Fitness Seller

Sp's comeback log 2022 / BACK TO BM

Bezoekers in dit topic

Het is een turd als die jou laat gaan. Je hebt het veel te goed gedaan voor alles en iedereen.

Je kan dit wel.
 

Bijlagen

DOC-20180427-WA0002.gif
Moment niet om te trollen of met theoriën af te komen. Als je die shit niet hebt meegemaakt moet je gewoon je bek houden.
Wie zegt dat ik loop te trollen, fucking simp? Ga eens leren lezen, i.p.v. meteen met je vinger te komen wijzen als een moralistische cuck ridder.

Ikzelf en vele anderen kunnen bevestigen dat het werkt. Zijn zelf studies over gedaan. Die shit helpt beter dan die hurr durrr ''het komt wel goed'' en hurr duurr liefde bla bla onzin waar letterlijk niemand iets aan heeft.
 
Wie zegt dat ik loop te trollen, fucking simp? Ga eens leren lezen, i.p.v. meteen met je vinger te komen wijzen als een moralistische cuck ridder.

Ikzelf en vele anderen kunnen bevestigen dat het werkt. Zijn zelf studies over gedaan. Die shit helpt beter dan die hurr durrr ''het komt wel goed'' en hurr duurr liefde bla bla onzin waar letterlijk niemand iets aan heeft.

Je hebt gelijkt man. Sorry als ik de expert heb tegengesproken.
 
Je hebt gelijkt man. Sorry als ik de expert heb tegengesproken.
Och och, de onzekere blubber manlet is meteen op zijn kleine pik getrapt. Wat schattig. Gootchie gootchie goeeee:heart:
 
Och och, de onzekere blubber manlet is meteen op zijn kleine pik getrapt. Wat schattig. Gootchie gootchie goeeee:heart:

Aai over je bol jongen. Succes met je gelukkig zijn in je internet carriére.
 
...
 
Laatst bewerkt:
pics or it didn't happen :p
 
..
 
Laatst bewerkt:
..
 
Laatst bewerkt:
Zou ik juist niet doen. Je moet hem juist even laten voelen hoe het voelt om jou niet te hebben. Laat hem jou missen en afvragen wat je aan het doen bent etc. Dat zorgt juist voor aantrekking. We willen allemaal iets wat we niet kunnen hebben. Als je die shit doet dan denkt hij wellicht dat hij op elk moment terug kan komen. Dat moet je juist niet willen.
Ik zou je hier in volgen maar volgens wat ik hier lees is de aantrekking en het gemis er zoiezo al/nog. Maar is het iets lastiger, met vertrouwen en andere gevoelens.

Nuja zoiezo zoals je zegt first things first en doen wat je graag doet.
 
Hebben jullie het ooit over een psycholoog gehad? Voor hem alleen in eerste instantie (omwille van issues met zelfvertrouwen en schuldgevoelens) en later eventueel samen.
Een aantal jaar geleden hebben wij hier een vergelijkbare situatie doorgemaakt (met uitzondering van vertrouwensproblemen), het opzoeken van een psycholoog is het beste dat hij/wij toen gedaan hebben.
Ik wil liever niet teveel in detail treden hier, maar je weet me via andere kanalen wel te vinden als je erover wil praten ;).

Je bent een sterke vrouw (fysiek en mentaal) dus wat er ook gebeurt je komt wel op je pootjes terecht. Het is supercliché, maar denk nu eerst aan jezelf en je dochters. Ga sporten als je er de tijd en energie voor hebt, maar forceer het niet.
Na je zwangerschap stond je in no time weer super scherp, dus dat komt nu ook sowieso terug goed!
 
Ik zou je hier in volgen maar volgens wat ik hier lees is de aantrekking en het gemis er zoiezo al/nog. Maar is het iets lastiger, met vertrouwen en andere gevoelens.

Nuja zoiezo zoals je zegt first things first en doen wat je graag doet.
Ik denk ook dat dit in veel gevallen werkt, maar bij ons is het vrij complex dus moeilijk te zeggen. Zelfs al zou hij gevoelens krijgen en mij ontzettend erg missen, dan nog is dat geen garantie dat hij ook met mij een relatie wil.
 
Hebben jullie het ooit over een psycholoog gehad? Voor hem alleen in eerste instantie (omwille van issues met zelfvertrouwen en schuldgevoelens) en later eventueel samen.
Een aantal jaar geleden hebben wij hier een vergelijkbare situatie doorgemaakt (met uitzondering van vertrouwensproblemen), het opzoeken van een psycholoog is het beste dat hij/wij toen gedaan hebben.
Ik wil liever niet teveel in detail treden hier, maar je weet me via andere kanalen wel te vinden als je erover wil praten ;).

Je bent een sterke vrouw (fysiek en mentaal) dus wat er ook gebeurt je komt wel op je pootjes terecht. Het is supercliché, maar denk nu eerst aan jezelf en je dochters. Ga sporten als je er de tijd en energie voor hebt, maar forceer het niet.
Na je zwangerschap stond je in no time weer super scherp, dus dat komt nu ook sowieso terug goed!
Helaas niet! Ik wou dit heel graag, maar zijn twijfels om door te gaan waren dusdanig groot dat hij eerst voor zichzelf wou bepalen of er überhaupt nog iets was om voor te gaan.

Ik zal je wel even appen:)

Ja dat probeer ik nu ook. Gaat opzich een groot gedeelte van de dag goed (overall voel ik mij ook wel happy), maar steeds rond bepaalde tijdstippen komt de pijn terug😢
 
Mijn dochter wordt dit jaar 13😅 Ze heeft er eigenlijk niet heel veel moeite mee. Meer om mij in tranen te zien, dat vindt ze wel heel moeilijk.
Soms willen kinderen het hun ouders niet nog moeilijker maken.

Veel sterkte.
 
Soms willen kinderen het hun ouders niet nog moeilijker maken.

Veel sterkte.
Laat ik het anders verwoorden. Dat we gescheiden leven heeft ze (nog) niet veel moeite mee, wel omdat ze mij verdrietig ziet en omdat ze bang is dat haar papa verkeerde keuzes gaat maken.

Gelukkig is ze al wat ouder (en vrij intelligent) waardoor ze het beter kan relativeren. Ze had ook niet de hoop dat we weer bij elkaar zouden komen, ze heeft de benauwde sfeer de laatste tijd ook meegemaakt natuurlijk. Misschien verandert dit nog. Toen hij zei dat hij niet meer van me hield heeft ze zich wel dagenlang somber gevoeld (we waren toen ook non-stop verdrietig), maar ze is daarna op een vakantie geweest bij een vriendin en kwam helemaal opgeladen thuis. Gelukkig begint school ook weer waardoor ze veel afleiding heeft🙏
 
Laatst bewerkt:
Laat ik het anders verwoorden. Dat we gescheiden leven heeft ze (nog) niet veel moeite mee, wel omdat ze mij verdrietig ziet en omdat ze bang is dat haar papa verkeerde keuzes gaat maken.

Gelukkig is ze al wat ouder (en vrij intelligent) waardoor ze het beter kan relativeren. Ze had ook niet de hoop dat we weer bij elkaar zouden komen, ze heeft de benauwde sfeer de laatste tijd ook meegemaakt natuurlijk. Misschien veranderd dit nog. Toen hij zei dat hij niet meer van me hield heeft ze zich wel dagenlang somber gevoeld (we waren toen ook non-stop verdrietig), maar ze is daarna op een vakantie geweest bij een vriendin en kwam helemaal opgeladen thuis. Gelukkig begint school ook weer waardoor ze veel afleiding heeft🙏
je dochter kan er ook mee praten met vriendinnen op school, die kinderen maken het (bijna) allemaal mee :(
 
je dochter kan er ook mee praten met vriendinnen op school, die kinderen maken het (bijna) allemaal mee :(
Ja het is inderdaad heel triest. Ik had heel sterk het geloof dat ik daar nooit bij zou horen.

De vriendin waar ze logeerde heeft ook gescheiden ouders. De nieuwe vriend is onze buurman (ze zijn nu 2 jaar samen). De buurman aan de andere kant gingen ook uit elkaar nadat de kleine een jaar was.
 
Back
Naar boven