AndroidHealthClinic

Spuit zetten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lol, ik heb daar ook een tijdje getraind, wel al enkele jaren geleden inmiddels. Die eigenaar had zo’n enorme hond die altijd bij hem was, ook in de gym.

Er kwamen destijds best wel een hoop buffe gasten maar ook heel veel mongolen. Echt van die ubertokkies van het woonwagenkamp die collectief aan de tren zaten en daarom nog extra debiel zich gedroegen.

Ik vond het niet echt een topgym iig
Hahahah klopt ja.
Nu komen er regelmatig van die grote gasten uit Polen en vooral Duitsland trainen. Volgens mij gebruiken die spul wat we hier niet hebben:)
 
Hahahah klopt ja.
Nu komen er regelmatig van die grote gasten uit Polen en vooral Duitsland trainen. Volgens mij gebruiken die spul wat we hier niet hebben:)

Haha, ik denk gewoon betere genetics en niet zo een pussy mindset. Ik verbaasde me er ook altijd over dat alle Duitsers 2x zo buff waren als alle Nederlandse gasten.
 
Haha, ik denk gewoon betere genetics en niet zo een pussy mindset. Ik verbaasde me er ook altijd over dat alle Duitsers 2x zo buff waren als alle Nederlandse gasten.

Ik weet het niet. Ik train daar zelf niet meer. (soms)
Toen ik daar nog wel trainde trainden die Duitsers eerlijkgezegd ook niet echt super fanatiek. Volgens mij duwen die meer ml's naar binnen.
 
Back
Naar boven