MuscleMeat

Contest Log (v) SP'S CONTEST LOG 2019 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een pracht van een raamwerk op je buik joh!:clap:
En ik leef voor airfryer oats. De knapperige bovenkant die het dan krijgt is eecht fijn:)
 
Wat een pracht van een raamwerk op je buik joh!:clap:
En ik leef voor airfryer oats. De knapperige bovenkant die het dan krijgt is eecht fijn:)
Die airfryer oats zijn blijkbaar bij meerdere mensen hier geliefd... wel geweldig (en tegelijk ook bizar) dat dit kan. :)
Welk recept gebruik je dan en welke gaartijd?
 
drool:drool:drool:

die abs!!! Looking good girl!

Ook een buffe kat dan :p

Netjes. Tan houd ook goed. :thumbup:

Pfoe, je mag trots zijn hoor! :bow:

Pfieuw, nice zeg! Super shape heb je al neergezet tot nu, en er is nog anderhalve week te gaan!
Je abs springen er echt heel mooi uit :eek:

Ja hallo, wat een shape! :eek:
Kan ik die abs ook ergens kopen?!

Sluit me hier volledig bij aan, looking damn good!

lienlien , als je een winkel gevonden hebt, ik houd me aanbevolen ;)

:bow: whhooo kijk die abs!!!

Netjes hoor!!


Wat een pracht van een raamwerk op je buik joh!:clap:
En ik leef voor airfryer oats. De knapperige bovenkant die het dan krijgt is eecht fijn:)

Die airfryer oats zijn blijkbaar bij meerdere mensen hier geliefd... wel geweldig (en tegelijk ook bizar) dat dit kan. :)
Welk recept gebruik je dan en welke gaartijd?
Dank jullie:D

Laatste weken is het hard gegaan, want mijn omgeving viel het ook op:p Ik heb niet verteld dat ik op dieet was, snappen de meeste mensen toch niet.

Wat betreft de overnight oats heb ik maar wat gedaan. 100 ml rijstmelk, 150 ML water, 40 g oats, 10 g palmsuiker, beetje koekkruiden en snuf zout. Ca 15 min in de airfryer
 
Dank jullie:D

Laatste weken is het hard gegaan, want mijn omgeving viel het ook op:p Ik heb niet verteld dat ik op dieet was, snappen de meeste mensen toch niet.

Wat betreft de overnight oats heb ik maar wat gedaan. 100 ml rijstmelk, 150 ML water, 40 g oats, 10 g palmsuiker, beetje koekkruiden en snuf zout. Ca 15 min in de airfryer
Zal t maar niet proberen:brew: mugcakr was ook geen succes:scratch:
 
Eten gisteren was heerlijk!!! Helaas werd ik wakker vandaag met een pds aanval:treuren:

Vanmiddag heb ik een verjaardag (ca 5 uur) dus daar gaat mijn eetplanning. Voor de rest heb ik vandaag gezond gegeten (kikkerwten fussili + hummus + ei, een shake en een kiwi). Na het sporten neem ik alleen een shake.

Opzich was er niet veel bij vandaag (+6 ons). Ik had meer verwacht na een ayce:p Ik heb totaal 4 rondes vol gemaakt, oftewel 20 gerechten:eyes:

Screenshot_20190823-133422_Collage Maker - inCollage.jpg
 
Oja ik heb een nieuwe hp meter (kan ik toch mooi afschrijven in de boekhouding). Wat een verschil met mijn oude!! Ik had al door dat er onvoldoende spanning op stond, deze is wat robuuster ook. Mijn vet% komt met de nieuwe nog een stuk lager uit. Voor de vergelijking meet ik volgende week met de oude EN de nieuwe.

20190823_134732.jpg
 
Haha hoe heb je het gemaakt?
Ongeveer volges jou recept :p.. Ging al mis in magnetron..ik had mogelijk eea met de franse slag afgewogen.. :snorkel:
 
Ongeveer volges jou recept :p.. Ging al mis in magnetron..ik had mogelijk eea met de franse slag afgewogen.. :snorkel:
Haha er kan ook best veel mis gaan bij dat recept:p Ik gebruik rijstmelk, maar met melk zit je alweer met een andere verhouding. Het type bakpoeder maakt ook nog uit:p Oja en elke magnetron is anders!
 
Kort verslag van vandaag. Matige UB training (morgen doe ik de rest). Mijn energielevel is gewoon heel laag. Kracht is aan het afnemen, maar dat was ook wel te verwachten.

Nog 1 weekje gelukkig. Trainen is momenteel niet leuk meer, meer noodzakelijk kwaad.

Vandaag wel weer een hoger kcal dag door de verjaardag, maar morgen eet ik weer volgens mijn planning.
 
Laatst bewerkt:
TRAINING VANDAAG

PULLUPS BANDED
7X
8X
8X

SUPERSET

LAT PULLDOWN CLOSEGRIP
12X47
12X47
12X47

CLOSEGRIP BENCH PUSHUPS
10X
10X
10X

SUPERSET

STRAIGHT LAT PULLDOWN
15X25
15X25
15X25

UPRIGHT ROW
15X25
15X25
15X25

TRISET

BICEP DB CURL / TRICEP OVERHEAD CABLE EXTENSION / LATERAL RAISES

TRISET

ONE ARM TRICEP PUSHDOWN / ONE ARM CABLE CURL / ONE ARM SIDE RAISES

BW is na 2 dagen + 1 kg. Was natuurlijk te verwachten. Nu zsm al het vocht lozen. Ik zag wel dat ik woensdag ongesteld moet worden.. echt wat een !#$%%!!! timing zeg!! Hopelijk hou ik niet al teveel vocht vast de dagen erna

MACRO'S VANDAAG
1792 kcal
E 150
K 171
V 48

Best goed voor een dagje pretpark:D
 
Laatst bewerkt:
Plan voor aankomende week!:D

ZO-DI
4 LITER WATER
NATRIUM MAX 2,5 G
KOOLHYDRATEN 180 G

WO-VR
6 LITER WATER
NATRIUM MAX 1,5 G
KOOLHYDRATEN DO/VR 350 G

ZO-VR
CAFFEINE 400 MG
KALIUM 800 MG

ZATERDAG FOTO'S
 
Laatst bewerkt:
Planning voor vandaag

ONTBIJT
RIJSTMELK 100 ML (50 mg natrium), WATER, 35 G WHEY ( 80 mg natrium)
RIJSTMELK 100 ML (50 mg natrium), WATER, 40 G HAVERMOUT, 10 G PALMSUIKER
180 mg natrium


LUNCH
2 X VOLK BROOD (660 mg)
50 G TONIJN (450 mg natrium)
30 G KAAS 30+ (230 mg)
1340 mg

TUSSENDOOR
2 GEKOOKTE EIEREN, KETCHUP 10 G (150 mg natrium)
150 mg

DINER 700 MG NATRIUM

PREBEDTIJD
150 G VERSE FRIET
SHAKE (130 MG)
130 mg
 
Komt vast op tijd helemaal goed!
 
Komt vast op tijd helemaal goed!
Hopelijk wel! Ik hou ruim een kilo vocht vast:eek:Meestal is dat rond mijn menstruatie 2 kg dus dan maar wat extra maatregelen:cool: Ik gebruik verder geen anticonceptie dus ik kan het ook niet doorslikken of iets dergelijks.

Voordeel is dat ik normaal veel zout eet. Ik gok 7-10 g per dag dus ik verwacht wel een drop morgen.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Voor de pro's onder ons. Wel of geen alcohol voor de foto's :D
 
Back
Naar boven