Fitness Seller

Contest Log (v) SP'S CONTEST LOG 2019 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat is inderdaad behoorlijk lullig :roflol:
 
Als je effectief een bod zou krijgen van die man, zou ik vanaf nu dan telkens steeds maar 10’ opruimen voor iedere toekomstige bezichtiging. Blijkt immers in je voordeel te werken :p
 
Dat is inderdaad behoorlijk lullig :roflol:
Indd:p

Als je effectief een bod zou krijgen van die man, zou ik vanaf nu dan telkens steeds maar 10’ opruimen voor iedere toekomstige bezichtiging. Blijkt immers in je voordeel te werken :p
Het kan nog erger. 2 weken terug hadden wij ook een bezichtiging.. kwam die persoon niet eens opdagen!!!
Huis blinkend schoon natuurlijk... voor niks:p

Ik zou blij zijn als dit voorbij is. We hebben zaterdag 2 bezichtigingen op 1 dag, scheelt weer een extra schoonmaaksessie.
 
S
Indd:p


Het kan nog erger. 2 weken terug hadden wij ook een bezichtiging.. kwam die persoon niet eens opdagen!!!
Huis blinkend schoon natuurlijk... voor niks:p

Ik zou blij zijn als dit voorbij is. We hebben zaterdag 2 bezichtigingen op 1 dag, scheelt weer een extra schoonmaaksessie.
Moed houden, nog even doorbijten. Er komt vast wel een snelle doorbraak. Ik duim mee iig :)
 
Zo start foto's zijn gemaakt! Niet op nuchtere maag, maar gelukkig hoeven de start foto's niet aan bepaalde eisen te voldoen.

Gaandeweg zal ik toch wel meer updates plaatsen.

Morgenochtend wordt mijn vet gemeten! Zal wel rond de 18-19% zitten.

Screenshot_20190613-211636_Gallery.jpg


Screenshot_20190613-211606_Gallery.jpg


Screenshot_20190613-211459_Gallery.jpg


Ik vind dit ergens toch wel heel confronterend:emo:

Maar goed, ik heb een doel en ik wil dat halen!!:fire:
 
Tattoo bij Nozem laten zetten?
 
Goeie beginshape! Weet dat je altijd een erg snelle en mooie progressie hebt tijdens cuts, dus dat zal nu vast net zo het geval zijn :)

Confronterend in de zin van?
 
Ik kijk uit naar je updates - je ziet er nu al prachtig uit dus ik ben benieuwd.
 
Nice bij Lars? Gok ik :p.
Ja klopt:p

Goeie beginshape! Weet dat je altijd een erg snelle en mooie progressie hebt tijdens cuts, dus dat zal nu vast net zo het geval zijn :)

Confronterend in de zin van?
Thnx! Meestal verlies ik vrij makkelijk vet, alleen wil ik dit keer wat lager uitkomen. Onder de 15% is het toch een stuk lastiger vet verliezen, maar ik ga er gewoon voor!

Vooral het spierverlies vind ik best confronterend, maar ook mijn benen/billen zijn wmb nog veel te vet. Aan de andere kant was het een maand terug nog veel erger:p

Ik kijk uit naar je updates - je ziet er nu al prachtig uit dus ik ben benieuwd.
Dankjewel, lief!
 
Che bella! :yes:

En succes met de horror van je huis proberen te verkopen.... laatste keer hier was alweer een aantal jaar geleden, maar word er nog weleens wakker van 's nachts :headbang:
 
Che bella! :yes:

En succes met de horror van je huis proberen te verkopen.... laatste keer hier was alweer een aantal jaar geleden, maar word er nog weleens wakker van 's nachts :headbang:
Dankje:)

Pff ja, helemaal als je een lastig huis heb (in ons geval een klein huis:emo:). Inmiddels 3 bezichtigingen voor de zaterdag, hopelijk komt daar nog wat uit!
 
VETMETING
HEUP 5 MM
BICEP 4 MM
RUG 8.5 MM
TRICEP 10 MM
18.5% / 68.8 KG
LBM 56 KG
VETMASSA 12,73 KG
STREEF VETMASSA 8 KG (-4,7 KG)
STREEF VETPERCENTAGE 12,5%

Ik kom er trouwens achter dat mijn weegschaal beneden ruim een kg meer aan geeft. Hij staat sinds een paar maanden boven, maar dat geeft wel een vertekend beeld tov vorig jaar. Voor de rest boeit dat natuurlijk niet zoveel.
 
Laatst bewerkt:
Mooie shape heb je al! Velen zouden daar al een moord voor doen denk ik :)
Ben benieuwd naar het eindresultaat!
 
Mooie shape heb je al! Velen zouden daar al een moord voor doen denk ik :)
Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Dankje bubs!:)
 
Zo de eerste crash dag overleefd. Wel weinig geslapen, want mijn lichaam wou liever op zoek naar eten:emo: Gelukkig had ik veel afleiding gisteren dus ik kon de honger prima negeren

Vandaag 68.2 kg O.o Gaat altijd hard in het begin, maar dat heeft meer met vocht te maken

Goed, mijn pull training van gisteren

LOW SEATED CABLE ROW
15X40
12X45
12X47 POST OP PR?
12X47@8.5

LAT PULLDOWN OVERHANDS
Wou iemand tussendoor.. Ik voel me dan best opgejaagd dus ik heb iets te weinig rust gehad tussen de sets
12X47
10X47
12X47 @9.5

STRAIGHT LAT PULLDOWN
18X25
16X25
16X25

SEATED STRICT DUMBELL CURL SUPERSET LATERAL RAISES
12X8
12X8
10X8

LATERAL RAISES SEATED
20X2X6 PR
19X2X6
19X2X6

CABLECURL SUPERSET
15X23
15x23
15x23

REAR DELT BAND PULL
14X
14X
14X

HANGING KNEE RAISE
9X
8X
 
Train!!

LB

1 PLATE BELTLESS SUMO BLOCKPULL (Nieuw)
15X70
10X100
10X100
9X100 @7

RDLS
10X70
10X70
10X70

GLUTE BRIDGES
15X70
15X70
15X70

LEGEXTENSION TRISET
10X77.5
11X75
11X75

LEGCURL
10X56.5
10X54
12X54

HIPADDUCTION
12X84.5
12X84.5
12X84.5

ABS
Geskipt, doe ik morgen samen met calve raises

Vandaag een hoog kcal dag (max 2750), morgen weer doodgaan op 1500 :angstig:
 
Back
Naar boven