AndroidHealthClinic

Sp's powerbuilding / cutting log 2018

Bezoekers in dit topic

Uhu snap ik. Ergens wel fijn dat je dan gewoon de pil kan slikken zodat je enigzins je hormoonlevels op peil kunt houden.
nou.. hormoonlevels op peil houden s er niet bij.. :sad: zelfs met slikken van de pil is alles nul helaas..
 
nou.. hormoonlevels op peil houden s er niet bij.. :sad: zelfs met slikken van de pil is alles nul helaas..
Hmmzz ja darmen nemen het niet op natuurlijk:/
 
Hmmzz ja darmen nemen het niet op natuurlijk:/
Helaas ja.. :(

Had ik toch een paar nieuwe darmen moeten vragen voor mijn B-day :roflol: maak er maar een geintje van.. want van in de put zitten kom je ook niet verder he :p
 
Helaas ja.. :(

Had ik toch een paar nieuwe darmen moeten vragen voor mijn B-day :roflol: maak er maar een geintje van.. want van in de put zitten kom je ook niet verder he :p
Hehe, kon dat maar!!!
 
Treen gisteren ging ok. In de middag nog geklust (behang afkrabben).. echt serieus, wat een klote werk is dat!! Maar goed, wil mn dochter graag een mooie kamer geven:)

BENCH
12X50
8X60
5X65
5X65

BENCH + SLINGSHOT
7X70
7X70
merkte wel op dat benchen iets zwaarder was dan de vorige keer, wellicht door het klussen..

LAT PULL WIDEGRIP
12X47
12X50
8X57

UPRIGHT ROWS
12X35
12X42
10X42

LATERAL RAISES
20X2X6
20X2X6
16X2X8

REARDELTFLYS
ongeveer t zelfde

FACEPULL
10X35
10X35
10X35

CROSSBODY BI CURLS
8X2X10
8X2X10
8X2X10

TRI PUSHDOWN (BREDE STANG) SS CABLE CURL
12X35 /10X35
12X35 /10X35
12X35 / 10X35

ONE ARM CABLE KICKBACKS SS ONE ARM CABLE CURL
12X10 /15X10
12X10 /15X10
10X10 /15X10

Lijkt op papier een lange training maar ik was in mi der dan 1.5 u klaar
 
WEEGUPDATE!!!! WEEK 4

72 kg -> 71.7 kg (-0.3)
week 0 tm 4 -4.9kg

1e week dat ik minder resultaat heb. Kan komen omdat ik met de pil ben begonnen, omdat ik last heb van obstipatie of omdat mijn kcal simpelweg niet laag genoeg is. Maakt in feite niet uit, avatar heeft hoe dan ook mijn kcals verlaagd. Vorige week was er 8 ons af dus al met al is het prima.

Ik zat qua kh al lager afgelopen week dus zal vooral met vetten moeten gaan spelen.

Cm meting is vrijwel onveranderd tov vorige week. Alleen van de buik en billen is een cm af (totaal dus al -3.5/4 cm vd buik en -4.5 cm vd billen). Kan ook een maat kleiner weer aan van broeken.

Huidige cm's
Taille 69
Buik 83
Billen 96
Been 60

Start Cms
Taille 71
Buik 86.5/87
Bil 100.5
Been 61.5/62

Nieuwe kcal aantal is 1950 voor aankomende week!
209 g carbs
157 g eiwit
54 g vet
 
Hehe, kon dat maar!!!
Dan zouden we T samen doen he! :D

Lekkere training en cm gaan ook goed!
Een weekje wat minder eraf is ook niet gek he... Het gaat immers altijd met stappen. Ene keer wat meer dan weer wat minder. Als T overall maar daalt en dat doet T!

Lekker doorgaan! :thumb:
 
Dan zouden we T samen doen he! :D

Lekkere training en cm gaan ook goed!
Een weekje wat minder eraf is ook niet gek he... Het gaat immers altijd met stappen. Ene keer wat meer dan weer wat minder. Als T overall maar daalt en dat doet T!

Lekker doorgaan! :thumb:
Thanks!!:)
Klopt, gaat altijd met ups en downs.. opzich ook wel blij met hoe het gaat, de trend is nog steeds dalende.
 
Vandaag 71.3 kv dus ik zit gewoon nog op schema! Vd heup is weer een halve mm af (nu 5 mm), maar een volledige hp meting doe ik over enkele weken pas weer. Zal nu onder de 19% zijn gok ik.
 
Lunch vandaag.. damn was zoo lekker!:D

20180225_134925.jpg


Ipv sushi rijst heb ik slimrice gebruikt. Het is wel erg vet dus de rest vd dag is het allemaal redelijk vetarm.

Trouwens, heb de volgende macro's over als laatste maaltijd (pre bed tijd). Iemand een idee:)?

72 g carbs
4 g vet

Qua eiwitten zit ik goed voor vandaag en ook qua groente en vezels.... oftewel, er mag een berg suiker in zitten:p
 
Marshmallows
 
Cassave chips :o
 
Back
Naar boven