XXL Nutrition

Sp's comeback log 2021

Users who are viewing this thread

Mentat

Monstrous Giant
Lid geworden
19 jan 2015
Lengte
1m83
Als persoon A en B even leuk zijn, maar persoon A is langer dan ik ben dan wel ja:p

Klopt die zijn er ook zeker (symmetrie etc.), maar in de realiteit verbaas ik mij erover hoe anders wij naar gezichten kijken. Als ik met een vriendin mee keek op Tinder, dan had ik toch echt een hele andere smaak! Zij vindt bijvoorbeeld mannen die er "schattig en "lief" uitzien aantrekkelijk (misschien doordat het meer relatiemateriaal is), maar mijn voorkeur ging meer uit naar heel mannelijke types (brede kaaklijn etc.).
Naar ik weleens heb begrepen kunnen het net uit een relatie komen, tijd van de maand en andere hormonale grappen (bv de pil) ook een rol spelen in wat je op een bepaald moment aantrekkelijk vindt.

Laatst bewerkt:
OP
SP1988

SP1988

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
11 mrt 2014
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
Nou tot de sportscholen open gaan zal ik hier mooi loggen over het (nog niet) happy single mom life.

De grappen over potentiële kandidaten zijn gemaakt (nota bene door mijn bloedeigen dochter), de eerste dating profiel is aangemaakt en weer verwijderd, mijn relatiestatus is bijgewerkt op Facebook en ik krijg nu al berichten via messenger "lang niet gesproken, hoe is het met jou"? Alsof er mannen zijn die dit serieus regelmatig checken of nieuws gaat snel rond.

Verder is mijn dag nog gevuld met verdriet, ellende, maar er is ook nog ruimte voor woede blijkbaar. Dat schijnt bij fase 2 rouwverwerking te horen, maar ik dacht natuurlijk alles te skippen en lekker naar fase 5 door te gaan. Heerlijk, direct acceptatie en door. Jammer.

Ik heb een mooi boek besteld (psychologie van een gebroken hart) en ik ben de godganse dag met iedereen aan het appen/bellen. Dat voelt toch wat minder eenzaam. Verder is meneer constant de klootzak aan het uithangen. Dat ik wel even urgentie kan aanvragen en in een sociale huurwoning ga..echt.. 🤬

Tot zover de update.

OP
SP1988

SP1988

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
11 mrt 2014
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
Naar ik weleens heb begrepen kunnen jet nwt uit een relatie komen, tijd van de maand en andere hormonale grappen (bv de pil) ook een rol spelen in wat je op een bepaald moment aantrekkelijk vindt.
Dat kan ook zeker kloppen!

Bosco55555

Massive Warrior
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Dat ik wel even urgentie kan aanvragen en in een sociale huurwoning ga..echt.. 🤬
gaat ie je nou uit huis zetten? (dat beslist de rechter wel)

Mentat

Monstrous Giant
Lid geworden
19 jan 2015
Lengte
1m83
Dat ik wel even urgentie kan aanvragen en in een sociale huurwoning ga..echt..
Laatst een weinig hoopvolle repo gezien, werd tegen een vrouw gezegd dat ze pas urgent was als er bloed aan de muur zat.

Andere situatie, andere kant van het land.

Dan lijkt het er wel op dat hij op dit moment niet in een doorstart gelooft.

OP
SP1988

SP1988

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
11 mrt 2014
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
Laatst een weinig hoopvolle repo gezien, werd tegen een vrouw gezegd dat ze pas urgent was als er bloed aan de muur zat.

Andere situatie, andere kant van het land.

Dan lijkt het er wel op dat hij op dit moment niet in een doorstart gelooft.
Dat probeer ik hem ook duidelijk te maken. Dan moet ik aangifte doen en dan ziet hij zijn kinderen niet meer. Bovendien wil ik niet in de sociale huur. Dan zit je echt in de mindere buurten met slecht geïsoleerde oude huizen. Nee laat mij maar eerst werken en dan een woning zoeken. Dan kunnen we de huidige woning verkopen.

Hij wil dit gewoon niet horen, heel frustrerend. Wordt boos omdat ik het niet eens wil proberen.. 😡 Er gaat echt iets mis in zijn hoofd, zo ken ik hem niet.

natty87

Monstrous Giant
Elite Member
Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
1 jul 2012
Dat probeer ik hem ook duidelijk te maken. Dan moet ik aangifte doen en dan ziet hij zijn kinderen niet meer. Bovendien wil ik niet in de sociale huur. Dan zit je echt in de mindere buurten met slecht geïsoleerde oude huizen. Nee laat mij maar eerst werken en dan een woning zoeken. Dan kunnen we de huidige woning verkopen.

Hij wil dit gewoon niet horen, heel frustrerend. Wordt boos omdat ik het niet eens wil proberen.. 😡 Er gaat echt iets mis in zijn hoofd, zo ken ik hem niet.
Kon je nog tijdelijk in het huis van familie? Misschien dat je dan samen kunt afwisselen.

Beter je huidige verkopen. Hopelijk nog wat winst dat je mee kunt nemen.

Klote situatie maar je komt vast weer goed terecht.

OP
SP1988

SP1988

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
11 mrt 2014
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
Kon je nog tijdelijk in het huis van familie? Misschien dat je dan samen kunt afwisselen.

Beter je huidige verkopen. Hopelijk nog wat winst dat je mee kunt nemen.

Klote situatie maar je komt vast weer goed terecht.
Het huis van mijn broertje wordt nu helemaal leeggehaald dus dat is ook geen optie meer. Ik ga wel binnenkort een weekendje naar vrienden en hij in een vakantiehuis af en aan van een collega (deels ook bij zijn ouders).

Het blijft suboptimaal, maar het is niet niet anders.

Ons huis verkopen is dan ook pas een reële optie als wij allebei een woning hebben die geschikt is voor de kids (op dit moment komt hij enkel in aanmerking voor 1 slk appartementen/studio's). De eisen zijn hoog en het aanbod laag.

Voor de kinderen is het het beste als wij onze koopwoning zo lang als mogelijk aanhouden.

OP
SP1988

SP1988

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
11 mrt 2014
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
SHAPE UPDATE (foto volgt nog).

BW 71,2 (3 weken geleden 77,3)
Taille 67,5
BUIK 85,5
Glutes 97,5
Been 59,5

Heup 4 mm

CENTIMETERS EINDE DBB CT (BW 75,5)
TAILLE 69
BUIK 87,5
GLUTES 101,5
DIJBEEN 62,5

Heel veel afgevallen. Ook groot deel spiermassa, maar ook wel heel veel vet. Ik ben nu nagenoeg net zo droog als voor mijn zwangerschap 😅

Taak is nu om weer voldoende eiwitten binnen te krijgen en het liefst ook calorieën. Zodra de action open is ga ook weer creatine halen. Tenminste, mits de sportschool open gaat.

Even wat afleiding kan ik nu goed gebruiken😜

Laatst bewerkt:

neet61

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
18 jan 2012
Lengte
1m73
Massa
78kg
Vetpercentage
16%
O, hier zit je tegenwoordig :)
Ik val meteen wel op een vervelend moment binnen zeg :( Sterkte met de afwikkeling van deze ellende en hoop toch goeie trainingen en plaatjes van lekker eten te blijven zien hier :thumb:

OP
SP1988

SP1988

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
11 mrt 2014
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
O, hier zit je tegenwoordig :)
Ik val meteen wel op een vervelend moment binnen zeg :( Sterkte met de afwikkeling van deze ellende en hoop toch goeie trainingen en plaatjes van lekker eten te blijven zien hier :thumb:
Thanks🙏

OP
SP1988

SP1988

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
11 mrt 2014
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
Wel stuk droger, maar ook stuk zachter met heel wat minder spiermassa. Hopelijk is dit het dieptepunt en kan ik weer vooruit 🙏

GridArt_20220114_100116344.jpg

Laatst bewerkt:

psycomantje

Ripped Bodybuilder
Elite Member
2x Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
7 jun 2009
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
15%
Damn lean inderdaad. Wel nog steeds buffe armen lijkt zo

OP
SP1988

SP1988

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
11 mrt 2014
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
Met de dag gaat het iets beter. Nu de sportscholen open gaan ben ik zzzoooo blij. Hij is hier nog iedere avond wat het er niet makkelijker op maakt. Hij slaapt bij zijn ouders en een vakantiehuisje af en aan.

Volgende week is er een bezichtiging voor een appartement en daar ben ik zelf heel eerlijk ook aan toe. Dan kan ik echt beginnen met afsluiten voor mijn gevoel.

Het contact verloopt inmiddels weer heel goed! Iets te goed. We kunnen het ook gewoon heel goed met elkaar vinden waardoor voor mij het gemis aan intimiteit ook groeit. Hij is al 10 stappen verder naar mijn idee en dat doet ergens ook pijn.

Maar overall gaat het goed met mij. Ik voel mij verder ok en ik ben positief! Het gaat beter dan verwacht dus dat stemt mij positief. Dat ik weer kan sporten gaat hier ook zeker bij helpen.

Ik ga in de ochtend naar de sportschool. Daar kijk ik ook echt naar uit ook al ben ik gigantisch veel kracht en spiermassa kwijt. Vanaf hier weer naar boven...

psycomantje

Ripped Bodybuilder
Elite Member
2x Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
7 jun 2009
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
15%
Met de dag gaat het iets beter. Nu de sportscholen open gaan ben ik zzzoooo blij. Hij is hier nog iedere avond wat het er niet makkelijker op maakt. Hij slaapt bij zijn ouders en een vakantiehuisje af en aan.

Volgende week is er een bezichtiging voor een appartement en daar ben ik zelf heel eerlijk ook aan toe. Dan kan ik echt beginnen met afsluiten voor mijn gevoel.

Het contact verloopt inmiddels weer heel goed! Iets te goed. We kunnen het ook gewoon heel goed met elkaar vinden waardoor voor mij het gemis aan intimiteit ook groeit. Hij is al 10 stappen verder naar mijn idee en dat doet ergens ook pijn.

Maar overall gaat het goed met mij. Ik voel mij verder ok en ik ben positief! Het gaat beter dan verwacht dus dat stemt mij positief. Dat ik weer kan sporten gaat hier ook zeker bij helpen.

Ik ga in de ochtend naar de sportschool. Daar kijk ik ook echt naar uit ook al ben ik gigantisch veel kracht en spiermassa kwijt. Vanaf hier weer naar boven...
Das goed te horen!

neet61

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
18 jan 2012
Lengte
1m73
Massa
78kg
Vetpercentage
16%
Fijn om te horen dat je het weer allemaal positiever inziet.
Hopelijk kunnen jullie de relatie structureel en volwassen afsluiten, met goede afspraken over kinderen, huis, financien etc.
En muscle memory is echt een ding hè, het komt echt wel weer allemaal terug als je weer lekker traint en regelmatig en goed eet.

Naar boven