik ben weer een stapje verder. Mijn broertje die gaat nu juist net samenwonen en zijn huurcontract loopt nog tot eind februari.
Ik heb besloten dat ik daar (tijdelijk) ga wonen vanaf ongeveer 3 januari en zijn contract loopt tot 28 februari. Hoelang ik daar zit is nog onbekend. Misschien als hij wel door wil dat ik dan ook nog even daar blijf.

De situatie nu is amper vol te houden. Ik ben compleet gebroken. Gelukkig is er verder totaal geen irritatie, maar het besef dat het wel eens klaar kan zijn valt mij enorm zwaar.

Hij zegt dat als hij nu moest kiezen dat hij niet verder wil, maar dat hij eerst /ruimte nodig heeft om de situatie te kunnen overdenken. Het lastige is dat de hoofdreden waarom hij weg wil met zijn heel erg te maken heeft met de dingen die hij mij heeft aangedaan en de weerslag die dat op onze relatie heeft gehad. Ik geloof dat we met therapie daar wel uit kunnen komen, maar hij wil onderzoeken of hij überhaupt nog hoop heeft dat het kan veranderen (voor ons allebei). Ik denk niet dat hij niets voelt, maar dat hij zijn gevoelens zijn onderdrukt uit bescherming voor zichzelf.

Maar goed, het resultaat van deze ellende is dat ik al 3 kg ben afgevallen in een paar dagen🙊 Ik ga nog wel trainen als therapie, maar dat ik nu spiermassa verlies is niet aan te ontkomen en heeft ook weinig prioriteit.

Nog beter, als ik mijn relatie zou kunnen redden zou ik daar met alle liefde 15 kg spiermassa voor inleveren! Net als dat ik geen moeite heb om op een hutje op de hei te wonen als ik als gezin verder kan.
Heftig verhaal zeg.

Sterkte voor komende tijd, hopelijk komen jullie er op een of andere manier uit!
 
Heel veel sterkte lieverd. :heart:
 
..
 
Laatst bewerkt:
Zondag is morgen + en _ naast elkaar, eigenlijk heb je de beslissing al genomen
Zorg goed voor jezelf!! JIJ BENT Nr. 1, door van jezelf te houden, dat kan je leren en is niet egoïstisch.

Hang in there!! :)
 
Wbt mijn relatie is het nog steeds impasse. Zondag gaan we praten/evalueren en hoor ik wat hij wil. Ik voorspel weinig positiefs.

Gisteren heb ik weer voor het eerst getraind. Ik weet niet hoeveel kg ik kwijt ben, maar veel in ieder geval. Zondag zal ik mij gaan wegen🙃 Ik heb geleefd op amper voedsel en amper eiwitten, dat met veel stress en geen trainingen. Alles wat ik heb opgebouwd aan spiermassa de laatste maanden is weg.

Gisteren heb ik 3x8x50 gebencht, 3x10x20 OHP, 3x10x10 frontraise en 3, 2, 2, 2 pullups.

Iets minder dan 2 weken terug was dit nog 3x8x60 en 3x8x30 OHP. Had zelfs de week ervoor nog een vpr op ohp (4x40).
De spiermassa die momenteel weg is komt snel terug indien je weer back on track bent. Je issues met je partner moet je 200% oplossen, rest is bijzaak en komt vanzelf weer goed.

Succes komende dagen! 🤝
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Zondag is morgen + en _ naast elkaar, eigenlijk heb je de beslissing al genomen
Zorg goed voor jezelf!! JIJ BENT Nr. 1, door van jezelf te houden, dat kan je leren en is niet egoïstisch.

Hang in there!! :)
Hoe bedoel je dat ik de beslissing al heb genomen?

Dat zorgen voor mijzelf komt wel weer, eerst van alle ellende af zijn😬
 
De spiermassa die momenteel weg is komt snel terug indien je weer back on track bent. Je issues met je partner moet je 200% oplossen, rest is bijzaak en komt vanzelf weer goed.

Succes komende dagen! 🤝
Ja is wel zo, maar het is de zoveelste keer😬 Ik was net weer goed op weg voor de lockdown!

Dit eerst indd doorstaan. De rest komt wel weer.

Thanks!!!
 
  • Heart
Waarderingen: ak
Tenzij hij iemand heeft gevonden die er beter uitziet, beter kan koken/schoonmaken, minder zeikt en beter kan zuigen kun je hem wel terugkrijgen met wat tactics imo.
 
Hoe bedoel je dat ik de beslissing al heb genomen?

Dat zorgen voor mijzelf komt wel weer, eerst van alle ellende af zijn😬
Je hebt alle scenario's al doorgelopen
Je weet wat je man wil, dat heeft hij al kenbaar gemaakt, alleen waarschijnlijk nog niet uitgesproken, als hij het niet weet dan weet jij het wel, toch?
je kunt hem niet veranderen, dus je weet wat je aan hem hebt.....(bij conflictsituaties)
 
Ja is wel zo, maar het is de zoveelste keer😬 Ik was net weer goed op weg voor de lockdown!

Dit eerst indd doorstaan. De rest komt wel weer.

Thanks!!!
Denk ook aan jezelf en je kids.... telkens die onzekerheid en iemand die niet weet wat hij wil heb je niets aan.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Maar na 14 jaar samen hebben jullie toch eigenlijk alles wel beetje meegemaakt, waaraan twijfelt ie dan nou. Zou er zelf ook kapot van zijn, want klinkt cliché maar op een gegeven moment word je partner je beste vriend en deel je lief en leed en vorm je een team samen. En als dat weg valt moet je wel heel sterk in je schoenen staan om dat te overwinnen. Deden jullie nog wel ooit samen quality time, kids naar opa/oma of familie en samen uit eten, dagje weg of bioscoopje etc, anders raak je in een sleur dat je ook vroeg of laat denkt; “is dit het”.

Elkaar de ruimte geven voor hobby's etc is ook belangrijk, niet dat je constant op mekaars lip zit. Interesse tonen in mekaar en soms ook al boeit het je geen kut gewoon aan de ander vragen hoe zijn of haar hobby/passie loopt of alles goed gaat etc. Gras is zoiezo niet groener aan de overkant alhoewel tegenwoordig men dit wel denkt vooral met de komst van sociale media waarop alleen de leuke dingen zichtbaar zijn en niet het totaal beeld.

Leven draait om gelukkig te zijn met mekaar niet over wie er het vaakst op vakantie gaat of de duurste auto rijd.
 
Maar na 14 jaar samen hebben jullie toch eigenlijk alles wel beetje meegemaakt, waaraan twijfelt ie dan nou. Zou er zelf ook kapot van zijn, want klinkt cliché maar op een gegeven moment word je partner je beste vriend en deel je lief en leed en vorm je een team samen. En als dat weg valt moet je wel heel sterk in je schoenen staan om dat te overwinnen. Deden jullie nog wel ooit samen quality time, kids naar opa/oma of familie en samen uit eten, dagje weg of bioscoopje etc, anders raak je in een sleur dat je ook vroeg of laat denkt; “is dit het”.

Elkaar de ruimte geven voor hobby's etc is ook belangrijk, niet dat je constant op mekaars lip zit. Interesse tonen in mekaar en soms ook al boeit het je geen kut gewoon aan de ander vragen hoe zijn of haar hobby/passie loopt of alles goed gaat etc. Gras is zoiezo niet groener aan de overkant alhoewel tegenwoordig men dit wel denkt vooral met de komst van sociale media waarop alleen de leuke dingen zichtbaar zijn en niet het totaal beeld.

Leven draait om gelukkig te zijn met mekaar niet over wie er het vaakst op vakantie gaat of de duurste auto rijd.

Het was niet de sleur die onze relatie heeft gesloopt. Een combinatie van het verlies van vertrouwen van mijn kant en een minderwaardigheidscomplex van zijn kant (die 2 zijn in ons geval met elkaar verbonden, hij had veel schuldgevoelens namelijk t.o.v. mij). De onderliggende irritaties kwamen vooral door de stress, maar de ruzies die daaruit onstonden was de druppel die de emmer liet overlopen en zijn gevoel liet verdwijnen.

Eens met de rest!

Ow... hij logeert nu bij jou ?
Volgens mij is th0maz wel zijn type😉
 
Laatst bewerkt:
  • Heart
Waarderingen: ak
Ellende zeg,
Zorg ervoor dat je met beide benen aan de grond blijft staan en over alles 3x nadenken. Ook al heb je het misschien niet in de gaten nu ben je behoorlijk “zwak/kwetsbaar” en kunnen mensen wellicht misbruik maken. Hoe kut de situatie ook is/word blijf goed nadenken over alles wat je komende tijd zegt/doet!

Snap dat sporten een soort van uitlaatklep is voor menig mens hier, maar dat komt wel weer goed. Zorg ervoor dat je komende tijd geen domme dingen doet en helder van mind probeert te blijven. Zorg ervoor dat je dichtste omgeving soms even een oogje in het zuil houd mbt jou en dat je wellicht wekelijks paar keer naar vrienden/familie gaat om even je gedachten proberen te verzetten.

Mega veel sterkste komende tijd en hopelijk kan je de schade beperken!
Dankjewel 🙏
 
Back
Naar boven