MuscleMeat

SP's fotolog!

Bezoekers in dit topic

SP1988

Huge Freak
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2014
Berichten
8.845
Waardering
14.693
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
In deze log wil ik alleen recente foto's posten. Ik zal zo nu en dan een nieuwe update geven :)

Aankomende tijd geen buik/been foto's. Dat komt wel weer zodra ik ga cutten, want daar ben ik op dit moment niet heel blij mee :P

Gewicht momenteel: 60,5 kg en vet% was afgelopen maandag 21,1%. Al denk ik serieus waar dat afgelopen week iets "vetter" ben geworden door iets teveel dropjes.

(de spiegel heeft blijkbaar weer een schoonmaak beurt nodig.. uuhh)

ow en ik weet nu eindelijk hoe ik biceps moet flexen! lol

streetspirit.jpg



En 2 trainingspics

streetspirit.jpg


streetspirit.jpg
 
Op die 2e foto lijk je qua gezicht erg op Emily Skye :)
 
Ook al zijn mn benen nog te vet om veel definitie te zien, ik wil toch een foto posten omdat mn benen wel flink zijn gegroeid! Ik zie nu eindelijk wat meer ronding in de hams, want dat liep namelijk bijna vlak. Ik heb er ook hard voor gewerkt afgelopen weken!

Benen zijn nu 54 cm (ontspannen).

streetspirit.jpg

flex foto (hams, gluten)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ontspannen. Moet nog veel aan gebeuren! Hopelijk krijg ik mn slappe billen ooit weer strak (wel wat huidoverschot door het vele jojo-en helaas)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en weer een flex foto
 
Benen gaan de goede kant op, keep it up!
 
Hams zie je inderdaad al mooi tevoorschijn komen! Die strakke billen komt wel weer, heeeeeel veeeel geduld hebben! En hard trainen & juiste voeding natuurlijk hahaha! Maar je ziet er al goed uit hoor!
 
Thnx:)

Hopelijk komt daar na de cut wat moois tevoorschijn:p
 
Foto van mn nieuwe trainingsshirt! :D Ik heb meer foto's, maar uploaden gaat hele tijd mis :( Komt nog!
Zijkant is open (veel ruimer uitgesneden dan een normaal shirt) dus zorgt voor extra ventilatie :) Ziet er ook wel nice uit met een sportbh eronder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
mooi effect in je foto !
 
en de andere 2 pics

streetspirit.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Ik heb geen goeie spiegel dus dan maar foto van de reflectie :D
 
Leuk van die shirtjes he, heb er ook best veel! Staan leuk én zijn lekker luchtig!
 
Ik zocht dit soort shirtjes al een tijdje, maar ik kon niets vinden. Nu dus wel met dank aan defshop :D Inderdaad heerlijk luchtig.
 
FF weer wat nieuwe foto's. Ik heb behalve mijn foto's niet een ander medium om progressie bij te houden dus voor mijn eigen motivatie :D

Billen worden (eindelijk) ronder. Nu moeten ze nog net zo rond zijn zonder dat ik ervoor hoef te flexen :P Geduld is duidelijk niet mijn sterkste kant, hard werken gelukkig wel.

Quads worden ook dikker, maar die dikke speklaag moet nog weg. Ik heb best veel zin om te gaan cutten, mijn buik mag ook wel een stuk platter/strakker :)

streetspirit.jpg


streetspirit.jpg


obliques
streetspirit.jpg
 
FF weer wat nieuwe foto's. Ik heb behalve mijn foto's niet een ander medium om progressie bij te houden dus voor mijn eigen motivatie :D

Billen worden (eindelijk) ronder. Nu moeten ze nog net zo rond zijn zonder dat ik ervoor hoef te flexen :P Geduld is duidelijk niet mijn sterkste kant, hard werken gelukkig wel.

Quads worden ook dikker, maar die dikke speklaag moet nog weg. Ik heb best veel zin om te gaan cutten, mijn buik mag ook wel een stuk platter/strakker :)

streetspirit.jpg


streetspirit.jpg


obliques
streetspirit.jpg

gaat de goeie richting op ! stevige billen al ! :cool:
Ik denk dat je best wel goede genen hebt voor een bb fysiek. Blijven gaan !
 
gaat de goeie richting op ! stevige billen al ! :cool:
Ik denk dat je best wel goede genen hebt voor een bb fysiek. Blijven gaan !

Thnx youngbuilder!

Als je mijn eerste foto log hebt gecheckt dan zul je zien dat ik bagger genen heb haha. Ik ben van nature skinnyfat:P Behalve mn bovenbenen dan, die willen wel groeien :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoo, jouw billen worden mooi hoor! Blij dat ik niet de enige ben met altijd een ranzige spiegel/raam ;)
 
Zoo, jouw billen worden mooi hoor! Blij dat ik niet de enige ben met altijd een ranzige spiegel/raam ;)

Thnx!! Het is wel vanuit een heel gunstige positie genomen, maar toch zie/voel ik wel een verschil!

Hahah ja erg he die ramen/spiegels, ik blijf ze poetsen XD
 
Waar is je chest [plat??]??
En goede progessie, maar mag wel wat meer massa op!
Suc6!
 
Back
Naar boven