Fitness Seller

Sp's comeback log 2021 (1 bezoeker)

Users who are viewing this thread

OP
SP1988

SP1988

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
11 mrt 2014
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
Ja precies, omdat je al zolang samen bent weet je niet beter. En waarschijnlijk omdat je nog niet serieus heb gedate met anderen. Beter is altijd mogelijk. Ook hij is niet perfect, gaf je zelf aan...dusja.

En ja precies, jullie vrouwen hebben het een stuk makkelijker gekregen met de komst van het internet. Of je ook daadwerkelijk daar een man gaat ontmoeten die kan voldoen aan jouw standaarden/eisen, is dan maar nog de vraag. Maar goed, anders kun je ook wel wat misbruiken om wat beter over jezelf te voelen. Beetje extra aandacht/afleiding kan nooit kwaad.
Jullie mannen toch ook😅?

Ik heb alle dating avonturen van vrienden en mijn broertje wel gehoord. Wat een ellende😂 Wel leuk als toeschouwer, daar niet van. Tegen die tijd kunnen ze om mij gaan lachen.

Bosco55555

Massive Warrior
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Wel is mijn eisenlijst ellendig groot geworden🙃
dat is juist wat veel singles afstoot, teveel willen, je vind nooit een perfecte match, omdat die gewoonweg niet bestaat...

OP
SP1988

SP1988

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
11 mrt 2014
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
dat is juist wat veel singles afstoot, teveel willen, je vind nooit een perfecte match, omdat die gewoonweg niet bestaat...
Het gaat niet per se om de perfecte match, maar bovenop aantrekkingskracht vind ik het ook belangrijk dat iemand zorgzaam is, goed met kinderen, ruimdenkend, een paar gemeenschappelijke interesses heeft, levensenergie heeft, positief ingesteld, ondernemend, intelligent, iemand die affectie toont, stabiel is en ga zo maar door. Maar bovenal moet er echt een klik zijn en aantrekkingskracht. Het gesprek moet flowen. Ik ben niet eens zo mega kritisch qua uiterlijk, als er maar aantrekkingskracht is.

Dat iemand dan een chaoot is of slordig boeit mij een stuk minder. Er zijn altijd wel dingen te vinden😅 Dus ja, wel wat eisen maar niet helemaal onmogelijk natuurlijk😆 Beetje goede muzieksmaak zou ook nog fijn zijn😅

th0maz

Ripped Bodybuilder
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Jullie mannen toch ook😅?

Ik heb alle dating avonturen van vrienden en mijn broertje wel gehoord. Wat een ellende😂 Wel leuk als toeschouwer, daar niet van. Tegen die tijd kunnen ze om mij gaan lachen.
Afhankelijk hoe je als man eruit ziet. Een goeduitziende man heeft minder opties dan de gemiddelde vrouw. Komt meestal omdat mannen wanhopiger zijn en er genoeg vrouwen zijn die delusional zijn.

Bosco55555

Massive Warrior
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Het gaat niet per se om de perfecte match, maar bovenop aantrekkingskracht vind ik het ook belangrijk dat iemand zorgzaam is, goed met kinderen, ruimdenkend, een paar gemeenschappelijke interesses heeft, levensenergie heeft, positief ingesteld, ondernemend, intelligent, iemand die affectie toont, stabiel is en ga zo maar door. Maar bovenal moet er echt een klik zijn en aantrekkingskracht. Het gesprek moet flowen. Ik ben niet eens zo mega kritisch qua uiterlijk, als er maar aantrekkingskracht is.

Dat iemand dan een chaoot is of slordig boeit mij een stuk minder. Er zijn altijd wel dingen te vinden😅 Dus ja, wel wat eisen maar niet helemaal onmogelijk natuurlijk😆 Beetje goede muzieksmaak zou ook nog fijn zijn😅
begrijp ik die eigenschappen kom je wel achter in een chat of gesprek, ik bedoel dit eisenlijstje niet op je profiel vermelden haha 🤣

ak

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
> 50%
Afhankelijk hoe je als man eruit ziet. Een goeduitziende man heeft minder opties dan de gemiddelde vrouw. Komt meestal omdat mannen wanhopiger zijn en er genoeg vrouwen zijn die delusional zijn.
Vrouwen kijken naar looks tot ze 25/30 zijn, daarna weten ze wat het leven kost en zoeken ze iemand die financieel bij kan dragen en worden de looks minder belangrijk.

Bosco55555

Massive Warrior
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Vrouwen kijken naar looks tot ze 25/30 zijn, daarna weten ze wat het leven kost en zoeken ze iemand die financieel bij kan dragen en worden de looks minder belangrijk.
Hi hoe gaat het? wat doe jij voor de kost? haha NEXT!!! 🤣

Bosco55555

Massive Warrior
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Sad, but true.
haha wat doe je voor werk? Ik werk bij de Jumbo.....Next!! 🤣 enz enz het gaat om status, geld, aanzien en macht = levenstijl

th0maz

Ripped Bodybuilder
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Als ze op zoek zijn naar een beta provider wellicht. Ongeacht of je man of vrouw bent, jong of oud, looks blijven altijd nodig voor die fysieke aantrekking. Als je in iemands ogen qua uiterlijk een 4 bent, kun je onmogelijk compenseren met geld, persoonlijkheid etc. Er kan wel gedaan worden alsof, maar dan ga je het hopelijk snel genoeg doorhebben.

Beetje vergelijkbaar als je gaat solliciteren met een CV die niet aansluit op de vacature. Je wordt alleen uitgenodigd op gesprek als je CV aansluit. Anders krijg je niet eens de kans om jezelf te bewijzen.

OP
SP1988

SP1988

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
11 mrt 2014
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
begrijp ik die eigenschappen kom je wel achter in een chat of gesprek, ik bedoel dit eisenlijstje niet op je profiel vermelden haha 🤣
Nee natuurlijk niet😆

OP
SP1988

SP1988

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
11 mrt 2014
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
Als ze op zoek zijn naar een beta provider wellicht. Ongeacht of je man of vrouw bent, jong of oud, looks blijven altijd nodig voor die fysieke aantrekking. Als je in iemands ogen qua uiterlijk een 4 bent, kun je onmogelijk compenseren met geld, persoonlijkheid etc. Er kan wel gedaan worden alsof, maar dan ga je het hopelijk snel genoeg doorhebben.

Beetje vergelijkbaar als je gaat solliciteren met een CV die niet aansluit op de vacature. Je wordt alleen uitgenodigd op gesprek als je CV aansluit. Anders krijg je niet eens de kans om jezelf te bewijzen.
Ja dat ja, fysieke aantrekkingskracht is een must en dat is uiteindelijk voor elk persoon verschillend.

th0maz

Ripped Bodybuilder
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
uiteindelijk voor elk persoon verschillend.
Ik denk dat geen enkele vrouw een man wilt daten die kleiner is dan haar. En een man wilt meestal geen vrouw daten die zwaarder is dan hem. Ik denk dat we daar in ieder geval niet veel in verschillen.

RonReves

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Ja dat ja, fysieke aantrekkingskracht is een must en dat is uiteindelijk voor elk persoon verschillend.
Daar past ook geen theorie op. Je moet het leven, leven. Zit niets anders op. Met alle vreugde n ellende erbij.
Uiteindelijk wordt het beter.:)

Bosco55555

Massive Warrior
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
wij sporters zijn ook daarin veeleisend, ik bedoel er zijn nagenoeg geen oudere vrouwen/ mannen die er nog goed uit zien....true story 😕

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Lengte
1m68
wij sporters zijn ook daarin veeleisend, ik bedoel er zijn nagenoeg geen oudere vrouwen/ mannen die er nog goed uit zien....true story 😕
Ach ja...
lengte.. Man > dan vrouw
Niet te dik en niet te dun
Moet sportief zijn
Moet meesporten of erin ondersteunen

Er moet zoveel. Het is een wensenlijstje die wederzijds vaak enigzins gelijk is.
Maar soms zijn mega verschillen ook juist dingen die opvallend goed werken.

Maar OT.
Sterkte mop... blijft een kut situatie.... hoe dan ook :kiss:

dad bod

Cool Novice
Lid geworden
9 okt 2021
Dankjewel 🙏

Je bedoelt individueel of?

Voor relatietherapie stond hij helemaal niet meer open. Daarvoor was het al te laat in zijn ogen.

Ik luister zelf wel veel podcasts over het onderwerp om alles te verwerken. Dat geeft nu ook veel rust.

Beide, maar als hij natuurlijk niet wil dan heeft het geen zin. Beide moeten er voor open staan.

TIjd heelt alle wonden, dat klinkt miss cliché maar is echt zo :-)

OP
SP1988

SP1988

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
11 mrt 2014
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
Ik denk dat geen enkele vrouw een man wilt daten die kleiner is dan haar. En een man wilt meestal geen vrouw daten die zwaarder is dan hem. Ik denk dat we daar in ieder geval niet veel in verschillen.
Ik zou het anders zeggen. Ik zou iemand er niet op afwijzen (2 van mijn exen waren kleiner), maar natuurlijk heb ik liever een langere man, een man die breder dan mij is etc. Dat is voor mij persoonlijk echt geen harde eis, maar als iemand echt veel kleiner is dan denk ik dat de aantrekkingskracht ook minder is.

Het is uiteindelijk ook niet op papier te zetten wat iemand aantrekkelijk maakt of een juiste partner.

Ik geloof best dat sporters meer eisen hebben😅

Ach ja...
lengte.. Man > dan vrouw
Niet te dik en niet te dun
Moet sportief zijn
Moet meesporten of erin ondersteunen

Er moet zoveel. Het is een wensenlijstje die wederzijds vaak enigzins gelijk is.
Maar soms zijn mega verschillen ook juist dingen die opvallend goed werken.

Maar OT.
Sterkte mop... blijft een kut situatie.... hoe dan ook :kiss:
Ja dat is zeker zo. Ook veranderen mensen met de tijd. Ik was echt super lui toen ik met hem kreeg. Ik at alleen rommel, dronk elke week een paar flessen wijn, vierde 4 x per week feest en rookte elke dag een pakje sigaretten. Ik bedoel maar😂

Beide, maar als hij natuurlijk niet wil dan heeft het geen zin. Beide moeten er voor open staan.

TIjd heelt alle wonden, dat klinkt miss cliché maar is echt zo :-)
Ja dat klopt. Alleen gaat de tijd langzamer als je verdriet hebt:(

th0maz

Ripped Bodybuilder
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Ik zou het anders zeggen. Ik zou iemand er niet op afwijzen (2 van mijn exen waren kleiner), maar natuurlijk heb ik liever een langere man, een man die breder dan mij is etc. Dat is voor mij persoonlijk echt geen harde eis, maar als iemand echt veel kleiner is dan denk ik dat de aantrekkingskracht ook minder is.

Het is uiteindelijk ook niet op papier te zetten wat iemand aantrekkelijk maakt of een juiste partner.
Nee precies, maar als je zou kunnen kiezen zou je het wel willen. Ik zou mijzelf ook niet kunnen voorstellen dat je als man een vrouw wilt daten die langer is dan jij. Als je er dan naast loopt voelt het net alsof je moeder of grote zus je naar school brengt. Gewoon geen gezicht. En plus voel je je volgens mij als vrouw dan ook niet veilig. Dat is toch ook belangrijk lijkt mij?

Uiteraard heeft eenieder zijn type, maar er zijn echt wel genoeg fysieke/persoonlijke eigenschappen die je op papier kunt zetten.

OP
SP1988

SP1988

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
11 mrt 2014
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
Nee precies, maar als je zou kunnen kiezen zou je het wel willen. Ik zou mijzelf ook niet kunnen voorstellen dat je als man een vrouw wilt daten die langer is dan jij. Als je er dan naast loopt voelt het net alsof je moeder of grote zus je naar school brengt. Gewoon geen gezicht. En plus voel je je volgens mij als vrouw dan ook niet veilig. Dat is toch ook belangrijk lijkt mij?

Uiteraard heeft eenieder zijn type, maar er zijn echt wel genoeg fysieke/persoonlijke eigenschappen die je op papier kunt zetten.
Als persoon A en B even leuk zijn, maar persoon A is langer dan ik ben dan wel ja:p

Klopt die zijn er ook zeker (symmetrie etc.), maar in de realiteit verbaas ik mij erover hoe anders wij naar gezichten kijken. Als ik met een vriendin mee keek op Tinder, dan had ik toch echt een hele andere smaak! Zij vindt bijvoorbeeld mannen die er "schattig en "lief" uitzien aantrekkelijk (misschien doordat het meer relatiemateriaal is), maar mijn voorkeur ging meer uit naar heel mannelijke types (brede kaaklijn etc.).

Naar boven