MuscleMeat

spuit in BIL of in BEEN?

Bezoekers in dit topic

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2003
Berichten
591
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Mijn voorkeur gaat uit naar het injecteren in de bil ipv been. De laatste keer dat ik er een in mijn been zette, was deze 4 dagen lang zeer pijnlijk.
Aan het einde van de kuur kan je bil enigszins verzadigd zijn en moet je haast wel ergens anders gaan spuiten....
SUGGESTIES?
Vroeg me af hoe jullie dat doen in 't bovenbeen en of je er ook last van hebt....

thanx
 
kheb geen voorkeur. injecteer zowat overal. glutes/quads/chest/bi`s
 
Ik moet toegeven dat ik ook bij voorkeur in mijn billen injecteer, maar dat ik het ook wel eens in mijn benen doe. Het is mij tot nu toe erg meegevallen, want als je anderen soms hoort over injecteren in het been, dan zou dat vreselijk pijnlijk zijn.
Let wel op dat je op de goede plek in je been injecteert, kijk hiervoor op www.spotinjections.com.
Als ik in mijn benen injecteer gebruik ik meestal een groene 0,8 x 40 mm naald en anders een blauwe 0,6 x 25 mm naald.
Zorg er wel voor dat als je er niet door komt, je niet te veel doordrukt, maar dan op een andere plek opnieuw probeert.
 
in je kont is niet zo gevoelig, stelt niet zoveel voor. Wel kan het de ene kant meer pijn doen dan de andere!
 
Back
Naar boven