XXL Nutrition

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS | (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SP1988

Huge Freak
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2014
Berichten
8.835
Waardering
14.656
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
Yes tijd voor een nieuwe log! :D

Ik kan zo goed als weer normaal trainen sinds mijn operatie, dus ik denk dat ik wel een aardig startpunt nu heb. Ik had wel wat droger willen staan nu, maar dan had ik nog minder massa over gehouden. Ik ben niet helemaal tevreden met mijn resultaat (dat ben ik eigenlijk ook nooit:p), maar ik sta er wel 10x beter bij dan de maand na de operatie!

Sinds een dikke maand ben ik weer gaan squatten dus daar valt nog veel winst te behalen weer. Pullups en OHP ben sinds een week ongeveer weer mee begonnen.

Aankomend jaar wil ik vooral massa bouwen!! Ook kracht, maar dat heeft minder prio nu (vooral vanwege de blessuregevoeligheid). Alsnog wil ik wel weer minstens 60 kg benchen voor 5-10 reppers:)

Ik ben met name door mijn operatie massa kwijt in mijn schouders en armen. Mijn rug/chest is redelijk terug op het oude punt. Mijn benen zijn iets minder gespierd tov toen ik voor pl trainde.

Vooral mijn schouders zijn een aandachtspunt voor aankomend jaar.

Oja en er kan nog gestemd worden! Wel kut dat ik de enige vrouw ben en het moet opnemen tegen dikke buffels, maar het is niet anders:p

https://forum.bodybuilding.nl/media/sp1988.9283/

Aankomende periode ga ik een rev diet volgen.. Ik wil nog enigzins dit vet% behouden:)
 
Laatst bewerkt:
Trainingsschema komt nog. Laatste weken vd contest was mijn energielevel dusdanig laag dat ik niet meer hele lange trainingen vol kon houden. Ik ga eerst even aan kijken hoe het nu gaat.

Heel misschien ga ik naar een andere gym dus ook dat wacht ik even af

Dit gaat mijn nieuwe voedingsschema worden. Het avond eten is indicatief. Er is iig nog ruimte voor wat extra's:D

Qua kcal wil ik gemiddeld rond de 2300 kcal uit komen.

Screenshot_20190901-094627_Samsung Internet.jpg


Vandaag weeg ik trouwens 67,7 kg en bloated af. Gisteren ben ik lekker los gegaan in drop en snickerijs, dus ben nu ook wel toe aan weer een normaal eetschema:)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren in een nieuwe gym getraind. Qua sfeer vond ik het nogal kil, maar dat komt omdat alles zo groot is opgezet en er relatief weinig mensen trainen. Qua pl zijn er wel mogelijkheden, maar niet zo optimaal als bij mijn huidige gym. Wat ik daar wel heel fijn vond is dat ze veel plate loaded machines hebben van hammer strength.

Wat ik eigenlijk in mijn huidige gym mis zijn dingen als een 45 graden legpress, smith,hacksquat, glute apparaten, seated calve raise, lying legcurl etc. Maar goed, ik heb niet zoveel geld dat ik bij 2 sportscholen kan trainen dus ik moet het hier nog maar even mee doen :P Elke gym hier in de regio heeft zo zijn voor en nadelen.

Ik heb iig vandaag (mede door alle nieuwe apparaten) flink spierpijn dus ik ga morgen weer naar de sportschool:)
 
ik ga dit wekelijks bijhouden.. vet% lijkt mij het beste elke 4 weken (ivm mijn cyclus)

Vet% kwam vandaag iets lager uit (ik denk dat ik wat vocht hb gedropt). Ik denk wel dat je mijn vet% met een korreltje zout moet nemen. 14% zal het zeker weten niet zijn, maar ik hou het wel bij om enige vooruitgang te meten.

rev diet.png
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ik heb gisteren in een nieuwe gym getraind. Qua sfeer vond ik het nogal kil, maar dat komt omdat alles zo groot is opgezet en er relatief weinig mensen trainen. Qua pl zijn er wel mogelijkheden, maar niet zo optimaal als bij mijn huidige gym. Wat ik daar wel heel fijn vond is dat ze veel plate loaded machines hebben van hammer strength.

Wat ik eigenlijk in mijn huidige gym mis zijn dingen als een 45 graden legpress, smith,hacksquat, glute apparaten, seated calve raise, lying legcurl etc. Maar goed, ik heb niet zoveel geld dat ik bij 2 sportscholen kan trainen dus ik moet het hier nog maar even mee doen :P Elke gym hier in de regio heeft zo zijn voor en nadelen.

Ik heb iig vandaag (mede door alle nieuwe apparaten) flink spierpijn dus ik ga morgen weer naar de sportschool:)

Profit zeker?
 
Ik volg ook weer mee uiteraard! Vind je logs altijd erg boeiend mede omdat je zoveel over je voeding post. Erg leerzaam!
 
Zo de eerste opzet van het schema is klaar. Het uiteindelijk toch een hybride schema geworden tussen powerlifting en bodybuilding. Zoals ik al in mijn contestlog had gepost ga ik over op een FB schema (6 dagen per week). Wel met focus dagen, dus sommige dagen zullen zwaarder zijn voor specifieke spiergroepen dan andere dagen.

Ik wil conservatief beginnen dus het is even zien waar het schip strand. Ik heb ook al enorm lang niet meer van de grond gedeadlift dus ik heb ook geen idee hoe ik er nu voor sta.

Dit betekent wel dat mijn verbruik vermoedelijk een tikkeltje hoger zal gaan liggen. Niet alleen omdat ik simpelweg meer zal trainen, maar ook omdat wij momenteel flink aan het bezuinigingen zijn wat betekent dat ik vaker zal gaan fietsen :)

Mijn bw vanmorgen is gedaald naar 67,3 kg. Ik kijk het nog een week aan voor ik de calorieën zal gaan verhogen.

trainingsschema preview.png
 
TRAINING WEEK 1 DAG 1

SQUATS
10X30
8X50
5X70 @ RPE 6
5X70
8X70
70 kg leek mij prima om mee te starten. Ik ga elke week met ca 5 kg verhogen tot ik op 3x3+ zit. Hopelijk squat ik tegen die tijd weer +100 kg voor reps.

De mobiliteit in mijn schouder is inmiddels dik in orde! Ik heb alleen af en toe last van mijn linkerschouder (slijmbeurs), maar gelukkig niet mijn geopereerde schouder.

BOXDEADLIFT 1 PLATE HOOG
5X100
5X110
5X110
5X110 @ RPE 6

GHR + GELE BAND SUPERSET
10X
10X
10X

CALVE RAISES
12X55
12X55
10X55

LAT PULLDOWN
10X50
10X50
8X50

ONE LEG LEGPRESS SUPERSET (STAND 6)
12X45 P KANT
12X45
12X45

LATERAL RAISES
19X2X4
19X2X4
19X2X4

BB CURL SUPERSET
12X12,5
12X12,5
12X12,5

WEEL ROLLOUT
8X
8X

En een bro foto
:cool:
Screenshot_20190903-195007_Photos.jpg
 
Laatst bewerkt:
Holy, je shape is echt waanzinnig zeg!
Leuk ook zo’n hybride schema. Streef ik zelf ook wel na. In natuurlijk :cheer:
 
Holy, je shape is echt waanzinnig zeg!
Leuk ook zo’n hybride schema. Streef ik zelf ook wel na. In natuurlijk :cheer:
Ty:) Uiteraard ook een combinatie vd goede hoek en goed licht:D

Welkom:)
 
Is die arm alleen van jou? :eek:
Wat een shape. Hier nog meer uitgesproken dan op je contest foto's! :clap:
 
:bow: die shape! Om jaloers op te worden.
Echt onwijs bruut!
 
Back
Naar boven