Fitness Seller

spuiten/naalden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ghost

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 mrt 2003
Berichten
54
Waardering
0
Ik had een adres waar ik via internet mijn spuiten, naalden bestelde. Maar helaas ben ik zowel de naam als de url kwijt.
Heeft iemand anders hier een internet adres waar ik bestellen kan?
Groet, Ghost :)
 
waarom ga je niet gewoon naar de apotheek daar hebben ze alles hoor...............
 
Dat weet ik maar ze doen weer eens zo moeilijk.

Het andere voordeel via internet is dat het goedkooop is en per doos van 100 verkocht wordt en thuis bezorgt wordt.

Groet, ghost
 
hoezo moeilijk? je kan gewoon naar de apotheek gaan en zeggen welke je wilt en hoeveel. al zijn het er 100 of meer dan bestellen ze die en kna je ze een paar dagen later halen.....
 
Ze geven ze niet overal mee.. en je loopt de kans dat mama of de buurvrouw ineens naast je staat..
 
Kan iemand me vertellen welke spuiten/naalden je het best kan gebruiken als je sustanon gaat gebruiken? En welke als je winstrol gaat gebruiken??? De afmetingen dus?!
 
Originally posted by Gespierd Stuk
www.spencer.nl

Juist die bedoelde ik. bedankt :thumbs:

Voorheen kreeg ik ze nog wel maar het wordt steeds moeilijker en al dat gezeik van die gasten waarom ik ze nodig heb etc etc daar heb ik even geen zin meer in:suicide: Dus dit is de perfecte oplossing en voorlopig heb ik even genoeg!

Groet, Ghost
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Just me
Kan iemand me vertellen welke spuiten/naalden je het best kan gebruiken als je sustanon gaat gebruiken? En welke als je winstrol gaat gebruiken??? De afmetingen dus?!

0.8-40(38) sust
0.7-35 winny, kan ook met de 0.8x40(38) hoor.

(38) bij sommige apotheken hebben ze alleen de 38 mm.

:)
 
Originally posted by Just me
Kan iemand me vertellen welke spuiten/naalden je het best kan gebruiken als je sustanon gaat gebruiken? En welke als je winstrol gaat gebruiken??? De afmetingen dus?!

sustanon in de bil en been, de naaldmet groene dopje,
wisntrol in schouders, de dunne naald, met blauw dopje.
 
gewoon een lach opzetten en vriendelijk om een zaks puiten vragen.... doen ze nooit moeilijk over...
 
Back
Naar boven