Fitness Seller

Spuit zetten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Spambod

Huge Freak
Lid geworden
27 dec 2018
Die kelder dat was vroeger idd.
Nu is het helemaal verandert. Is nu allemaal boven op de 1e etage. Veel beter nu.

Lol, ik heb daar ook een tijdje getraind, wel al enkele jaren geleden inmiddels. Die eigenaar had zo’n enorme hond die altijd bij hem was, ook in de gym.

Er kwamen destijds best wel een hoop buffe gasten maar ook heel veel mongolen. Echt van die ubertokkies van het woonwagenkamp die collectief aan de tren zaten en daarom nog extra debiel zich gedroegen.

Ik vond het niet echt een topgym iig

Camelus

Massive Warrior
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Lol, ik heb daar ook een tijdje getraind, wel al enkele jaren geleden inmiddels. Die eigenaar had zo’n enorme hond die altijd bij hem was, ook in de gym.

Er kwamen destijds best wel een hoop buffe gasten maar ook heel veel mongolen. Echt van die ubertokkies van het woonwagenkamp die collectief aan de tren zaten en daarom nog extra debiel zich gedroegen.

Wat moet jij hier in t Zuiden?

Maar precies wat jij zegt. Fucking leeghoofden.

Ivar_V

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 sep 2019
Lengte
1m83
Massa
105kg
Vetpercentage
14%

Hahahah klopt ja.
Nu komen er regelmatig van die grote gasten uit Polen en vooral Duitsland trainen. Volgens mij gebruiken die spul wat we hier niet hebben:)

Spambod

Huge Freak
Lid geworden
27 dec 2018
Hahahah klopt ja.
Nu komen er regelmatig van die grote gasten uit Polen en vooral Duitsland trainen. Volgens mij gebruiken die spul wat we hier niet hebben:)

Haha, ik denk gewoon betere genetics en niet zo een pussy mindset. Ik verbaasde me er ook altijd over dat alle Duitsers 2x zo buff waren als alle Nederlandse gasten.

Ivar_V

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 sep 2019
Lengte
1m83
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Haha, ik denk gewoon betere genetics en niet zo een pussy mindset. Ik verbaasde me er ook altijd over dat alle Duitsers 2x zo buff waren als alle Nederlandse gasten.

Ik weet het niet. Ik train daar zelf niet meer. (soms)
Toen ik daar nog wel trainde trainden die Duitsers eerlijkgezegd ook niet echt super fanatiek. Volgens mij duwen die meer ml's naar binnen.

Naar boven