MuscleMeat

Contest Log (v) SP'S CONTEST LOG 2019

Bezoekers in dit topic

IN!

Dat is een goede beginshape!:clap: Heb je nu zo een goed ontwikkelde borst trouwens?
 
In. Veel succes!
 
Planning voor vandaag
Sport:
1 uur wandelen
1 uur UB training
30 min skaten

TDEE 2890

Screenshot_20190616-092349_MyFitnessPal.jpg


Ik kom dan op mijn target van -3200 kcal uit! Ik heb nu wel het idee dat mijn verbruik nog net wat hoger ligt, maar dat is lastig te zeggen. Het is altijd nog een beetje natte vingerwerk.

Nu iig na 6 dagen -1,1 kg na een hoog kcal dag (300 g kh). Gisteren woog ik nog 4 ons minder.
Doel is ongeveer 0,5 kg per week (en hopelijk + 1 KG spiermassa aan het einde van de rit, dat mis ik nmlk nog sinds ik ben geopereerd).
 
Laatst bewerkt:
BENCHPRESS
20X20
10X30
10X42,5
10X42,5 filmpjuh
12X42,5 @9 POST OP PR

SEATED OHP (NIEUW)
12X17,5
12X17,5
12X17,5

CLOSEGRIP BENCH PUSHUPS
10X
10X
8X

OVERHEAD DB EXTENSION SUPERSRT
17X12 VPR
13x14 POST OP PR
15x14

EZBAR FRONT RAISE
19X12,5
19X12,5
20X12,5

ROPE PUSHDOWN SUPERSET
14X27,5
14x27,5
13x27,5

BENT OVER REAR DELT FLYS
25x2x4
23x2x4
20x2x4
20x2x4 dropset
13x2x2
+1 SET

DB CURL SEATED STRICT
10X8 P KANT
10X8

Zo nu aan de kattevoer:D

20190616_132250.jpg
 
Laatst bewerkt:
Pfff, aardig wat gedaan voor op een zondag :thumbs:
 
Geen idee, wat bedoel je Skatermarvin :p
Je lijkt op de foto duidelijk scheiding te hebben tussen je borst. Wat in mijn ogen enkel goed ontwikkelijk borst kan zijn.

IMO hebben niet veel vrouwen dat, omdat zij 'vrouwelijk' willen blijven (trainen ze vaak uberhaupt geen rug/borst)
 
Je lijkt op de foto duidelijk scheiding te hebben tussen je borst. Wat in mijn ogen enkel goed ontwikkelijk borst kan zijn.

IMO hebben niet veel vrouwen dat, omdat zij 'vrouwelijk' willen blijven (trainen ze vaak uberhaupt geen rug/borst)
Klopt, weinig vrouwen trainen serieus hun chest. Ik heb wel aanleg voor wat meer spiermassa daar, maar ik vind benchen ook gewoon leuk :D
 
Klopt, weinig vrouwen trainen serieus hun chest. Ik heb wel aanleg voor wat meer spiermassa daar, maar ik vind benchen ook gewoon leuk :D
Idem hier, vind benchen ook gewoon heel erg leuk :o
Alleen heb ik geen chest :roflol:
 
Avond eten
Screenshot_20190616-180011_MyFitnessPal.jpg

20190616_181820.jpg


Pre bedtijd heb ik nog 200 g gegrilde kip ingecalculeerd.

Uiteindelijk heb ik niet geskate ivm het weer. Wel nog een half uur extra gewandeld, maar ik moest mijn totale kcal wel verlagen.

Ik kom inclusief de kip uit op 1633 kcal. Morgen weer een normale dag gelukkig:D

Dit is het weekoverzicht
Screenshot_20190616-185938_MyFitnessPal.jpg

Screenshot_20190616-185926_MyFitnessPal.jpg

Screenshot_20190616-190602_Sheets.jpg

NETTO -3153 kcal

Ik had ook elke dag 2100 kcal kunnen eten, maar ik moet zeggen dat ik dit toch relaxter vind.
 
Laatst bewerkt:
bench je altijd op je tenen?
 
bench je altijd op je tenen?
Ik heb eigenlijk precies dezelfde houding, ik maar probeer mijn schouderbladen in de bench te drukken, rug beetje hol te trekken en idd tenen in de grond ipv platte voet. Raad je deze houding juist af? Ik heb het gevoel dat ik sterker ben met zo'n "holle" houding!
 
Ik heb eigenlijk precies dezelfde houding, ik maar probeer mijn schouderbladen in de bench te drukken, rug beetje hol te trekken en idd tenen in de grond ipv platte voet. Raad je deze houding juist af? Ik heb het gevoel dat ik sterker ben met zo'n "holle" houding!

Ik heb het mijzelf moeten aanleren, ben er nog steeds wat mee aan het aankloten.
Voorheen drukte ik ook altijd op de tenen.
Ik merk dat ik nu stabieler sta en meer legdrive kan gebruiken waardoor ik mijzelf ook beter in de bank kan drukken.
 
bench je altijd op je tenen?
Nee sinds kort! Ik heb powerlifting wedstrijden gedraaid, dus dan mag je op deze manier niet benchen (niet bij ipf iig). Ik heb het idee dat ik mijn ROM net ietsje kan verkleinen op deze manier. Maar goed, met deze babyweights maakt het allemaal nog niet zoveel uit hehe.
 
Nee sinds kort! Ik heb powerlifting wedstrijden gedraaid, dus dan mag je op deze manier niet benchen (niet bij ipf iig). Ik heb het idee dat ik mijn ROM net ietsje kan verkleinen op deze manier. Maar goed, met deze babyweights maakt het allemaal nog niet zoveel uit hehe.

Gaaf, wat zijn je pr’s op de wedstrijden en welke gewichtsklasse?
 
Gaaf, wat zijn je pr’s op de wedstrijden en welke gewichtsklasse?
Mijn wedstrijd pr's zijn 120 squat 70 bench en 150 deadlift op de DRC in de -84 (bw 73 kg) in 2018. Voor het NK zou dat een stuk hoger zijn geweest, maar ik kon toen niet meer mee doen ivm een gescheurd ligament in de schouder:/ Achteraf had ik gewoon mee moeten doen, daar heb ik nu eigenlijk wel spijt van. Ik heb nog wel een gym squat pr gehaald van 135 kg, maar voor de rest heb ik niet meer gemaxt en daarna ik was daarna ook nog een knieblessure rijker:emo:

Ik weet niet of ik ooit weer ga powerliften. Ik moet nu eerst rustig aan herstellen van mijn schouderoperatie:)
 
Back
Naar boven