XXL Nutrition

Sp's comeback log 2022 / BACK TO BM (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gaat lekker. Hot soccermom. Haha.
 
nice shape (en dat in het bulk seizoen, christmas is coming :thinking:) :D
 
Ik besloten om mijn minicut te beëindigen. Ik ben ca 1 kg vet kwijt geraakt en heel eerlijk vind ik het voor een wintershape prima zo (vetpercentage, qua spiermassa mag er nog wel wat bij).

Ik blijf op mijn voeding letten en start in het nieuwe jaar ergens een langere cut, maar er mag ook nog wel wat massa bij op dit moment! Dus weer bouwen🙃😎

(Om een lang verhaal kort te maken zijn er nog wat privé omstandigheden wat cutten nu ook erg lastig maakt, maar dat even terzijde).
 
Laatst bewerkt:
Training. Weinig slaap weer dus viel mij zwaar, maar gedaan wat moest m.u.v. legpress (was bezet).

Filmpje van de 2e set bp 60 kg post ik straks nog even😃

Morning Workout
zondag 14 nov. 2021, 11:56

Bench Press (Barbell)
Set 1: 30 kg × 12
Set 2: 40 kg × 10
Set 3: 50 kg × 8 @ 7.0
Set 4: 60 kg × 4 @ 8.0
Set 5: 60 kg × 4 @ 8.0
Set 6: 60 kg × 4 @ 8.0
+
bench slingshot
Set 1: 65 kg × 5 @ 8.5

Bench Press (Dumbbell)
Per 2
Set 1: 36 kg × 14 @ 9.0
Set 2: 36 kg × 12 @ 9.0

Hip Thrust (Barbell)
Set 1: 50 kg × 13
Set 2: 50 kg × 13
Set 3: 50 kg × 13 @ 8.5

Romanian Deadlift (Dumbbell)
Per 2
Set 1: 48 kg × 15
Set 2: 48 kg × 15
Set 3: 48 kg × 15 @ 8.5

Leg Extension (Machine)
Set 1: 89 kg × 12
Set 2: 89 kg × 10 @ 9.5
Set 3: 89 kg × 12 @ 10.0

20211114_125816(0).jpg
 
Ziet er soepeltjes uit die bench. :thumbup:
Stevig gewicht ook, ik wou dat er in mijn gym vrouwen waren die dat konden.
Al was het maar om een paar van die jochies met een zelf comlex naar huis te laten gaan. :devil:
 
Ziet er soepeltjes uit die bench. :thumbup:
Stevig gewicht ook, ik wou dat er in mijn gym vrouwen waren die dat konden.
Al was het maar om een paar van die jochies met een zelf comlex naar huis te laten gaan. :devil:
Thanks:) Jammer genoeg zijn er maar weinig vrouwen die veel kgs benchen. Bij ons was er 1, maar die is inmiddels weg. Die bencht overigens +100 kg (1RM) dus kom ik met mijn baby gewichten aan🤣
 
Thanks:) Jammer genoeg zijn er maar weinig vrouwen die veel kgs benchen. Bij ons was er 1, maar die is inmiddels weg. Die bencht overigens +100 kg (1RM) dus kom ik met mijn baby gewichten aan🤣
Veel vrouwen trainen enkel en alleen voor hun uiterlijk, en dan is benchen natuurlijk niet zo interessant.. Jammer, want het is gewoon goed voor overall development en kracht. Jij geeft tenminste het goede voorbeeld. Ook voor mannen. :D
 
Over BP gesproken: ik ben echt duchtig onder de indruk van jouw gewichten (ook tav andere oefeningen). Zou willen dat ik dat weg kon drukken. Vind BP heel leuk en doe het itt veel vrouwen zeker 1 en bij voorkeur 2 keer per week. Ondanks dat ik het een erg leuke oefening vind (vind borst trainen sowieso leuk), merk ik qua gewichten weinig progressie. Mag al blij zijn als ik 3x5x32,5 kg weg kan drukken. Ondanks het gebrek aan progressie blijf ik het een fantastische oefening vinden en blijf ik dus lekker aanklooien en ondertussen met veel bewondering jouw log volgen.
 
Lekker 'putje' in je oksel. Niet makkelijk om te ontharen :p
 
Veel vrouwen trainen enkel en alleen voor hun uiterlijk, en dan is benchen natuurlijk niet zo interessant.. Jammer, want het is gewoon goed voor overall development en kracht. Jij geeft tenminste het goede voorbeeld. Ook voor mannen. :D
Zeker waar! Nu train ik ook zeker ook wel voor een bepaald uiterlijk. Ik vind het super mooi als een vrouw kracht uitstraalt (ook mannen). Beetje terug in de tijd, maar ik was als kind al een superheldenfanaat en tekende dan ook altijd vrouwen met spieren😂

Toch als uiterlijk het enige doel was zou ik het niet zo heel lang vol kunnen houden. Ik geniet ook echt van het trainen.

Over BP gesproken: ik ben echt duchtig onder de indruk van jouw gewichten (ook tav andere oefeningen). Zou willen dat ik dat weg kon drukken. Vind BP heel leuk en doe het itt veel vrouwen zeker 1 en bij voorkeur 2 keer per week. Ondanks dat ik het een erg leuke oefening vind (vind borst trainen sowieso leuk), merk ik qua gewichten weinig progressie. Mag al blij zijn als ik 3x5x32,5 kg weg kan drukken. Ondanks het gebrek aan progressie blijf ik het een fantastische oefening vinden en blijf ik dus lekker aanklooien en ondertussen met veel bewondering jouw log volgen.
Dankjewel❤ Leuk dat je mijn log volgt.

Lekker 'putje' in je oksel. Niet makkelijk om te ontharen :p
Geen last van😂
De dame in kwestie heeft geen mannelijk uiterlijk😂 Wel een bizarre arch en ze heeft meegedaan aan het WK powerliften (junioren).
 
20211115_112938.jpg

2e maaltijd vandaag (nasi met chiazaad, ei en ham). Ik ben vandaag ook weer calorieën aan het tellen.



Ik heb voor mijzelf inmiddels ook besloten dat ik geen minicuts meer ga doen. Het frustreert mij soms dat ik nog zo ver van mijn doelen af sta (vooral qua vet%), maar ik zie ook wel in dat frequente minicuts niets gaan bijdragen aan mijn lange termijnsplannen.

Dan maar mijn 🐷🐖 shape accepteren en focussen op kracht en massa. Eigenlijk wat ik ook het allerliefste doe. Goed eten is ook nooit een probleem geweest😄

Uiteindelijk zal ik wel langer moeten cutten aan1 stuk, maar dit zal pas in het voorjaar zijn😜

Dus 80 kg, here I come😎
 
Training van vanavond. Veel bezet dus heb niet alles kunnen doen😬

Evening Workout
maandag 15 nov. 2021, 20:08

Overhead Press (Dumbbell)
Per 2
Set 1: 28 kg × 10
Set 2: 32 kg × 8
Set 3: 32 kg × 8
Set 4: 32 kg × 10 @ 9.5

Lat Pulldown (Cable)
Set 1: 47 kg × 11
Set 2: 47 kg × 10
Set 3: 47 kg × 10

one arm db row
Set 1: 24 kg × 10 @ 7.5 per arm
Set 2: 26 kg × 10 @ 8.5
Set 3: 28 kg × 8 @ 9.5

Lateral Raise (Dumbbell)
Per 2
Set 1: 12 kg × 17
Set 2: 12 kg × 16
Set 3: 12 kg × 16

SUPERSET
bent over flys
Per 2
Set 1: 12 kg × 19
Set 2: 12 kg × 21
Set 3: 12 kg × 19
Set 4: 12 kg × 19
Front Raise (Barbell)
Set 1: 12,5 kg × 12
Set 2: 12,5 kg × 12
Set 3: 12,5 kg × 14
Set 4: 12,5 kg × 10

Bicep Curl (Dumbbell)
Crossbody/alternated
Per 2
Set 1: 24 kg × 20
Set 2: 24 kg × 20
Set 3: 24 kg × 20
Set 4: 24 kg × 16

Triceps Pushdown (Cable - Straight Bar)
Set 1: 7,5 kg × 15
Set 2: 7,5 kg × 15
Set 3: 7,5 kg × 15
 
Gisteren stond eigenlijk BP op de planning, maar het was echt mega druk (ja zelfs met QR!) dus ik heb gesloten om vrijdag te benchen. Ik had sowieso nog licht spierpijn van zondag.

Voor de rest heb ik alles om moeten gooien (ook de 45 graden legpress was meer dan een uur bezet😬).

Hip thrust kan wel zwaarder, maar ik merk dat ik dan meer kracht ga halen andere spieren en focus ligt toch echt op de glutes. Ik denk dat ik voortaan elastieken ga toevoegen.

DB RDL heb ik dit keer vervangen voor reguliere RDLS. Nu moet ik wel zeggen dat ik de DB RDLS echt veel beter in de hams/glutes voel. Enige is wel dat ik db rdl enkel kan verhogen als ik straps ga gebruiken🙃

Morning Workout
woensdag 17 nov. 2021, 19:08

Romanian Deadlift (Barbell)
Set 1: 50 kg × 16
Set 2: 70 kg × 12
Set 3: 70 kg × 12
Set 4: 70 kg × 12 @ 6-7 easy

Hip Thrust (Barbell)
Full ROM / constant tension / ISO holds
Set 1: 50 kg × 14
Set 2: 50 kg × 14
Set 3: 50 kg × 13 @ 8.5

Bicep Curl (Dumbbell)
Crossbody / alternated
Set 1: 24 kg × 20
Set 2: 24 kg × 20
Set 3: 24 kg × 18
Set 4: 24 kg × 16

Triceps Pushdown (Cable - Straight Bar)
Set 1: 7,5 kg × 15
Set 2: 7,5 kg × 15
Set 3: 7,5 kg × 15
Set 4: 7,5 kg × 15

high cable bicep curl
Set 1: 12,5 kg × 15
Set 2: 12,5 kg × 14
Set 3: 15 kg × 10

one arm pushdown
Set 1: 12,5 kg × 17
Set 2: 17,5 kg × 12
Set 3: 17,5 kg × 10

Leg Press
Set 1: 155 kg × 10
Set 2: 175 kg × 10 @ 9.0
Set 3: 175 kg × 8 @ 9.0

high step up (hoogste box)
Set 1: 10 reps per been
Set 2: 8 reps
 
Laatst bewerkt:
Enige is wel dat ik db rdl enkel kan verhogen als ik straps ga gebruiken🙃

En je hebt geen straps? Of wat is het issue?

Niks mis met straps als je zwaarder kan gaan dan ;)
 
En je hebt geen straps? Of wat is het issue?

Niks mis met straps als je zwaarder kan gaan dan ;)
Jawel, ik heb er alleen maar 1 (ik ben de andere kwijt😅).

Ik loop bij de one arm db row tegen hetzelfde probleem aan. De 30 kg lukt wel, alleen merk ik dat ik de laatste reps grip ga verliezen.
 
Jawel, ik heb er alleen maar 1 (ik ben de andere kwijt😅).

Ik loop bij de one arm db row tegen hetzelfde probleem aan. De 30 kg lukt wel, alleen merk ik dat ik de laatste reps grip ga verliezen.

:roflol:

Bestel dan even nieuwe :p Dat kost toch niks :p
 
:roflol:

Bestel dan even nieuwe :p Dat kost toch niks :p
Volgens mij was het 20 euro (uit mijn hoofd). Ik moet even zuinig aan doen.. we zitten in een financiële crisis 🥺
 
Back
Naar boven