XXL Nutrition

Sp's comeback log 2022 / BACK TO BM (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sad, but true.
haha wat doe je voor werk? Ik werk bij de Jumbo.....Next!! 🤣 enz enz het gaat om status, geld, aanzien en macht = levenstijl
 
Vrouwen kijken naar looks tot ze 25/30 zijn, daarna weten ze wat het leven kost en zoeken ze iemand die financieel bij kan dragen en worden de looks minder belangrijk.
Als ze op zoek zijn naar een beta provider wellicht. Ongeacht of je man of vrouw bent, jong of oud, looks blijven altijd nodig voor die fysieke aantrekking. Als je in iemands ogen qua uiterlijk een 4 bent, kun je onmogelijk compenseren met geld, persoonlijkheid etc. Er kan wel gedaan worden alsof, maar dan ga je het hopelijk snel genoeg doorhebben.

Beetje vergelijkbaar als je gaat solliciteren met een CV die niet aansluit op de vacature. Je wordt alleen uitgenodigd op gesprek als je CV aansluit. Anders krijg je niet eens de kans om jezelf te bewijzen.
 
begrijp ik die eigenschappen kom je wel achter in een chat of gesprek, ik bedoel dit eisenlijstje niet op je profiel vermelden haha 🤣
Nee natuurlijk niet😆
 
Als ze op zoek zijn naar een beta provider wellicht. Ongeacht of je man of vrouw bent, jong of oud, looks blijven altijd nodig voor die fysieke aantrekking. Als je in iemands ogen qua uiterlijk een 4 bent, kun je onmogelijk compenseren met geld, persoonlijkheid etc. Er kan wel gedaan worden alsof, maar dan ga je het hopelijk snel genoeg doorhebben.

Beetje vergelijkbaar als je gaat solliciteren met een CV die niet aansluit op de vacature. Je wordt alleen uitgenodigd op gesprek als je CV aansluit. Anders krijg je niet eens de kans om jezelf te bewijzen.
Ja dat ja, fysieke aantrekkingskracht is een must en dat is uiteindelijk voor elk persoon verschillend.
 
uiteindelijk voor elk persoon verschillend.
Ik denk dat geen enkele vrouw een man wilt daten die kleiner is dan haar. En een man wilt meestal geen vrouw daten die zwaarder is dan hem. Ik denk dat we daar in ieder geval niet veel in verschillen.
 
Ja dat ja, fysieke aantrekkingskracht is een must en dat is uiteindelijk voor elk persoon verschillend.
Daar past ook geen theorie op. Je moet het leven, leven. Zit niets anders op. Met alle vreugde n ellende erbij.
Uiteindelijk wordt het beter.:)
 
Ja dat ja, fysieke aantrekkingskracht is een must en dat is uiteindelijk voor elk persoon verschillend.
wij sporters zijn ook daarin veeleisend, ik bedoel er zijn nagenoeg geen oudere vrouwen/ mannen die er nog goed uit zien....true story 😕
 
wij sporters zijn ook daarin veeleisend, ik bedoel er zijn nagenoeg geen oudere vrouwen/ mannen die er nog goed uit zien....true story 😕
Ach ja...
lengte.. Man > dan vrouw
Niet te dik en niet te dun
Moet sportief zijn
Moet meesporten of erin ondersteunen

Er moet zoveel. Het is een wensenlijstje die wederzijds vaak enigzins gelijk is.
Maar soms zijn mega verschillen ook juist dingen die opvallend goed werken.

Maar OT.
Sterkte mop... blijft een kut situatie.... hoe dan ook :kiss:
 
Dankjewel 🙏

Je bedoelt individueel of?

Voor relatietherapie stond hij helemaal niet meer open. Daarvoor was het al te laat in zijn ogen.

Ik luister zelf wel veel podcasts over het onderwerp om alles te verwerken. Dat geeft nu ook veel rust.

Beide, maar als hij natuurlijk niet wil dan heeft het geen zin. Beide moeten er voor open staan.

TIjd heelt alle wonden, dat klinkt miss cliché maar is echt zo :-)
 
Ik denk dat geen enkele vrouw een man wilt daten die kleiner is dan haar. En een man wilt meestal geen vrouw daten die zwaarder is dan hem. Ik denk dat we daar in ieder geval niet veel in verschillen.
Ik zou het anders zeggen. Ik zou iemand er niet op afwijzen (2 van mijn exen waren kleiner), maar natuurlijk heb ik liever een langere man, een man die breder dan mij is etc. Dat is voor mij persoonlijk echt geen harde eis, maar als iemand echt veel kleiner is dan denk ik dat de aantrekkingskracht ook minder is.

Het is uiteindelijk ook niet op papier te zetten wat iemand aantrekkelijk maakt of een juiste partner.


wij sporters zijn ook daarin veeleisend, ik bedoel er zijn nagenoeg geen oudere vrouwen/ mannen die er nog goed uit zien....true story 😕
Ik geloof best dat sporters meer eisen hebben😅

Ach ja...
lengte.. Man > dan vrouw
Niet te dik en niet te dun
Moet sportief zijn
Moet meesporten of erin ondersteunen

Er moet zoveel. Het is een wensenlijstje die wederzijds vaak enigzins gelijk is.
Maar soms zijn mega verschillen ook juist dingen die opvallend goed werken.

Maar OT.
Sterkte mop... blijft een kut situatie.... hoe dan ook :kiss:
Ja dat is zeker zo. Ook veranderen mensen met de tijd. Ik was echt super lui toen ik met hem kreeg. Ik at alleen rommel, dronk elke week een paar flessen wijn, vierde 4 x per week feest en rookte elke dag een pakje sigaretten. Ik bedoel maar😂

Beide, maar als hij natuurlijk niet wil dan heeft het geen zin. Beide moeten er voor open staan.

TIjd heelt alle wonden, dat klinkt miss cliché maar is echt zo :-)
Ja dat klopt. Alleen gaat de tijd langzamer als je verdriet hebt:(
 
Ik zou het anders zeggen. Ik zou iemand er niet op afwijzen (2 van mijn exen waren kleiner), maar natuurlijk heb ik liever een langere man, een man die breder dan mij is etc. Dat is voor mij persoonlijk echt geen harde eis, maar als iemand echt veel kleiner is dan denk ik dat de aantrekkingskracht ook minder is.

Het is uiteindelijk ook niet op papier te zetten wat iemand aantrekkelijk maakt of een juiste partner.
Nee precies, maar als je zou kunnen kiezen zou je het wel willen. Ik zou mijzelf ook niet kunnen voorstellen dat je als man een vrouw wilt daten die langer is dan jij. Als je er dan naast loopt voelt het net alsof je moeder of grote zus je naar school brengt. Gewoon geen gezicht. En plus voel je je volgens mij als vrouw dan ook niet veilig. Dat is toch ook belangrijk lijkt mij?

Uiteraard heeft eenieder zijn type, maar er zijn echt wel genoeg fysieke/persoonlijke eigenschappen die je op papier kunt zetten.
 
Nee precies, maar als je zou kunnen kiezen zou je het wel willen. Ik zou mijzelf ook niet kunnen voorstellen dat je als man een vrouw wilt daten die langer is dan jij. Als je er dan naast loopt voelt het net alsof je moeder of grote zus je naar school brengt. Gewoon geen gezicht. En plus voel je je volgens mij als vrouw dan ook niet veilig. Dat is toch ook belangrijk lijkt mij?

Uiteraard heeft eenieder zijn type, maar er zijn echt wel genoeg fysieke/persoonlijke eigenschappen die je op papier kunt zetten.
Als persoon A en B even leuk zijn, maar persoon A is langer dan ik ben dan wel ja:p

Klopt die zijn er ook zeker (symmetrie etc.), maar in de realiteit verbaas ik mij erover hoe anders wij naar gezichten kijken. Als ik met een vriendin mee keek op Tinder, dan had ik toch echt een hele andere smaak!
 
Laatst bewerkt:
Als persoon A en B even leuk zijn, maar persoon A is langer dan ik ben dan wel ja:p

Klopt die zijn er ook zeker (symmetrie etc.), maar in de realiteit verbaas ik mij erover hoe anders wij naar gezichten kijken. Als ik met een vriendin mee keek op Tinder, dan had ik toch echt een hele andere smaak! Zij vindt bijvoorbeeld mannen die er "schattig en "lief" uitzien aantrekkelijk (misschien doordat het meer relatiemateriaal is), maar mijn voorkeur ging meer uit naar heel mannelijke types (brede kaaklijn etc.).
Naar ik weleens heb begrepen kunnen het net uit een relatie komen, tijd van de maand en andere hormonale grappen (bv de pil) ook een rol spelen in wat je op een bepaald moment aantrekkelijk vindt.
 
Laatst bewerkt:
Nou tot de sportscholen open gaan zal ik hier mooi loggen over het (nog niet) happy single mom life.

De grappen over potentiële kandidaten zijn gemaakt (nota bene door mijn bloedeigen dochter), de eerste dating profiel is aangemaakt en weer verwijderd, mijn relatiestatus is bijgewerkt op Facebook en ik krijg nu al berichten via messenger "lang niet gesproken, hoe is het met jou"? Alsof er mannen zijn die dit serieus regelmatig checken of nieuws gaat snel rond.

Verder is mijn dag nog gevuld met verdriet, ellende, maar er is ook nog ruimte voor woede blijkbaar. Dat schijnt bij fase 2 rouwverwerking te horen, maar ik dacht natuurlijk alles te skippen en lekker naar fase 5 door te gaan. Heerlijk, direct acceptatie en door. Jammer.

Ik heb een mooi boek besteld (psychologie van een gebroken hart) en ik ben de godganse dag met iedereen aan het appen/bellen. Dat voelt toch wat minder eenzaam. Verder is meneer constant de klootzak aan het uithangen. Dat ik wel even urgentie kan aanvragen en in een sociale huurwoning ga..echt.. 🤬

Tot zover de update.
 
Naar ik weleens heb begrepen kunnen jet nwt uit een relatie komen, tijd van de maand en andere hormonale grappen (bv de pil) ook een rol spelen in wat je op een bepaald moment aantrekkelijk vindt.
Dat kan ook zeker kloppen!
 
Dat ik wel even urgentie kan aanvragen en in een sociale huurwoning ga..echt.. 🤬
gaat ie je nou uit huis zetten? (dat beslist de rechter wel)
 
Dat ik wel even urgentie kan aanvragen en in een sociale huurwoning ga..echt..
Laatst een weinig hoopvolle repo gezien, werd tegen een vrouw gezegd dat ze pas urgent was als er bloed aan de muur zat.

Andere situatie, andere kant van het land.

Dan lijkt het er wel op dat hij op dit moment niet in een doorstart gelooft.
 
Back
Naar boven