AndroidHealthClinic

Sp's comeback log 2022 / BACK TO BM (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voelde mij gisteren niet echt ok. Weinig energie en had even weer een terugval. Vriendin zei al dat dit nog maanden kan duren en dat deze "dipjes" steeds minder vaak voorkomen en korter worden. Van de week voelde ik mij echt even weer als vanouds, maar het is ook niet realistisch om te denken dat ik direct weer vrolijk verder kan in mijn uppie.

Het valt mij op dit soort dagen zwaar dat hij er nog elke avond nog is. Ik merk dat ik super sterk de behoefte heb aan contact. Het gemis aan hoe het was is dan ook erg groot.

Maar goed, de training was jammer genoeg ook matig.

Aan de positieve kant. Ik heb gisteren voor het eerst weer goed gegeten! Als in voldoende eiwitten en gezond. Ik ben wel alweer bijna een kilo zwaarder (72 kg).

Vandaag nog creatine halen en hopelijk ga ik dan tenminste aankomende tijd weer vooruit😃

BENCH
12X40
7X50
8X50
8X50

PULLUPS
2x (ineens mega zwaar🤐)

WIDEGRIP PULLDOWN
12X40
12X40
12X40

PARALLEL GRIP KNEELING PULLDOWN
8X84
7X84
8X84

BICEP CROSSBODY DB CURL
10x2x10
10x2x10
10X2X10

TRICEP VBAR PUSHDOWN
12x42
12x42
12X42

ROPE CURL
10X35
11X35
10X35

ROPE PUSHDOWN
12X30
12x30
12X30

Na training pompje
20220121_202537.jpg
 
Laatst bewerkt:
HIP THRUST BANDED CONSTANT TENSION EN ISOHOLDS
12x40
10X50
10X50
10X50
Lekker!

SQUAT PAUSED
Voor het eerst sinds uhm.. 2 jaar geleden?🙃
Gewoon voor de fun
8X50
8X50
8X50

DB DEADLIFT
Nooit gedaan en doe ik ook niet weer😅
20X32
20X32

RDL
10X60
10X60

LEGEXTENSION
11X82
10X82
10X82 @10

OHP DB
12x2x14 @8.5
7X2x16 @8.5
8X2x16 @9

SIDE + REARDELT RAISES
15X2x6 + 15x2x6
15X2x6 + 15x2x6
15X2x6 + 15x2x6
 
Ik leg voor aankomende periode mijzelf nog even geen druk op. Eerst weer gewoon lekker 4 x per week trainen en zorgen dat ik goed eet. Daarna zal ik wel weer meer op schema gaan trainen en terug mijn kracht/spiermassa opbouwen. Voor nu is het vooral therapeutisch trainen😃
 
Voor nu is het vooral therapeutisch trainen😃
preciessssss!!! have fun!! beetje zelfspot, Oooops :pressing: :) ( weet je nog, das lang geleden, januari 2022, life goes on :D )
 
Zit eraan te denken om straks toch ook weer te deadliften 😄 Straks ook zeeën van tijd omdat de kids 3/4 dagen elders zijn😭

Ik mis het sterk zijn eigenlijk wel, maar weer met lage gewichten starten (die dan wel zwaar voelen) is ook mentaal een struggle. Waarschijnlijk ga ik dan ook weer autistisch eten. Ik wil er wel een beetje strak uit zien voor potentiële dates😂

Ik merk ook dat de onzekerheid nu ook meer de hoek om komt kijken. Ik had naar mijn ex partner natuurlijk 0 schaamte, maar nu komt dat weer terug merk ik. Niet dat ik geen zelfvertrouwen heb, maar ik ben ook niet de jongste meer en mijn lijf is na al die bevallingen ook niet mega strak😬
 
Die onzekerheid is nergens voor nodig, als je het mij vraagt! Maar ik begrijp wel dat je daar nu last van hebt.. Als je het even de tijd geeft wordt dat echt wel minder. :)
Je legt ook wel veel druk op jezelf in een tijd dat dat misschien niet heel handig is? Of geeft dat je ook de nodige afleiding? En is dat eigenlijk wel goed, je gedachten zoveel mogelijk proberen af te leiden?
Gewoon wat vragen om over na te denken, hoeven niet beantwoord te worden.
 
Ik merk ook dat de onzekerheid nu ook meer de hoek om komt kijken. Ik had naar mijn ex partner natuurlijk 0 schaamte, maar nu komt dat weer terug merk ik. Niet dat ik geen zelfvertrouwen heb, maar ik ben ook niet de jongste meer en mijn lijf is na al die bevallingen ook niet mega strak😬
Ik weet niet hoor..... heb je jezelf wel eens met de gemiddelde moeder met een tienerdochter vergeleken?
 
Die onzekerheid is nergens voor nodig, als je het mij vraagt! Maar ik begrijp wel dat je daar nu last van hebt.. Als je het even de tijd geeft wordt dat echt wel minder. :)
Je legt ook wel veel druk op jezelf in een tijd dat dat misschien niet heel handig is? Of geeft dat je ook de nodige afleiding? En is dat eigenlijk wel goed, je gedachten zoveel mogelijk proberen af te leiden?
Gewoon wat vragen om over na te denken, hoeven niet beantwoord te worden.
Het is niet zo dat ik daadwerkelijk onzeker ben, maar ik ben nu nog bewuster van mijn uiterlijke verschijning en dan dus ook met alle gebreken 😅 Het is ook lastig als je 14 jaar lang hoort hoe mooi, sexy etc. je bent en dat diezelfde persoon je nu aankijkt alsof je zijn buurvrouw bent😬 Dan krijgt je zelfvertrouwen ook wel een optater.

Maar goed, voor mij geen reden om de aandacht elders te zoeken. Het is nu eenmaal wat het is en dat zal met de tijd beter gaan natuurlijk.
Ik weet niet hoor..... heb je jezelf wel eens met de gemiddelde moeder met een tienerdochter vergeleken?
Ja, maar die zijn meestal ook 10 jaar ouder😂
 
verspil je tijd niet aan mannen die struikelen over zulke kleine imperfecties en realiseer je dat veel vrouwen van jouw leeftijd na een zwangerschap er minder goed uitzien ;)
 
Back
Naar boven