MuscleMeat

Spuit zetten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

de site van spotinjections kan je wel helpen. En het is ook gemakkelijker, vind ik zelf, om in de quads te prikken. Glutes lukt langs geen kanten :')
 

Zijn die LGBTQ klinieken toch nog ergens goed voor
 
Ik zet iedere week bij iemand een prik maar dat doe ik hierna nooit weer of alleen als ze me geld betalen, kost me tijd ook.
 
Nee, wel een x getraind maar is niets daar met die openingstijden in de zomer.
Ja klopt.
Dat was ook de reden dat ik daar ben weggegaan.

Heb je welleens bij Body Style Venlo getraind?
Die zijn wel goed.
 
Ja klopt.
Dat was ook de reden dat ik daar ben weggegaan.

Heb je welleens bij Body Style Venlo getraind?
Die zijn wel goed.
Ja, kut gym.
Daarnaast gun ik het de eigenaar niet, je kent zijn geschiedenis toch wel? Opdrachtgever van de bende van Venlo?
 
Ja, kut gym.
Daarnaast gun ik het de eigenaar niet, je kent zijn geschiedenis toch wel? Opdrachtgever van de bende van Venlo?
Zeker weten ken ik de gym en eigenaar.
Ach dat was vroeger.
Vond je een kut gym? why?
Heb je daar wel getraind dan?
 
Zeker weten ken ik de gym en eigenaar.
Ach dat was vroeger.
Vond je een kut gym? why?
Heb je daar wel getraind dan?

1x getraind maar vond de sfeer niets., dat is wel alweer jaren geleden.

tja dat was vroeger dat hij mensen heeft laten omleggen, klopt.
 
Wat ik mij nog herinner hiervan was dat ik op mijn flikker kreeg omdat ik een tanktop droeg. Nog een discussie hierover gehad omdat iemand anders ook een tanktop aan had maar dat was volgens dat aapje anders. Naar de kelder, donker hok vol met meatheads die zonder shirt aan het trainen waren en bij elke rep heel hard moesten schreeuwen. Clowns. Ging ik squatten, hing er een barbell in het rack die helemaal krom getrokken was. Rechte barbell gepakt. Komt er zo'n clown naar mij toe...oeee als ze dat zien heb je een probleem, dat mag niet! Nee ik zou daar echt pijn aan mijn knokkels krijgen zou ik daar gaan trainen.
 
1x getraind maar vond de sfeer niets., dat is wel alweer jaren geleden.

tja dat was vroeger dat hij mensen heeft laten omleggen, klopt.
Daar is wel meer hardcore sfeer dan in de rest van de gyms in de verre omgeving
 
Wat ik mij nog herinner hiervan was dat ik op mijn flikker kreeg omdat ik een tanktop droeg. Nog een discussie hierover gehad omdat iemand anders ook een tanktop aan had maar dat was volgens dat aapje anders. Naar de kelder, donker hok vol met meatheads die zonder shirt aan het trainen waren en bij elke rep heel hard moesten schreeuwen. Clowns. Ging ik squatten, hing er een barbell in het rack die helemaal krom getrokken was. Rechte barbell gepakt. Komt er zo'n clown naar mij toe...oeee als ze dat zien heb je een probleem, dat mag niet! Nee ik zou daar echt pijn aan mijn knokkels krijgen zou ik daar gaan trainen.
Die kelder dat was vroeger idd.
Nu is het helemaal verandert. Is nu allemaal boven op de 1e etage. Veel beter nu.
 
Die kelder dat was vroeger idd.
Nu is het helemaal verandert. Is nu allemaal boven op de 1e etage. Veel beter nu.

Lol, ik heb daar ook een tijdje getraind, wel al enkele jaren geleden inmiddels. Die eigenaar had zoā€™n enorme hond die altijd bij hem was, ook in de gym.

Er kwamen destijds best wel een hoop buffe gasten maar ook heel veel mongolen. Echt van die ubertokkies van het woonwagenkamp die collectief aan de tren zaten en daarom nog extra debiel zich gedroegen.

Ik vond het niet echt een topgym iig
 
Lol, ik heb daar ook een tijdje getraind, wel al enkele jaren geleden inmiddels. Die eigenaar had zoā€™n enorme hond die altijd bij hem was, ook in de gym.

Er kwamen destijds best wel een hoop buffe gasten maar ook heel veel mongolen. Echt van die ubertokkies van het woonwagenkamp die collectief aan de tren zaten en daarom nog extra debiel zich gedroegen.

Ik vond het niet echt een topgym iig

Wat moet jij hier in t Zuiden?

Maar precies wat jij zegt. Fucking leeghoofden.
 
Back
Naar boven