MuscleMeat

SP's iifym dieetlog // -3 kg -> 15% vet

Bezoekers in dit topic

SP1988

Huge Freak
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2014
Berichten
8.848
Waardering
14.697
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
Heel eerlijk kijk ik nooit in de sectie. Geen idee waarom niet!

Ik post wel eens een update in mijn trainingslog, maar toch maar even een aparte topic om mijzelf een extra schop onder de kont te geven.

Mijn doel is om voor de zomer (liever nog eerder) weer goed droog te zijn.

Ik wil niet dat mijn trainingen eronder lijden dus dit keer slow & steady. Een tekort van 200-300 per dag is prima. Nu ik voor kracht train merk ik toch al vrij snel dat mijn trainingen eronder lijden.

Vetpercentage was aan het begin van de maand 17.7% (huidplooi, irl wel stuk hoger gok ik).

Gewicht was vandaag 73.3 kg.

Ik zal hier bij houden wat ik verder eet (sowieso iifym). Ben van de week compleet uit de bocht gevlogen en heb geen macro's geteld verder. Dat ga ik vanaf morgen weer doen.

Over 3 weken heb ik een powerlifting meet dus op onderhoud is nu prima (al moet ik nog wel wat vocht lozen om onder de -72 te komen).

Ik hou max 2900 aan (excl groente) op trainingsdagen en 2400 op niet-traininsdagen. Even kijken goe dat gaat.
Inmiddels alweer 1.5 jaar wezen bulken (voor zo'n 95% in ieder geval).

Huidige shape
1483718244142.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dit gaat een interessante en leerrijke topic worden. In!
 
Je kan ook op onderhoud eten en tekort creëren met cardio.

Maar dat is vies woord voor pl-ers he? :D

Succes
 
In. Zeer net shape sowieso al.

Ik dacht dat PL'ers niet aan cut deden... :D
:chocoslag:
 
Altijd al een chick gevonden
 
Ik heb besloten na het weekend (vandaag dus) te starten. Vandaag even op de weegschaal en dat was wel even schrikken (en ik schrik niet snel van mijn gewicht!!).

74.9 kg op de teller.. had echt even een wtf moment. Ik hou enorm veel vocht vast (ik zie het ook in mijn gezicht, al vind ik dat niet zo erg). Ook een goede reden om mijn absurde zoutinname te beperken. Ik drink ook onvoldoende vocht om de overdaad aan zout te lozen dus ook dat ga ik aan kaart brengen.

Ik ga het iets anders aanpakken dan hierboven. Ik ga nu wel groente invoeren omdat ik mijn vezelsdoel wil halen.

Dit is het plan voor nu.
Zeer actieve dagen
2900 kcal
Medium actieve dagen
2600 kcal
Licht actief
2300 kcal

Vezeldoel 35 g
Suikerdoel max 70 g (incl fruit)
Zout max 5 g
Vocht min 2.5 liter
 
Ik was al in, ik ben het alleen vergeten te melden. Maar ik ben hartstikke in hoor:D
 
Vandaag 73.6. 1.3 kg geloosd in 1 dag dus dat is mooi!

Ik zal alles in een overzicht zetten, dat doet SanneF altijd zo mooi:)

Week 1.1
74.9 kg
Week 1.2
73.6 kg (-1.3 kg)

Week 1.1
Medium
2675 kcal
K 300 g
E 166 g
V 90 g
Vezels 30 g


2 maaltijden van gisteren
1485799159427.jpg
 
Heeeeuj, mooi dat je me tagt, anders had ik dit logje mooi gemist :rolleyes:
Wat denk jij dan? In natuurlijk! :D
 
Week 1.1
74.9 kg
Week 1.2
73.6 kg (-1.3 kg)

Week 1.1
Medium
2675 kcal
K 300 g
E 166 g
V 90 g
Vezels 30 g
---
Week 1.2
Medium
2832 kcal
K 330 g
E 190 g
V 83 g
Vezels 31 g

Iets hoger qua kcal vandaag, maar heb vooral meer eiwitten gehad dus ik vind het prima zo.
 
Not sure of dat voor vrouwen anders is, maar is 2.5 liter water niet weinig? Dat drink ik al haast tijdens m'n training.

Succes, ik moet er ook aan geloven deze week. :(
 
Not sure of dat voor vrouwen anders is, maar is 2.5 liter water niet weinig? Dat drink ik al haast tijdens m'n training.

Succes, ik moet er ook aan geloven deze week. :(
Normaal heeft een mens 1.5-2 liter nodig (in de zomer of bij zware inspanning ruim meer). Via je voeding krijg je sowieso al een liter vocht binnen.

Mannen hebben iets meer vocht nodig dan vrouwen dus dat kan kloppen. Ik zweet over het algemeen vrij weinig als ik train dus dat maakt ook een verschil.

Thanks, jij ook suc6!
Ik ben in feite nog niet met het cutten gestart, maar ik moet nog wat vocht lozen voor de meet over 2.5 week. Al moet ik zeggen dat ik wel wat honger heb (dus ik zou wel al iets onder mn behoefte kunnen zitten).
 
Week 1.1
74.9 kg
Week 1.2
73.6 kg (-1.3 kg)
Week 1.3
74.0 kg (-0.9 kg)
Week 1.4
73.3 kg (-1.5 kg)

Week 1.1
Medium
2675 kcal
K 300 g E 166 V 90 g Vezels 30 g
---
Week 1.2
Medium
2832 kcal
K 330 g E 190 g V 83 g Vezels 31 g
---
Medium
2679
K 286 g E 181 g V 88 g Vezels 34 g

--

Edit

Gewicht is dalende dus dat is mooi! Ik heb nog licht honger tussendoor dus ik schat nu in dat dit iets onder mijn onderhoud is. Dat geeft verder niets, liever nu een fractie eronder dan erboven.

Vocht inname is nog niet hoog genoeg, nu gewoon flessen can een liter vullen met wat sljmpie. Werkt beter:p
 
Laatst bewerkt:
Ik zou nog eens een overzicht posten van wat ik zoal eet dus bij deze ( ProudPizza )

Screenshot_20170202-085200.png
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven