AndroidHealthClinic

Sp's powerbuilding / cutting log 2018 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zooo benen weer getraind donderdag en vooral spierpijn in mijn onderrug gekregen. Deads waren ZWAAR. Logisch na 18 dagen geen dl te hebben gedaan natuurlijk. Voor de rest nog steeds kniepijn, dus focus ligt nu ook ff anders. Gelukkig kan ik nog genoeg oefeningen pijnloos uitvoeren, alleen volle rom squats zijn nog steeds een probleem.

Vd ub treen heb ik alleen spierpijn in de triceps gehad.

Vandaag wederom upper (maar dan focus op de delts) en dat ging erg lekker:) Training log ik zsm in een nieuw logje (contestlog).

Mijn gewicht is gedaald naar 68.9 kg dus die +1.5 kg zal wel vetgains zijn:p Ook cms zijn omhoog (+1 a 1.5 cm)
 
Ff een update.

Twijfel op dit moment enorm of ik mee ga doen. Mijn wereld is wat betreft mijn relatie compleet ingestort, dus vandaar dat trainen etc. even geen prio heeft. Het is nog niet 100% voorbij, maar er zijn dingen aan het licht gekomen wat ik nooit heb geweten (ondere andere zijn seksuele geaardheid). Dacht dat ik de nodige shit wel gehad had, maar weet nu even niet hoe ik verder ga:(

Ergens wil ik door met de wedstrijd, maar dan moet ik wel echt een stuk beter in mijn vel zitten dan nu.

Dat was het iig voor nu
 
Aye, wat een narigheid. Hou vol!
 
Jeetje wat een klote zooi zeg :( Sterkte!
 
Aye, wat een narigheid. Hou vol!

Jeetje wat een klote zooi zeg :( Sterkte!
Dankjulliewel. Ben gesloopt, maar heb er in ieder geval meer vertrouwen in dan gisteren.

Heb geen idee hoe ik hier (behalve mega veel praten) mee om kan gaan. Er komt echt een martelkamer aan gedachtes naar voren die ik nauwelijks kan indammen. Hopelijk wordt dat met de dag beter!

Ik kan er iig wel bij 1 van mijn vrienden kwijt, dat helpt al iets.
 
Dankjulliewel. Ben gesloopt, maar heb er in ieder geval meer vertrouwen in dan gisteren.

Heb geen idee hoe ik hier (behalve mega veel praten) mee om kan gaan. Er komt echt een martelkamer aan gedachtes naar voren die ik nauwelijks kan indammen. Hopelijk wordt dat met de dag beter!

Ik kan er iig wel bij 1 van mijn vrienden kwijt, dat helpt al iets.

Heavy voor beide! Hoop dat jullie eruit kunnen komen.
 
Aw klote zeg...Sterkte ermee! :aai:
 
Jee mooi klote, succes
 
Ff weer ontopic. Nog een filmpje van afgelopen week.

Gisteren heb ik wel getraind, maar ik voelde me dood ziek door dit alles dus na 5x7x100 boxsquats en 3x12?x75 kg legextension was ik er wel klaar mee.

Vandaag is het UB, als ik de energie heb dan doe ik daar wat oefeningen vd LB dag bij (sowieso banded hip thrust!!).

Voor nu heb ik hier weer wat progressie mee kunnen maken, met name voor de UB dag. Mijn gewicht was vandaag 69.3 en door de stress zal het vermoedelijk nog meer zakken (eetlust is echt minimaal).

Ik noteer mijn trainingen op het moment een schriftje, werkt nu heel goed om kleine stapjes vooruit te kunnen. Hier en daar een rep extra en zo nu en dan een kilo of meer erbij.
 
Veel sterkte.
 
Sterkte! En vooral blijven praten. Dat zal helpen.
 
Heel veel sterkte, zijn moeilijke tijden. Kop op!!!
 
Veel sterkte.

Sterkte! En vooral blijven praten. Dat zal helpen.

Heel veel sterkte, zijn moeilijke tijden. Kop op!!!

Dank jullie wel!

Hij heeft een dag vrij genomen van werk dus echt gepraat in overvloed. Zit vol vragen gelukkig krijg ik alle antwoorden. Ik dacht dat het 1 of ander fantasie ding was, maar dat is het niet. Ook al valt hij meer op vrouwen, het blijft moeilijk te beseffen dat dezelfde vent waar je bijna 11 jaar bij bent ook in diezelfde tijd naar mannen heeft gekeken. Ook al is dat sporadisch geweest en stopte hij dat ook voor zichzelf weg, voor mij is het heel zwaar om dat te kunnen accepteren.

Ik ben verder niet boos geweest en onze gesprekken waren heel open. Het is nu een kwestie van tijd!
 
Blijf alsjeblieft met elkaar praten! Dat is zo belangrijk, ook voor wederzijds begrip. Hij zal echt niet de intentie hebben gehad om jou bewust te kwetsen en was waarschijnlijk ook erg bang. Niet alleen voor jouw reactie, maar wellicht juist voor die van hemzelf. Toegeven is nog lastiger dan wegstoppen...Nogmaals, sterkte en ik hoop dat jullie er op een goede manier uitkomen!
 
Blijf alsjeblieft met elkaar praten! Dat is zo belangrijk, ook voor wederzijds begrip. Hij zal echt niet de intentie hebben gehad om jou bewust te kwetsen en was waarschijnlijk ook erg bang. Niet alleen voor jouw reactie, maar wellicht juist voor die van hemzelf. Toegeven is nog lastiger dan wegstoppen...Nogmaals, sterkte en ik hoop dat jullie er op een goede manier uitkomen!
Helemaal mee eens.

Sowieso heeft hij het nu pas (en hij is al 35) pas aan zichzelf toegegeven dat ook dat een onderdeel van hem is.

Dankjewel en hoop het ook!
 
Zoo er is ook nog getraind vandaag.

WIDEGRIP PULLUPS
(groene band)
10x
9x
8x @8.5

HAMMERSTRENGTH SH PRESS
12X30@7
8X35@7
8X35
11X35 @10 +1 rep

BOR CABLE
10X75
10X75
10X75
12X75 @9
+5KG

CLOSEGRIP PUSHUPS
10X
10X
10X

LATERAL RAISES
15X2X8
15X2X8
14X2X8
14X2X8

TRI PUSHDOWN SS CROSSBODY CURLS
10X30 / 9X2X10
10X30 / 9X2X10
10X30 / 9X2X10
10X30 / 9X2X10

BANDED HIP THRUST SS KNEERAISE
12X / 15X
12X / 15X
12X / 15X

normaal doe ik ook nog een extra bi/tri superset en een extra delt oefening, maar had nog weinig tijd en heb door dat gedoe gisteren vandaag banded hip thrusts gedaan.

Geen perfecte trainingen, maar goed genoeg voor nu!
 
Netjes hoe je het oppakt, en na regen komt zonneschijn.
Lekkere training weer:thumbup:
 
Netjes hoe je het oppakt, en na regen komt zonneschijn.
Lekkere training weer:thumbup:
Ja absoluut! Het is moeilijk, maar ik merk dat de open gesprekken wel onze relatie een boost hebben gegeven. Het heeft even tijd nodig alleen om aan het idee te wennen.

Thanks:)
 
Denk dat ik nu al wel kan zeggen dat ik mee ga doen aan de contest. Enigzins om mijn zelfvertrouwen een boost te geven, maar misschien is het nu ook wel een goede afleiding.

Foto's maken vind ik nu alleen geen fijn idee. Ben nogal bloated door de warmte en misschien ook wel door de stress. Maar goed, daar zal ik mij even overheen moeten zetten:p

Wel leuk als "before" shape lol, maar ook zonde als ik kijk naar mijn shape van 2.5 maand geleden. In kgs valt het wel mee, maar vooral op mijn buik zit veel vocht/vet vast en die is normaliter relatief droog. Die 2-3 kg loos ik waarschijnlijk al wel in de eerste paar weken dus dan kan ik pas echt toewerken naar meer definitie!

Ik gok dat ik nu rond de 18-19% zit (ca 69.5 kg), in maart dit jaar ging ik van ca 25% (75-76 kg) naar 15.5% (67 kg). Ik denk dat dat wel haalbaar is.

Morgen ga ik alles weer meten iig.
 
Back
Naar boven