MuscleMeat

Sp's powerbuilding / cutting log 2018 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja soms is het door de zure appel bijten.
Maar goed dat je voor jezelf doelen zet, en met jou dedication komt het echt wel goed:yes:
Succes met de contest:thumb:
 
Fijn dat je meedoet meis! Het is een fijne afleiding en een leuke uitdaging om weer met je zelf bezig te zijn :)
 
een leuke uitdaging om weer met je zelf bezig te zijn

Vind ik ook altijd een leuke uitdaging! :D

Sorry, kon het even niet laten...
 
Jeetje wat is hier een boel gebeurd in de tussentijd. Veel sterkte!
Gebruik het trainen maar als een fijne uitlaatklep, maar dat gaat wel prima zo te lezen!:)

Tof dat je hebt besloten om toch mee te doen aan het contest:cheer:
 
Mijn wereld is wat betreft mijn relatie compleet ingestort

Damn, das mooi kloten om het maar even plat te zeggen... Ik ken je verder niet dus weet verder ook niet wat er op moet zeggen. Maar ik wens je wel super veel sterkte toe voor de komende periode.

Mijn gevoel zegt dat je er goed aan doet om mee te doen aan de contest al is het alleen al voor de afleiding, daarnaast is het een goeie stok achter de deur om goed te blijven trainen waarmee je de zinnen af en toe even kan verzetten.
 
Mijn logje gaat verder in de contest log:)
 
En toen was er geen wedstrijd meer (de toelichting staat in mijn contestlog).
Ik ga hier dus weer verder:)

Planning om wat droger te worden ligt er nog steeds, maar alleen nu als ik daar helemaal aan toe ben. Gewicht is ook weer terug naar 70.5 kg.

Afgelopen vrijdag ben ik gelaserd vanwege littekens in mijn gezicht (ematrix) + een tca peeling.. echt jezus christus wat een pijn! De week ervoor heb ik en nieuwe tattoo laten zetten en dat was echt een eitje vergeleken met dit:p Ik heb za-zo nog getraind (met een lading makeup erover), maar vandaag beginnen de vellen los te hangen dus echt toonbaar ben ik niet:roflol:

Dit was iig de treen gisteren

BOXDEADS 20+15 BELTLESS
6X130
6X135
6X135
5X135

GLUTEBRIDGE
10X135
10X135
10X135 + 5SEC HOLD

LEGEXT SS HIPADDUCTION
10X82 / 12X91.5
10X82 / 12X91.5
10X82 / 12X91.5

GHR SS HANGING KNEE RAISE
15X / 10X
12X (+10KG) / 10X
12X (+10KG) / 10X

SISSYSQ SS AB ROTATION
12X
12X
12X

---
Door het fietsen is mijn knie nooit 100% hersteld, maarrr aankomende zaterdag komt mijn scooter binnen dus EINDELIJK kan ik naar de sportschool zonder bijna 14 km km te hoeven fietsen .

Enige punt is wel dat mijn verbruik ook lager gaat worden, dus wel iets om rekening mee te houden. Ik kan wel iets langer trainen dus dat scheelt wel weer!

Gelukkig zie ik nog iets van lijnen in de benen ondanks dat ik de laatste maanden weer een paar kg ben aangekomen.

Screenshot_20180702-094100_Instagram.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gelaserd?Kan dat ook al voor litekens???
Goed te zien dat je weer ontrack gaat :thumbs: Succes en veel plezier met je scootaaah:cool:
 
Fijn van die scooter zeg! Gaat je vast goed doen :)
Benen zien er nog steeds erg strak uit.
 
Gelaserd?Kan dat ook al voor litekens???
Goed te zien dat je weer ontrack gaat :thumbs: Succes en veel plezier met je scootaaah:cool:
Ja gelukkig is die optie er:) Blijkbaar ook voor rimpels en pigmentsvlekken kwam ik achter.. Je hebt dan ook nog eens tig soorten, ik had de gene obv radiofrequentie. Ik heb aan de rechterkant een paar diepere littekens, dus hopelijk heeft dit voldoende effect! Alleen die pijn :angstig:

Denk dat het vooral speelgoed is in het begin ipv vervoersmiddel:p

Fijn van die scooter zeg! Gaat je vast goed doen :)
Benen zien er nog steeds erg strak uit.
Ja ik fiets nu absurd veel omdat we ook geen auto hebben. We zitten nu tochtjes te plannen binnen 30 km, super relaxed!

Thnx:)
 
hmm das minder, maar zo lang het zijn doel heeft is het even de pijn wegslikken:(

Scooter is zo ie zo speelgoed,hier in de stad is het een uitkomst.
Ik heb allerlei vervoersmiddelen staan, maar pak meestal de scoot:devil:
 
Vanwege alle verkeersergernissen sinds een paar maandjes ook een scooter erbij.... had dat veel eerder moeten doen.

Wat voor 1 is het geworden?
 
Littekens van vroeger door acne bedoel je?
 
Zo vd week paar dagen niet getraind omdat het extreme vervellen was begonnen.. ook heel leuk dat ik niet in de zon mocht:/

Donderdag was het te doen dus weer getraind (upper). Training van vrijdag en vandaag ga ik wel ff loggen

Vrijdag (lower)

BOXDEADS BELTLESS
5X135
5X135
5X135
6X135

GLUTEBRIDGES
10X135
10X135
10X135

LEGPRESS LIFEFITNESS
14X165
10X185
10X185
10X185

LEGEXT SS HIPADD
10X85 / 12X95
10X85 /12X95
10X85 / 12X95

ABROTATION SS GHR
15X
15X
15X

KNEE RAISE SS SISSYSQ

Weer fijn glutespierpijn daarna:p

TRAIN VANDAAG (UPPER)

PULLUPS GROEN
10X
9X
8X
4xBW met deadhang..

HAMMER STRENGTH SH PRESS
10x35
10x35
10x35
10x35

CLOSEGRIP PD
10X52
10X52
10X52

TRI PUSHDOWN ROPE SS CROSSBODY BI CURLS
10X30 / 8X2X10
10X30 / 8X2X10
10X30 / 8X2X10

ROPECURLS SS OVERH ROPE EXT
10X30 / 14X35
10X30 / 14X35
10X30 / 12X35

LATERAL RAISES SEATED (1 KANT) SS FACEPULL
Andere uitvoering en nu ook serieus paar keer flink spierpijn gehad! Wel stuk lager in gewicht
Facepull doe ik nu ook net anders, met de duim omhoog.. voelt ook effectiever
14x6 PER KANT / 12X35
14X6 / 12X35
14X6 / 12X35
 
Laatst bewerkt:
Voeding is momenteel on point.. ik track niets, maar ik eet gewoon consequent 4x per dag een grote maaltijd.. vooral gezonde dingen, maar wel elke dag een dikke ijsco:p Inmiddels ongepland afgevallen naar 69.2 kg.. ik vind t prima!:)
 
Ik blijf me verbazen wat voor gewichten jij pakt, damn.
En ijsje is altijd lekker, vooral met dit lekkere weer enjoying life haha:clap:
 
Ik blijf me verbazen wat voor gewichten jij pakt, damn.
En ijsje is altijd lekker, vooral met dit lekkere weer enjoying life haha:clap:
In mijn ogen valt het mee, maar heb weinig vergelijkingsmateriaal:p

Absoluut:)
 
Back
Naar boven