AndroidHealthClinic

SP'S powerlifting & building log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een mooi verschil. :engel:
 
Training van gisteravond is het loggen niet waard. M'n vriend had vertraging vanwege een ongeluk dus we waren pas om half 10 in de sportschool. Ik had dikke koppijn en had zin om te maffen. Na een half uur was ik er wel klaar mee. Deadlift ging technisch ruk (kon geen spanning houden). Nog wel 2x1x113 kg getild (wat denk ik m'n 2 rm is) en vervolgens nog 3x3x100. Daarna nog bfr bicep curls gedaan en voor de rest niet zo veel. (Voor de curls nog poging tot pullups en rdls maar ik kon niet meer.. was op)

Normaal is het m'n rustdag, maar ik ga vandaag alles wat ik niet heb kunnen doen vandaag trainen. Na de foxmeet heb ik nog 15 weken (die ga ik onder verdelen in 3 blokken van 5 weken). Schema gaat er iets anders uit zien. Ik ga met name wat assistance werk meer op aparte dagen doen.
 
Netjes. Zware dl ook!
 
Heb je een pm verstuurd ;)
 
Wauw wat een progressie :clap:
Dank je:)

Beetje bodybuilding training vandaag. Ook wel ff lekker een keer weer.

Morgen word het weer zwaar O.O



Rdls
8 x 50
8 x 60
8 x 70
8 x 75
8 x 80

Legcurl
8 x 50
8 x 59
8 x 68

Pullups wide grip bodyweight
2x4
2x3

Low seated cable rows
8 x 45
8 x 50
8 x 54
8 x 58

Upright rope rows
8 x 27
8 x 32
8 x 36
8 x 41

Bent over rear delt flys
16 x 2 x 8
2 x 15 x 2 x 8


Lateral machine
3 x 15 x 11
 
Dus als ik het goed begrijp zijn dit trainingen ver onder je max?

8x80 rdl is yeah buddy lightweight? :D
 
Dus als ik het goed begrijp zijn dit trainingen ver onder je max?

8x80 rdl is yeah buddy lightweight? :D
Haha nee dat niet, maar ik vind deze oefeningen een stuk minder slopend dan zware squats en reguliere deadlifts. Sowieso vind ik ramped sets minder zwaar (laatste set wel tot spierfaal of iig in de buurt)
 
Rdl 80kg niet slopend?
 
Nee, was niet m'n max maar voelde m'n rug nog van de dl sessie van gisteren
Voel je hem wel goed in de hams en glutes?

Kloten idd wanneer je rug niet hersteld is.
 
Voel je hem wel goed in de hams en glutes?

Kloten idd wanneer je rug niet hersteld is.
Meer in de hams. Voel bij een lager gewicht en hoger rep aantal wel wat beter in m'n glutes. Ik doe 'm normaal na het deadliften en dan ook lekker licht, maar was nu ff niet anders.

Gaat een druk dagje worden vandaag. M'n meisje is ziek dus helaas kunnen we niet samen trainen en moet ik zelf de commando's er bij gaan bedenken:p ik ga daardoor in m'n uppie her en der op visite en vanavond heb ik een intake met een cliënt. Ow en moet daar ergens tussendoor nog eten en eten preppen:p morgen begint de werkweek alweer. Ik kom echt tijd tekort!!

Vandaag ook ff weer gemeten. Ik tel de laatste tijd geen macro's dus ik was ff benieuwd wat er zou gebeuren.

Momenteel 67.5 (+1.6) en 14.7% (+0.6%)
Bicep 2 tricep 6 rug 7 heup 6
Doel voor juni is om naar de 12% te gaan

Aankomende week ga ik proberen wat vocht te lozen. De eerste dagen ga ik iig heel veel water tanken en sodium blijft nu nog ff extra hoog.
 
Laatst bewerkt:
Rdl is glutes en hams. Anders is sldl.
Ook prima natuurlijk.

Mooi % nog steeds. 12%en 63 kg was je doel?
 
Rdl is glutes en hams. Anders is sldl.
Ook prima natuurlijk.

Mooi % nog steeds. 12%en 63 kg was je doel?
Ja opzich nog wel. Ik denk dat ik eerder rond de 18% sta, maar ook daar is niets mis mee natuurlijk.

Beetje uit de lucht gegrepen die 12%, maar dan heb ik voor nu een doel om naar toe te werken:) Tijdens m'n prep voelde ik me iig prima bij 12% (dat was dacht ik na 10 of 12 weken prep), bij 9% zag ik eruit als een zombie:p
 
Doet bij jou bij 12% menstruatie nog wel normaal?

Meeste bij 12 zijn helemaal naar de klote :D
 
18 is ook prima idd.
Neem aan dat je niet te zwaar cut ivm drc.

Lekker tijd te kort. Kan je vriend niet preppen voor je?
 
Damn, je hebt het er erg druk mee.. Hoe houd je alle ballen in godsnaam in de lucht? :o
 
Doet bij jou bij 12% menstruatie nog wel normaal?

Meeste bij 12 zijn helemaal naar de klote :D
Weet 't eigenlijk niet meer. Aan het einde van m'n prep stopte 't wel ff (en daarna ook een rare cyclus), maar weet ff niet meer vanaf welk punt precies.

Ik stond op 14% op 't moment van de dexascan en HP was toen 11% ongeveer. Ik vond dat zelf wel een mooi vetpercentage.

18 is ook prima idd.
Neem aan dat je niet te zwaar cut ivm drc.

Lekker tijd te kort. Kan je vriend niet preppen voor je?
Toevallig heeft hij vandaag kip lopen grillen voor mij:D

Damn, je hebt het er erg druk mee.. Hoe houd je alle ballen in godsnaam in de lucht? :o
Geen idee, stug doorgaan:p gelukkig heb ik relaxed werk:D Merk wel dat ik in het weekend steeds langer uit slaap.


Training van vandaag
Squats waren killing! Zoals verwacht:p Heb wel elke rep kunnen doen die ik moest doen

3x7 76%
SQ
10 x 20
10 x 40
8 x 50
5 x 60
Werksets
3x7x70.5:)

Bp paused
10 x 20
8 x 30
4 x 40
Werksets
3x7x43.5

High Incline bp
2 x 9 x 35
10 x 35

Leg extension
2 x 10 x 73
12 x 73 amrap
+ 6 reps

Ohp
3 x 6 x 30 pr
+ 1 kg

Hang leg raise superset bodyweight dips
8 / 8
8 / 8
8 / 8
Dips gaan ook weer lekker!
 
Back
Naar boven