MuscleMeat

SP'S powerlifting & building log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1 dag laden?
 
Echt idioot dit, nu 65.7 O.o Dat is al -2.5 kg in een paar dagen. Ook wel grappig om te zien hoe vocht je shape kan verdoezelen:p voel me nu wel extreem ecto.. ow wacht, dat ben ik ook;)

Die Abs moesten wel ff op de foto worden gezet lol

Vandaag ff de commando's oefenen in de sportschool. Kon helaas niet eerder ivm oppas/werk.

Wel met ultra lage gewichten;)

Weer slecht geslapen. Kwam dus niet door de cafeïne :p
IMG_20160227_083624.jpg
 
ecto :D

Nette shape.

Denk dat je er beter bij staat dan de meeste pl vrouwen ;)
 
Holy moly, wat dat wel niet me je kan doen zeg... Ziet er heel goed uit! :D
 
Mooie pic!
Gezonde spanning cq nervositeit kan ook je prestatie juist ten goede komen.. Houd ze onder controle ;).
 
Wow.. vochtjasje uit en daar zijn de abs. :D NIce!!
 
:)

ecto :D

Nette shape.

Denk dat je er beter bij staat dan de meeste pl vrouwen ;)
Thnx! Heb geen idee huhu, vrouwen die ik volg (niet uit nl echter) zijn ziek droog juist en powerlifsters:p

Holy moly, wat dat wel niet me je kan doen zeg... Ziet er heel goed uit! :D
Dank je!!

Mooie pic!
Gezonde spanning cq nervositeit kan ook je prestatie juist ten goede komen.. Houd ze onder controle ;).
Ja indd, een beetje spanning helpt wel als ik maar geen black-out krijg en de commando's vergeet:D

Wow.. vochtjasje uit en daar zijn de abs. :D NIce!!
Ja idioot wat vocht kan doen! Normaal zie ik ze ook wel in goed licht, maar nu wel stuk scherper.


Juist vandaag krijg ik overal pijntjes (pols, nek, schouder) pff.. hopelijk trekt 't weer weg morgen. Heb ff een goeie massage nodig!
 
Hier ook ff een verslagje. Rete zenuwachtig. Stond met vaatdoek benen te squaten dus dat ging ruk:p Gelukkig wel 95 gehaald maar 100 kg was rip

Bench ging met trillende armpjes lol. Heb ik normal nooit. Doel was 60 en die gehaald:) Techniek was poep (veel te snel laten zaken, onderin geen spanning etc). Maar goed, ik weet waar aan gewerkt moet worden:)

DL ging gelukkig lekker:) Na de wu heb ik besloten hoger in te zetten (wat alsnog veel te laag bleek te zijn). Gestart met 115 en 125 als laatste beurt. Die ging redelijk makkelijk dus had gewoon 130 (of meer moeten doen:p). Goed, die bewaar ik voor de drc cup;) Hoop dan wel tegen de 140 aan te zitten.

Ik was thuis 65.3 en bij Fox 65.3 bijzonder genoeg:p. Toch 3 kg aan vocht kwijt geraakt:)

Ik had zaterdag besloten om geen gekke dingen te doen. Gewoon normaal water gedronken, 3 goed zout en 200 carbs.

Geen idee nu in welke klasse ik op de drc cup wil staan. Er moet 2.5 af voor de -63 maar dat kost me zo 5 weken cutten (of meer). Ach en 65 is ook prima. Moet nog 7 wilks punten erbij en dan heb ik iig de kwalificatie binnen. Hoop dan minstens een totaal te hebben van 300 (ik had nu 280 totaal, maar heb nog wel wat laten liggen).

Er waren helaas maar 3 vrouwen en ben uiteindelijk 2e geworden. Wel meest getild vd vrouwen, maar andere meid was nog stukje lichter. Had wel tof gevonden zo'n beker hehe, maar ging daar ook niet voor heen. Dan had ik er wel meer tijd voor moeten nemen:p
 
Jaaaaa, was al benieuwd naar hoe het was, tof om hier een verslagje te lezen!

Kan me goed voorstellen dat je erg zenuwachtig was.. Zwabberbenen dus, die herken ik :p. Je hebt de 'goede zenuwen' waardoor je juist beter presteert, maar helaas had je dus last van het soort zenuwen waardoor je papbenen krijgt :p.

Die beker komt nog wel, je bent wat dat betreft pas net echt met PL begonnen en je zit netjes in een stijgende lijn qua kracht, heb er alle vertrouwen in :kiss:
 
Moet je ook nog kwalificeren voor drc? Hoe moet je die punten behalen?
Meer dan 63 is toch ook niet erg?Wil niet zeggen dat iemand in zwaardere klasse ook perse sterker is natuurlijk. ;)
Denk dat het jammer is van je kracht als je langer moet cutten en vocht had je al flink geloosd.
En daarnaast als ik je fysiek zo zie en lengte+gewicht weet ik niet of je veel overhoudt en het mooi blijft.
 
Vind dat je trots mag zijn hoor! Vooral met zoveel zenuwen :p

Zat nog ff terug te scrollen en op de glute foto's zie je echt goed verschil! Zo zie je maar weer die weegschaal zegt soms niks xD
 
Jaaaaa, was al benieuwd naar hoe het was, tof om hier een verslagje te lezen!

Kan me goed voorstellen dat je erg zenuwachtig was.. Zwabberbenen dus, die herken ik :p. Je hebt de 'goede zenuwen' waardoor je juist beter presteert, maar helaas had je dus last van het soort zenuwen waardoor je papbenen krijgt :p.

Die beker komt nog wel, je bent wat dat betreft pas net echt met PL begonnen en je zit netjes in een stijgende lijn qua kracht, heb er alle vertrouwen in :kiss:

Ja stomme zwabberbenen :p Dat waren inderdaad de verkeerde zenuwen. Gelukkig heb ik mij tijdens de deadlift hersteld qua zenuwen :)

En thnx girl:D

Moet je ook nog kwalificeren voor drc? Hoe moet je die punten behalen?
Meer dan 63 is toch ook niet erg?Wil niet zeggen dat iemand in zwaardere klasse ook perse sterker is natuurlijk. ;)
Denk dat het jammer is van je kracht als je langer moet cutten en vocht had je al flink geloosd.
En daarnaast als ik je fysiek zo zie en lengte+gewicht weet ik niet of je veel overhoudt en het mooi blijft.
Nee dat hoeft gelukkig niet, maar ik wil mij daar wel kwalificeren. Heb je ook gelijk in trouwens, echt veel kan er niet af en gaat ook ten kostte van mn kracht en dat ging nu juist zo mooi. Zou zonde zijn. Wil wel in shape blijven voor de zomer, maar ik ga mij gewoon in schrijven voor de -72.

Vind dat je trots mag zijn hoor! Vooral met zoveel zenuwen :p

Zat nog ff terug te scrollen en op de glute foto's zie je echt goed verschil! Zo zie je maar weer die weegschaal zegt soms niks xD

Dank je:)

Nee weegschaal zegt echt niks inderdaad:p Het verteld je alleen wat je op dat specifieke tijdstip weegt huhu.
 
Haha nou als je er zo bij staat kan de zomer nu wel beginnen;)
 
Weet niet hoe actief ik hier nog ga loggen. Ik stap eigenlijk steeds meer af van het bodybuilding (ga het nu saaier vinden in de hogere repranges :p). Ik denk dat ik verder ga in het pl logje. Qua shape ook geen doelen verder, gewoon niet teveel vet erbij voor ik op vakantie ga iig:p Ik had graag meer glutes/schouders gewild, maar daar ligt de focus niet en dan zal ik waarschijnlijk toch niet optimaal resultaat hebben.

Doelen voor de drc cup wel gesteld (kun je niet plannen, maar dat zou iig mooi zijn)
SQ 110
BP 70
DL 140
Nog 13.5 week te gaan!!
 
Gelijk heb je! Veelal toch t zelfde in beide logs ja;)
Mooie doelen en hebt nog een flinke tijd hier naar toe te werken.
 
Gelijk heb je! Veelal toch t zelfde in beide logs ja;)
Mooie doelen en hebt nog een flinke tijd hier naar toe te werken.
Ja indd.

Nu wel genoeg tijd iig:) Ben wel blij dat ik naar de fox meet ben gegaan, heel veel van geleerd!
 
Back
Naar boven