Fitness Seller

SP's powerbuilding log. Kleine comeback naar PL

Bezoekers in dit topic

Een oud huisgenootje die vorig jaar ook een sollicitatiepoging heeft gedaan vertelde mij dat ze tegenwoordig focussen multiculturalisme binnen de politie. En voor de rest waren het veel rondes die ze door moest komen. Ze is het niet geworden overigens.
 
Kennis van me is "recruiter" bij de politie zeg maar en inderdaad, het gaat heel veel om multiculti onzin tegenwoordig. Als blonde blanke chick schijnt het echt al lastig te zijn om er binnen te komen.
 
Een oud huisgenootje die vorig jaar ook een sollicitatiepoging heeft gedaan vertelde mij dat ze tegenwoordig focussen multiculturalisme binnen de politie. En voor de rest waren het veel rondes die ze door moest komen. Ze is het niet geworden overigens.

Kennis van me is "recruiter" bij de politie zeg maar en inderdaad, het gaat heel veel om multiculti onzin tegenwoordig. Als blonde blanke chick schijnt het echt al lastig te zijn om er binnen te komen.
Das weer jammer. Zonnebankje pakken dus en haar bruin verven:p

Mijn vader komt uit Indonesie, dat dan weer wel.
 
Nou vanaf vorige week dinsdag niet meer getraind. Sowieso kon ik pas vrijdag weer trainen door dagje Apeldoorn etc. alleen was de sportschool gesloten ivm een asbest onderzoek :/ Had geen zin in fit4free en dus maar eens volledig gedeload. Had sowieso nog wat pijntjes her en der al heeft een week rust dat niet opgelost helaas.

Gisteren weer getraind, alleen weinig tijd dus alleen upper gedaan. Vooral bench voelde vrij zwaar na week niks doen.

BENCH SS CHINS
5 x 60
5 x 60 / 4 x
5 x 60 / 4 x
5 x 60 @7 / 4 x

WIDE GRIP LAT PULLDOWN
8 x 47
8 x 51
8 x 57

DIPS
8 X
8 X

TRI PUSHDOWN SS CROSSBODY BI CIRLS
12 X 45 / 8 x 2 x 10
12 X 45 / 8 x 2 x 10
12 X 45 / 8 x 2 x 10

FACEPULL
15 X 30
15 X 30
15 X 30
15 x 30

NOG MEER VOOR REARDELTS...

Vanavond lower gepland, maar half 2 vervolg wortelkanaal behandeling dus ff kijken hoe ik mij vanavond voel:p
 
Jammer dat de rust de pijntjes niet heeft opgelost...

Sterkte vanmiddag bij de tandarts.
 
Jammer dat de rust de pijntjes niet heeft opgelost...

Sterkte vanmiddag bij de tandarts.
Was opzich een mooie test om te zien hoe mijn lijf ervoor staat na een week rust van werk/sport. Het gaat best goed (spanning is veel minder), maar dat kraken van de schouderblad en irritatie aan de voorkant van de linkerschouder zal niet zomaar weg gaan.

Dankjewel!
 
Toch nog een mooie training!

Succes bij de tandarts
 
Das weer jammer. Zonnebankje pakken dus en haar bruin verven:p

Mijn vader komt uit Indonesie, dat dan weer wel.

:roflol: Helemaal goed, een pak spekkoek mee naar de sollicitatie en je bent binnen:D
 
Di geen training. Band was lek op de terug weg na mijn helse tandarts sessie (4 km lopen in de regen :p). Daarna was er nog te weinig tijd om sporten omdat mn vriend nog een vergadering had. Duss woensdag pas gaan trainen.

Treen van woensdag

DEADS
5 x 127.5
5 x 127.5
5 x 127.5

BOXDEADS (2 PLATE 1X20 1X15)
5 X 140
3 X 150
1 X 160

BENCH
5 X 60
3 X 62.5
3 X 62.5
5 X 65

CHINS
4 X
4 X
4 X

LAT PULLDOWN WIDEGRIP
8 X 45
8 X 45
8 X 45

TBARROWS ss
8 x 50
8 x 50
8 x 50

GHR
14 x
14 x
14 x

ABS


-----
treen van gisteren
SQUATS
5 x 95
5 x 95
5 x 95
5 x 95
5 x 95

LEGPRESS lifefitness
10 x 135
10 x 135
10 x 135

ARMEN/DELTS

Vorige week niks gedaan en dat is nu wel te merken! Overal spierpijn:p

Nu ook behoefte aan een vast trainingsschema, dus daar ben ik nu mee bezig. Ook een vast eetschema!!
 
Met vast eetschema bedoel je dan iifym en bijhouden of echt een voedingsschema elke dag?

Hoe is het bij de tandarts gegaan? :o
 
Met vast eetschema bedoel je dan iifym en bijhouden of echt een voedingsschema elke dag?

Hoe is het bij de tandarts gegaan? :o
Wel bijhouden, maar niet obv macros. Dus meer zoiets als 2 porties eiwitten/2 porties carbs etc. Beetje iifym, maar dan zonder het tellen van kcals:)

Ik heb ooit obv het RP dieet een eigen schema gemaakt. Ik heb nu mooi de tijd om daar wat mee te doen!

Tandarts was vreselijk. Duurde 3 kwartier en de wortel was nog onstoken. Heb t zonder verdoving gedaan:p Opzich qua pijn wel te doen, maar was gewoon naar.
 
Had vrijdag echt IDIOOT spierpijn O.o Heb dat altijd als ik een week niks doe. Vandaag was het wel te doen, maar alsnog flink quadspierpijn.

BENCH
3 x 60
3 x 60
3 x 62.5
3 x 62.5
3 x 62.5
3 x 62.5
3 x 62.5

DEADS (LICHT)
3 X 120
3 X 120
3 X 120
3 X 120

BOXDEAD CONVENTIONAL (al heeeell lang geen conventional gedaan en al jelemaal niet zwaar..maar dit ging prima!)
2 x 10 kg plates roque
3 x 130
3 x 130
3 x 130
3 x 130

LAT PULLDOWN WIDE GRIP
9 X 47
9 X 47
9 X 47

TBARROW SS GHR
8 X 55 / 14 X
8 X 55 / 14 X
8 X 55 / 14 X

vandaag woog ik bijna 76 kg O.o Begin me vatsig te voelen haha, tijd om even een periode mn voeding te verlagen. Hou vocht vast, maar alsnog mag het wel wat minder!

Doel is om uiterlijk maandag het trainings + voedingsschema klaar te hebben. Haal mn inspiratie uit het sheiko schema (37/30/32), alleen heb ik het helemaal aangepast naar mijn persoonlijke voorkeur. Daarna ook maxen mits dit mag ivm de MRI. Ik hoor dat pas half dec, dus nog even afwachten.
 
Laatst bewerkt:
Oja nog paar vids van afgelopen week.



Week 1-4 van mn vriend zijn schema en mijn schema is klaar. Had gezegd hem niet meer te coachen, maar kizen beviel hem niet en hij werd ook nog eens ziek (daarna paar weken asthmatische bronchitis dus amraps waren een hel zei hij).

Ik maak ook een voedingsschema voor hem aamgezien ik toch al voor mijzelf bezig was. Hij eet meestal alleen brood met pindakaas en tosti (met belachelijk veel saus). Op mijn aandringen soms nog een shake en dan 100 g

Heb zoals ik hierboven al zei sheiko als leidraad aangehouden. Vooral mijn squat hoop ik omhoog te krikken (is echt een achtergeschoven kindje) en met sheiko is er genoeg aandacht (volume!!) voor iig!
 
Laatst bewerkt:
Matige training gisteren. Hele weekend ook ook slecht geslapen en merk dat vooral mijn rug niet lekker zat (erger dan anders zeg maar). Gelukkig heb ik vannacht wel weer een goede nachtrust gehad.

SQUATS
3 X 95
3 X 95
2 X 107.5
2 X 107.5
2 X 107.5
2 X 107.5
2 X 107.5 rpe 7
verder wel vlotte reps, maar ff wennen weer aan meer gewicht op mn rug.

BP
3 x 57.5
3 x 57.5
2 x 66
2 x 66
2 x 66
2 x 66
2 x 66
2 x 66 rpe 6-7

LEGPRESS
10 X 145
10 X 135
10 X 135

CHESTPRESS (+ 3 kg)
8 x 50
8 x 50
8 x 50

LATPULLDOWN WIDEGRIP
10 X 47
10 X 47
10 X 50
(47 was te licht, volgende x 50)

+
Armen/delts

Ik wil eigenlijk de assistance van deze dag op dinsdag gaan doen (armen/delts), heb toch geen werk nu en extra cardio en buiktraining is nu wel welkom.
 
Back
Naar boven