XXL Nutrition

Sp's comeback log 2022 / BACK TO BM

Bezoekers in dit topic

Begin wel stillaan het gevoel te krijgen dat th0maz hier eens nodig is. Ik ben ook voor positief maar krijg hier soms wel de creeps 🤣 doe toch eens je werk wanneer het echt nodig is man!
 
verspil je tijd niet aan mannen die struikelen over zulke kleine imperfecties en realiseer je dat veel vrouwen van jouw leeftijd na een zwangerschap er minder goed uitzien ;)
Dat zou ik ook nooit doen. Het is ook niet dat ik er onzeker over ben, maar iets waar nu naar boven komt drijven voor mij persoonlijk.
 
Ja er is getraind😅 Heb alleen gisteren nog gelogd.

HIPTHRUST BANDED
8X60
8X60
8X60
8X60

RDL DB
14X2X22
14X2X22
14X2X22

LEGPRESS PLATE LOADED
10X155
10X155
10X155

STRICT OHP BB STAAND (NIEUW)
7X30
7X30 @9.5
6X30 @9.5

LATERAL RAISES SS REAR DELT RAISES
15X2X6 15X2X6
15X2X6 15X2X6
15X2X6 15X2X6
 
Mijn ex zit inmiddels in Duitsland in een appartement (via airbnb) tot 1 maart. Hier in de regio is helemaal niets😭 Echt kut appartementjes met weinig slaapkamers voor 750 per maand en alsnog zijn er zoveel mensen die reageren. Hij is het steeds niet geworden en inmiddels is er helemaal niets beschikbaar. Voor de betere particuliere huurwoningen moet je al 3500+ euro verdienen per maand.

Wat een drama dit.
 
Laatst bewerkt:
hoe kon zijn gevoel zo plots weggaan,
Zo ver ik kon zien ben je geen 50kg aangekomen, dus hoogstwaarschijnlijk heeft hij iemand anders gevonden waarvan hij er bijna zeker van is dat die beter is dan jij. Het gras is altijd groener aan de overkant.
 
..
 
Laatst bewerkt:
Sommige mannen kunnen er niet tegen als hun partner sport en er dus goed uit ziet en aandacht krijgt van andere mannen. Daardoor voelen ze zich onzeker en reageren ze dat af op de partner. Weet niet in hoeverre jou ex bezig is met sporten, maar indien niet op hetzelfde lvl kan dit ook een van de “redenen” zijn.

Online dating is trending indien je beetje door de meuk heen kan kijken. Heb me partner ook 8 jaar geleden zo leren kennen. Inmiddels al 7 jaar samenwonend en een kindje.

Pas op dat je meeuw niet tegen komt op tinder!
Zou jij jouw kutje opgeven, zonder dat je er bijna zeker van was dat je iets anders had? Natuurlijk is die shit fucked, maar dat is in 99% van de gevallen hoe het is. Als het echt erop aan komt doet bijna iedereen wat het beste is voor hem/haar.
 
..
 
Laatst bewerkt:
Zou jij jouw kutje opgeven, zonder dat je er bijna zeker van was dat je iets anders had? Natuurlijk is die shit fucked, maar dat is in 99% van de gevallen hoe het is. Als het echt erop aan komt doet bijna iedereen wat het beste is voor hem/haar.
Ken heel de relatie niet en hoe sp1988 irl is, maar kan wel wat redenen bedenken om uit mekaar te gaan zonder dat je al een andere dame hebt.

Verbaast me alleen dat je als vader zijnde je eigen belang voor je gezin zet. Als je partner paar maanden geleden is bevallen voor ze 2de dacht ik? en dan de ballen hebt om eruit te naaien dan is er iets goed mis. Vaderschap is niet zoals sporten ff uurtje pompen en klaar, dat ben je 24uur en als je dan eruit naait zal de reden wel behoorlijk diep zijn.

Overigens een verhaal heeft altijd 2 kanten en zolang je niet beide kanten apart gehoord hebt kun je geen oordeel hebben aangezien iedereens kant van het verhaal “toevallig” altijd in zijn/haar voordeel is.
 
Ken heel de relatie niet en hoe sp1988 irl is, maar kan wel wat redenen bedenken om uit mekaar te gaan zonder dat je al een andere dame hebt.

Verbaast me alleen dat je als vader zijnde je eigen belang voor je gezin zet. Als je partner paar maanden geleden is bevallen voor ze 2de dacht ik? en dan de ballen hebt om eruit te naaien dan is er iets goed mis. Vaderschap is niet zoals sporten ff uurtje pompen en klaar, dat ben je 24uur en als je dan eruit naait zal de reden wel behoorlijk diep zijn.

Overigens een verhaal heeft altijd 2 kanten en zolang je niet beide kanten apart gehoord hebt kun je geen oordeel hebben aangezien iedereens kant van het verhaal “toevallig” altijd in zijn/haar voordeel is.
Ja het is ook niet dat ik mijn complete relatie hier neerzet😂 Hij is echt met de gedachte weg gegaan dat hij niet 100% voor de relatie kan gaan omdat zijn gevoel er niet is. Zonder dat gevoel van liefde zie je natuurlijk alles een stuk zwarter en ik denk dat daardoor het negatieve im de relatie de overhand kreeg.
 
  • Sad
Waarderingen: ak
Wat een nare situatie zit je ineens in SP, vooral als het zo onverwachts is en zéker wanneer er kinderen in het spel zijn doen dit soort situaties extra pijn. Vergeet niet, zoals Thomaz hierboven al aangeeft, dat hij nog steeds actief deel van het leven van de kinderen uit zal maken. Het is misschien niet het ideale plaatje (wat is dat eigenlijk wel, volgens mij gaat 1 op de zoveel stellen met kinderen uit elkaar), maar je bent niet alleen, jullie doen dit nog steeds samen, wellicht in een iets andere constructie. Alles in het belang van de kinderen. Tijd heelt alles, nu is het tijd om boos en verdrietig te zijn, straks om jezelf te herpakken en er sterker uit te komen.

Ik ben echt een omdenker en volgens mij jij ook aangezien je het al hebt over deadliften op je 'vrije dagen' haha! Het is op z'n zachts gezegd kut dat je die kindloze dagen hebt, maar het is wat het is dus probeer die dagen te benutten om voor jezelf dingen te doen die jou op wat voor manier dan ook vooruit helpen. En wellicht in de toekomst zijn dat leuke dagen om te daten!😉 Ga lekker met vriendinnen de deur uit, blaas wat stoom af etc. Even opladen om daarna weer een uitgeruste mama te kunnen zijn.

Je bent jong zat en je ziet er super goed uit! Ik herken die onzekerheden overigens wel, ik ben ook nog jong en moeder, als ik nu zou gaan daten moet ik daar ook echt even doorheen. Je bent die stabiliteit gewend.. Ik denk altijd maar zo, de beste 'revanche' en tegelijkertijd cadeau aan jezelf is om je leven te herpakken, aan jezelf te blijven werken zowel mentaal als fysiek en er voor te zorgen dat de kinderen een goede band met zowel vader als moeder houden en een stabiele thuissituatie hebben. De rest komt vanzelf wel weer. Sowieso fijn dat hij nu ook zijn eigen plek heeft, dan is het ook makkelijker om verder te gaan.

Oh en even keihard janken en klagen hoort er ook bij, zelfs de cheesy Ben & Jerry's bak leegvreten á la foute films, je hoeft niet alleen maar sterk te zijn.

You go girl💪🏻
 
Overigens is de naam van je log nu nog treffender: SP's comeback😜💪🏻
 
..
 
Laatst bewerkt:
Wat een lappen tekst.

Ik las iets over een huwelijks aanzoek een half jaar geleden.
Meestal vragen mannen eerst en gaan dan nadenken over wat dat eigenlijk allemaal inhoud.
Misschien is de balans negatief uitgeslagen voor hem. Of bindingsangst. Ik denk het laatste.

Geen aandacht, en even geen contact. Geef hem tijd om te realiseren wat hij kwijt is.
 
Wat een lappen tekst.

Ik las iets over een huwelijks aanzoek een half jaar geleden.
Meestal vragen mannen eerst en gaan dan nadenken over wat dat eigenlijk allemaal inhoud.
Misschien is de balans negatief uitgeslagen voor hem. Of bindingsangst. Ik denk het laatste.

Geen aandacht, en even geen contact. Geef hem tijd om te realiseren wat hij kwijt is.
Binnen 14 jaar ben je daar wel achter toch?
 
Binnen 14 jaar ben je daar wel achter toch?
Neuh...dat verandert toch, beiden zullen zich ontwikkelen.
En trouwen.... voor altijd, in voor en tegenspoed. Dat is voor hele rijken en hele dommen. Nope, gewoon zo lang het leuk is. Die spanning houdt het ook leuk :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven