MuscleMeat

SP'S POSTPARTUM CUT LOG 2021 (1 bezoeker)

Meedoen aan de big-t contest.. ja/nee?

  • JA NATUURLIJK!!

    Stemmen: 9 81,8%
  • NEEEHH slecht plan..lekker focussen op je baby

    Stemmen: 1 9,1%
  • Nou.. uhm... geen idee

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, in 2022

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal stemmers
    11

Bezoekers in dit topic

TRAINING

MONSTERWALKS SUPERSET (daarna 2 min rust)
40X
40X
40X

RDL
20X30
20X30
20X30

en toen werd ik weer geroepen:p
 
UPDATE

vandaag 76.5 kg dus totaal na ruim 1 week 1.7 kg afgevallen. Ik ben niet meer onder de 76,2 kg gekomen, maar dat wisselt sowieso enorm per dag. Dinsdag was het nog 76.9 in ieder geval. Even zien wat er aankomende week gebeurd en anders moet ik wat omlaag (maar dat laat ik mooi aan avatar nutrition over:p).

Ik heb ook wat foto's gemaakt (die vind ik net te confronterend om hier te plaatsen), maar dan kan ik zelf mooi zien wat mijn progressie is.
 
Laatst bewerkt:
Bokszaktraining nr 2 deze week voltooid😎 + 3 setjes 40 reps oblique crunches en 2 X planken op bokshandschoenen (20-30 sec). Mijn buikspieren zijn enorm slap geworden dus hopelijk kan ik dat voordat de sportschool open gaat weer wat sterker maken. Ik heb gelukkig geen erge diastase (alleen lichtjes rond de navel, maar dat is sowieso een zwakke plek door de bwc).

Alles bij elkaar ca 20-30 minuten.
 
Een training kan ik het niet noemen, maar dit heb ik vandaag kunnen doen. Misschien kan ik beter over de dag verspreid wat oefeningen gaandoen:p

HIPTHRUST BANDED
32X
30X
28X

BOR
18X30KG
18X30KG
18X30KG

SIDE KICKS BANDED
12XL 12XR
12XL 12XR
 
Laatste training was blijkbaar alweer 12 dagen geleden🤭 Heb eigenlijk ook een rot week gehad. Om een lang verhaal kort te maken. Of nee, misschien schrijf ik het hele verhaal gewoon:p

Mijn zus en vriend waren begin dit jaar gecharmeerd door alle complot theorieën die destijds rond gingen over corona en 5g. Ik zei als grap tegen mijn broer dat ik er geld op zou inzetten dat mijn ouders daar ook in mee zouden gaan (ze passen nu eenmaal perfect in het complotdenker plaatje). Nu is daar niets mis mee. Althans, tot een zekere hoogte.

Nu vele maanden verder zijn ze van reguliere complotdenkers naar extremisten te gaan. Rechts extremistisch wel te verstaan. Ze zijn inmiddels aanhangers van Qanon. Link voor mensen die geen flauw idee hebben wat dit inhoud. https://www.bellingcat.com/news/americas/2021/01/07/the-making-of-qanon-a-crowdsourced-conspiracy/

Ze vullen nu hele dagen met het kijken van Youtube en Facebook over complotten. Werk hebben ze beide niet. Mijn ouders proberen nu al tijden ons te overtuigen van hun complottheorieën. Nu heb ik de discussies proberen te vermijden, maar op den duur gaat dat gewoon niet meer. Als er zoveel onzin wordt verkocht dan gaat dat enorm irriteren. Helemaal als er wordt gezegd dat onze overheid babybloedrinkende pedofielen zijn. Dus maken mijn vriend en ik er af en toe grapjes over met leuke lange Frans gifjes.

Dat laatste viel mijn vader dusdanig slecht dat mijn vriend uit de familie is verbannen. Dit heeft mij weer zo boos gemaakt dat ik alle contact heb gebroken na een emotioneel telefoontje met mijn moeder.

Helaas heeft dit alles wat slapeloze nachten opgeleverd. Daarnaast had ik al een lichte post natale depressie. Je kan je voorstellen dat de combinatie van winter (dus weinig zonlicht), een lockdown, niet trainen, weinig slaap en een baby best killing is. Diëten trok ik ook niet langer meer.

Om mij weer enigzins oké te voelen gaat mijn schoonmoeder volgende week 2 ochtenden oppassen. Zo kan ik mooi die tijd gebruiken om wat huishouden te doen, te trainen en weer te starten met mijn studie.

Dus niet de positieve update die ik had willen doen, maar he, that's life! Komt ook allemaal wel weer goed.
 
Laatst bewerkt:
Deze week gaat alles alweer wat beter. Ik ben niet op dieet, maar ik eet verder grotendeels heel gezond. Ik denk zo ongeveer op behoefte (rond de 3000 kcal).

Ik heb gisteren gebokst + abs. Nu dus nog lekker spierpijn🤭 Vandaag heb ik de billen getraind (monsterwalks 3x25 Hipthrust banded 3x25 en rdl 3x20x30kg) en een beetje rug (BOR 3x15x30kg).

Ik ga zo nog even naar zolder de rest van mijn trainingsspullen ophalen.

Oja en ik heb gisteren en vandaag nog gewandeld! Ca 20 min per keer. Ik wil wel langer, maar ik vind dat sneu voor de kleine met dit weer.

Diëten komt wel weer. Eerst even weer alles in een goed ritme krijgen. Ik zit er aan te denken om prepbakjes te halen (lekker oldskool😎). Zo deed ik dat vroeger (als in 2013/2014) ook. Iets meer vooruit plannen is wel handig met een baby!

De baby is nu nog bij de oppas. Dit vond ik dus rete spannend. Niet dat ik niet zonder de baby kan, maar ik was wel even bang dat ze niet zou gaan slapen etc. Nou ze ligt daar al een uur heerlijk te maffen dus dat geeft mij wat rust! Dan kan ik haar de volgende keer wat relaxter heen brengen🤭
 
+

3 sets 15x2x3kg lateral raises
3 sets 15x2x3kg tricep kickbacks
3 sets 10x9kg p kant bicep curl

Het is een begin!
 
Goed begonnen is half gewonnen! Het is normaal dat je tijd nodig hebt om terug wat ritme te vinden hé. Maar het is allemaal nog vers en nieuw. En een baby laat strak plannen ook niet-echt toe natuurlijk :p. Je vindt je draai wel weer, op alle vlakken. Daar ben ik zeker van!
 
Goed begonnen is half gewonnen! Het is normaal dat je tijd nodig hebt om terug wat ritme te vinden hé. Maar het is allemaal nog vers en nieuw. En een baby laat strak plannen ook niet-echt toe natuurlijk :p. Je vindt je draai wel weer, op alle vlakken. Daar ben ik zeker van!
Yup!! Komt ook wel weer, de baby wordt steeds makkelijker (zeggen ze:p).
 
Zo weer een minitraining voltooid. Ik heb gisteren nog gebokst😎

Blijkbaar wegen mijn dumbells maar 7.5 kg. Maar goed, zwaar genoeg voor nu🤭

LATERAL RAISES SUPERSET
20X2X3
20X2X3
20X2X3

BICEP CURL
12X7.5 P KANT
12X7.5
12X7.5

TRICEP KICKBACKS SUPERSET
20X2X3
20X2X3
20X2X3

ARNOLD PRESS ONE ARM
10X7.5 P KANT
10X7.5
10X7.5

daarna was de baby alweer wakker..
 
SHAPE
1 WEEK POSTPARTUM VS 2 MAAND POSTPARTUM (77 KG)

Screenshot_20210129-132519_Collage Maker.jpg
 
Kleine update. Ik heb nog steeds weinig getraind, maar tussendoor doe ik af en toe wat bicep en schouder oefeningen🤣

Mijn huidige gewicht weet ik niet eens, maar ergens tussen de 77 en 78.5 kg. Nu zijn er blijkbaar meer vrouwen die pas gewicht verliezen als ze stoppen met borstvoeding. Ik heb ook steeds absurde honger en zin in dingen als chocola 😬

Maar goed, ik wil dit nog zo lang mogelijk doen dus jammer dan🤭

Huidige shape
Screenshot_20210213-121220_Collage Maker.jpg
 
Kleine update. Ik heb nog steeds weinig getraind, maar tussendoor doe ik af en toe wat bicep en schouder oefeningen🤣

Mijn huidige gewicht weet ik niet eens, maar ergens tussen de 77 en 78.5 kg. Nu zijn er blijkbaar meer vrouwen die pas gewicht verliezen als ze stoppen met borstvoeding. Ik heb ook steeds absurde honger en zin in dingen als chocola 😬

Maar goed, ik wil dit nog zo lang mogelijk doen dus jammer dan🤭

Huidige shapeBekijk bijlage 521255
Prima postpartumpicca!

Benen lijken voor jouw doen iets voller?

Als de gyms weer opengaan komt dit helemaal goed.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn ergere dingen dan chocolade cravongs natuurlijk :p.
En je ziet er gewoon super uit!
 
Er zijn ergere dingen dan chocolade cravongs natuurlijk :p.
Er niet een beetje aan toegeven, dat is pas erg!

Lekker meer dan 80% bij de koffie.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Hahahahaha I've been there, done that. Nooit meer ...
Dank je, dat maakt die smiley onder mijn aanzoek net wat minder kwetsend. :D

We kunnen vast tot een mooi compromis komen. Tegelijk postend in het maaltijden topic oid.

Misschien was ik iets te snel en is het bij nader inzien ook beter aanzoeken te doen aan mensen die zeggen dat ze niets met echte chocolade hebben, dat voorkomt een boel teleurstelling en lege trommels.
 
Laatst bewerkt:
Dank je, dat maakt die smiley onder mijn aanzoek net wat minder kwetsend. :D

We kunnen vast tot een mooi compromis komen. Tegelijk postend in het maaltijden topic oid.

Misschien was ik iets te snel en is het bij nader inzien ook beter aanzoeken te doen aan mensen die zeggen dat ze niets met echte chocolade hebben, dat voorkomt een boel teleurstelling en lege trommels.
True! Ik deel m'n chocolade niet, dus dat zou direct een vechtscheiding worden ;)
 
Back
Naar boven