XXL Nutrition

Contest Log (v) SP'S TRANSFORMATIE LOGJE

  • Topic starter SP1988
  • Startdatum
  • Reacties 825
  • Weergaven 61K
  • Volgers 38

Bezoekers in dit topic

TRAINING GISTEREN
erg matig.. voor het eerst in 1,5 jaar hangt de rode vlag uit en goed ook💀 Heb zelfs pijnstilling moeten nemen en dat was eigenlijk nooit nodig..
Zou er misschien een link zijn met het weer terug op onderhoud eten sinds deze week?
 
Je hebt nog 140kg gesquat? :o
 
Je hebt nog 140kg gesquat? :o
 
Man ben even mega geïrriteerd.. heb ik net van de week afgesproken dat ik dinsdag en vrijdag naar BF zou gaan samen met mijn kerel.

Nu is hij dat vergeten💀 Kan gebeuren, maar hij begon daarna te zeuren dat het trainen voelt als "moeten" en dat hij er eigenlijk niet zo'n zin meer in heeft.

Serieus, ik kan mij maar daar kapot aan irriteren en hij vond het vervelend dat ik niet empathisch reageer. Ik zei namelijk, "dan stop je toch gewoon😜". Dus of ik aankomende tijd nog bij BF train is nog maar de vraag.
 
Man ben even mega geïrriteerd.. heb ik net van de week afgesproken dat ik dinsdag en vrijdag naar BF zou gaan samen met mijn kerel.

Nu is hij dat vergeten💀 Kan gebeuren, maar hij begon daarna te zeuren dat het trainen voelt als "moeten" en dat hij er eigenlijk niet zo'n zin meer in heeft.

Serieus, ik kan mij maar daar kapot aan irriteren en hij vond het vervelend dat ik niet empathisch reageer. Ik zei namelijk, "dan stop je toch gewoon😜". Dus of ik aankomende tijd nog bij BF train is nog maar de vraag.
Gewoon het goeie voorbeeld blijven geven. Empathie hoort ook niet bij sporten, :thumb:
 
Boxsquat, dus het valt mee😜
Nog steeds pittig :o


Kan gebeuren, maar hij begon daarna te zeuren dat het trainen voelt als "moeten" en dat hij er eigenlijk niet zo'n zin meer in heeft.

Serieus, ik kan mij maar daar kapot aan irriteren en hij vond het vervelend dat ik niet empathisch reageer.
Daar erger ik mij ook hard aan. Plan soms heel mijn dag rond training (tijd/eten/etc) om dan op het laatste te horen dat ze geen zin heeft :o doet ze nu gelukkig niet meer :P
 
Nog steeds pittig :o



Daar erger ik mij ook hard aan. Plan soms heel mijn dag rond training (tijd/eten/etc) om dan op het laatste te horen dat ze geen zin heeft :o doet ze nu gelukkig niet meer :P
Ja dat is het ook. Voor mij is het wel belangrijk dus ik ben al ruim van tevoren aan het plannen. Met kids kan dat ook niet anders.

Fijn om te horen dat ik niet de enige ben😅😜
 
Lekkere training gehad.. en besloten om lekker in mijn uppie te trainen en niet bij BF.

Oja en eindelijk de app strong gedownload (werd tijd😅😜).

Alleen hoe krijg ik alles in 1 scherm🤓

Screenshot_20210730-213743_Strong.jpg

Screenshot_20210730-213859_Strong.jpg
Screenshot_20210730-213911_Strong.jpg
 
Man ben even mega geïrriteerd.. heb ik net van de week afgesproken dat ik dinsdag en vrijdag naar BF zou gaan samen met mijn kerel.

Nu is hij dat vergeten💀 Kan gebeuren, maar hij begon daarna te zeuren dat het trainen voelt als "moeten" en dat hij er eigenlijk niet zo'n zin meer in heeft.

Serieus, ik kan mij maar daar kapot aan irriteren en hij vond het vervelend dat ik niet empathisch reageer. Ik zei namelijk, "dan stop je toch gewoon😜". Dus of ik aankomende tijd nog bij BF train is nog maar de vraag.
Je had ook moeten reageren: "Trainen moet ook want anders word je ecto en dan maak ik het uit."
 
Kan niet tenzij je meerdere screenshot in een plaatje plakt en die dan upload 😑
Mehh.. dan maar zo
Je had ook moeten reageren: "Trainen moet ook want anders word je ecto en dan maak ik het uit."
🤣

Hij doet zo weinig dat hij er nu nog hetzelfde uit ziet als wanneer hij niet traint💀 Geluk voor hem dat hij van nature niet super ecto is, maar juist omdat hij aanleg heeft vind ik het maar zonde😜

Wel grappig, hij zegt nu dat hij eigenlijk ook wel weer serieus wil trainen, maar het ontbreekt hem aan motivatie.. wat ik zelf merk is dat motivatie juist komt op het moment dat je volle bak traint en niet de kantjes er vanaf loopt dus ja je gokt al wat mijn medelevende advies was😜
 
Note aan mijzelf.. thuis buik gaan trainen en kuiten. Doe ik normaal bij basic fit nmlk.
 
Ik meet normaal gesproken enkel de suprailiac wekelijks en de tricep/bicep/rug per 4 weken. Ik wil vanaf vandaag ook de buik/benen bijhouden om zo beter te kunnen beoordelen of ik op de goede weg zit.

BOVENBUIK 13 MM
ONDERBUIK 11 MM
BOVENBEEN 22 MM
 
WEEKOVERZICHT

DIETBREAK
week 0 / week 1
24 juli / 1 aug
BW 72,2 / 73,4

VET%
3 PUNTS (DIJ/TRICEP/HEUP)
15,44%
4 PUNTS (TRICEP/BICEP/RUG/HEUP)
19,68%


CENTIMETERS
TAILLE 67 / 67,6
BUIK 87 / 88
GLUTES 100,5 / 101
DIJBEEN 60,3 / 61

CUT
Start / week 1 / week 2 / week 3 / week 4 / week 5 / week 6 & 7 / week 8 / week 9 / week 10 / week 11& 12
BW 78,1 / 76,8 KG / 75,7 KG / 76,2 KG / 75,1 / 74,8 / 74,2 / 73,7 / 73 / 73,2 / 72,9 / 72,2

CENTIMETERS
3 MEI / 9 MEI / 16 MEI / 26 MEI / 29 MEI / 7 juni / 19 juni / 26 juni / 4 juli / 10 juli / 18 juli / 24 juli

TAILLE 71,5 / 70,2 / 70 / 69,5 / 68,5 / 68 / 68,5 / 68 / 68 / 67,5 / 67,5 / 67 -4,5 cm
BUIK 93,5 / 93 / 92,5 / 91 / 91 / 90 / 89 / 89 / 89 / 87,6 / 87,5 / 87 - 6,5 cm
GLUTES 106,5 / 105,5 / 105 / 104,5 / 103,5 / 103 / 102,5 / 102 / 101,5 / 100,7 / 101 / 100,5 -6 cm
DIJ 63,5 / 63,2 / 62,5 / 62,5 / 62 / 62,2 / 61,7 / 61,3 / 61 / 60,6 / 60,5 / 60,3 - 3,2 cm

Totaal -5,9 KG
- 20,3 CM
 
Laatst bewerkt:
VERBRAND -441 calorieën
GEMIDDELD GEGETEN 2339 calorieën

De enige dag die niet is meegenomen is vorige week zaterdag en dat is dus de dag dat ik uit eten ben geweest😜 Laten we zeggen dat ik die dag 500-1000 calorieën teveel heb gehad.

De bedoeling is nu wel dat mijn buik/lovehandle regio niet boven de 88 cm komt en natuurlijk moeten de gemeten huidplooien gelijk blijven. Mijn heup plooi (suprailiac) is met 6 MM gelijk gebleven.
 
Back
Naar boven