MuscleMeat

Sp's powerbuilding / cutting log 2018 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SP1988

Huge Freak
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2014
Berichten
8.835
Waardering
14.656
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
Ff getwijfeld waar ik weer wil gaan loggen, maar toch weer back to the roots dus.

Vorige week zondag ben ik begonnen met cutten. Had al eerder een poging gedaan, maar kon mij er niet 100% toe motiveren met alle feest en verjaardagen.

Ik begon vorige week op 76.6 kg (vocht!!!) En vandaag 73.5 kg

Ik hou mijn macro's bij met myfitnesspal. Ik volg om enig houvast te hebben avatar (die berekend obv jou gegevens je wekelijkse macro's).

Macro's week 1 (-3.2kg)
Screenshot_20180205-092222.jpg


Week 2 zijn mijn kcal verhoogd naar 2050
Altijd fijn:D

Taille was 7.5 mm nu 6 mm en bicep is van 5 naar 4 mm

Huidige trainingsschema
Legs/push/pull -> UB/LB 5-6x

Voedingsschema

Maaltijd 1
Havermoutpap met lijnzaad/chiazaad + wheyshake
Maaltijd 2
Oy yeah candy eiwit bar
20180130_104426.jpg

Maaltijd 3
Volk. Pasta, kip en groente
20180204_144903.jpg

Maaltijd 4 (wisselend)
Aardappelen/rijst/pasta, mager vlees, groente
Maaltijd 5
Aardappelpartjes uit de airfryer + wheyshake


Huidige shape. Voel me nogal uhm.. skinny.. komt wel weer goed zodra er meer carbs in mijn lijf zitten, maar voel me nu nogal leeg.

Voorkant gaat de goede kant op, bil/ham regio heeft nog wel wat langer nodig:) Ik ga sowieso nog 5 weken door. Dan hoe dan ook een korte break en dan bekijken of ik nog lager ga of dat ik een reversed diet ga doen.

Screenshot_20180205-083451.png

Edit

Update week 2
-0.5 kg 72.8 kg
Update week 3
Screenshot_20180220-080934.png

-0.8 kg 72 kg
Screenshot_20180220-075825.png
 
Laatst bewerkt:
Succes, maar dat komt wel goed bij jou, jij bent volgens mij psychisch een hele sterke jonge dame:thumbs:
Wat is precies je doel, bepaalde vetpercentage of gewoon een bepaald gewicht?
 
Succes, maar dat komt wel goed bij jou, jij bent volgens mij psychisch een hele sterke jonge dame:thumbs:
Wat is precies je doel, bepaalde vetpercentage of gewoon een bepaald gewicht?
Dankjewel:)

Doel is meer een bepaald beeld. Vooral scherpere lijnen in de benen.
Vet% heb ik nog niet laten meten, maar voelde me het best bij ca 13% op de 4 punts. Zal nu gok ik rond de 17% zijn.

Avatar is ingesteld op 6 ons per week dus sowieso nog 3 kg eraf nu (-3.5%)
 
Laatst bewerkt:
INNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN! :D uiteraard!

Succes meid! You go!
 
AAAABS:clap:. IN voor de ovenfriet!
 
Aan je foto te zien heb jij toch niet veel cutwerk? :)
 
INNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN! :D uiteraard!

Succes meid! You go!
Dankje:) leuk dat je mee leest (voor zover dat gaat iig:))

AAAABS:clap:. IN voor de ovenfriet!
Haha.. ben op het moment de meest kcal arme ovenfriet aan het zoeken die ook nog goed smaakt. Heb een airfryer gekocht en dat ding werkt super! Heb de gewone basic friet van de ah (merk is basic) geprobeerd (3 g vet per 100 g) en die smaken ook nog goed! De bio variant van de boni meen ik was niet lekker helaas en nogal prijzig (wel gunstige macro's).

Laatste tijd ook geexperimenteerd met voorgekookte aardappelpartjes + olie, dat gaat ook prima in dat ding!:)

Aan je foto te zien heb jij toch niet veel cutwerk? :)
ja aan de achterkant wel:p Daar zitten alle kilo's waarschijnlijk ook lol.. ach en weer eens een standaard bicep ader zien zonder pomp is ook nice
 
:heart:

Welkom terug!

Erg benieuwd naar je progressie, je staat er nu al super goed bij dus niet heel veel werk aan de winkel (vind ik, ik zou een moord doen voor je lijf!).. Maar de laatste loodjes zijn altijd het zwaarst.

Heel veel succes!
 
:heart:

Welkom terug!

Erg benieuwd naar je progressie, je staat er nu al super goed bij dus niet heel veel werk aan de winkel (vind ik, ik zou een moord doen voor je lijf!).. Maar de laatste loodjes zijn altijd het zwaarst.

Heel veel succes!
Jaaahh gelukkig log jij nog, want verder is het hier nogal stil.. geeft niet, vaak zijn er veel "stille" lezers:)

Thanks meid! Ik wil gaan voor die extra been definitie. Had ik vorig jaar al gewild, maar toen andere prioriteiten :)

Even kijken hoe ver ik kom in deze nog 5 weken.
 
Vandaag 73.2 kg en hou weer eens vocht vast. Opzich positief, want dan weeg ik vermoedelijk nog een stuk minder. Wel helaas een keelontsteking opgelopen:/ Gisteren heb ik heeeel weinig gedaan (alleen stuk gefietst), vandaag twijfel ik nog een beetje of ik er goed aan doe om te sporten.
 
Hoppa, in voor je nieuwe log. Goede start shape ook al.

Succes!
 
Bij ovenfriet moet je goed kijken in welke geen dextrose/suiker etc. zijn toegevoegd. Bij Aviko verschilt dit per frietvorm zelfs. Tenminste als je dat belangrijk vindt.
 
Hoppa, in voor je nieuwe log. Goede start shape ook al.

Succes!
Welkom en thanks:)

Bij ovenfriet moet je goed kijken in welke geen dextrose/suiker etc. zijn toegevoegd. Bij Aviko verschilt dit per frietvorm zelfs. Tenminste als je dat belangrijk vindt.
Hehe eigenlijk niet.. heel vroeger (alsof ik oud ben:p) wel, maar ik eet nu gewoon IIFYM.

Ik eet niet veel suiker nu, maar dat is alleen omdat het niet vult.

Dit is de voedingswaarde, de ingredienten zijn aardappel 97% zonnebloemolie 3%

Screenshot_20180206-173523.png
 
Treen vandaag.. ja toch gegaan, ben wel afgeweken van mijn vaste schema (had eigenlijk mijn benendag)., maar dat had ik niet gered. Dit was overigens al zwaar zat in mijn huidige toestand:p

WIDE GRIP LAT PULLDOWN
10x40
10x45
10x50
8x54
10x50

CHINS
5X
5X
5X
(laatste set op de vid)


TBARROWS
10X40
10X45
10X50
8X55

TRIPUSHDOWN
12X42
12X42
12X42

BI CURL CROSSBODY
10X2X10
10X2X10
10X2X10

LATERAL RAISES SEATED
18X2X6
18X2X6
18X2X6
 
Hele nette form bij je chins!
 
Mooie shape om mee te starten.
Benieuwd hoe je er over die 5 weken bij zal staan. Mn je benen. Ub vaak wel droog.
 
Uiteraard lees ik mee. :D wat kan kan.. wat niet kan niet ;)

Nice chins! :thumb:
 
Heu, was je log al kwijt in de PL sectie en ik kom niet veel in de dagboeken sectie.

ja aan de achterkant wel:p Daar zitten alle kilo's waarschijnlijk ook lol..
Dat is toch de juiste plek om kg's te hebben? :rolleyes:
 
Mooie shape om mee te starten.
Benieuwd hoe je er over die 5 weken bij zal staan. Mn je benen. Ub vaak wel droog.
Dank!
Ik ook! Al denk ik dat ik nog wel langer nodig ben om de benen naar wens te krijgen, maar even kijken hoe ver ik nu kom:)

Uiteraard lees ik mee. :D wat kan kan.. wat niet kan niet ;)

Nice chins! :thumb:
Thnx:)

Heu, was je log al kwijt in de PL sectie en ik kom niet veel in de dagboeken sectie.


Dat is toch de juiste plek om kg's te hebben? :rolleyes:
Ja was ook gewoon te lui om te melden dat ik hier ging loggen:p Kom hier normaal trouwens ook niet.

Haha ja en nee. Mooi verdeeld is denk ik nog het beste, maar als ik mocht kiezen dan iets meer vet op de bovenkant. Maar goed, zo heeft iedereen wel wat:p
 
Back
Naar boven