MuscleMeat

Spuiten voorladen

Bezoekers in dit topic

Persian AM

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 jul 2011
Berichten
218
Waardering
3
Lengte
1m87
Massa
93kg
Is het ok om syringes te voorladen (preloaden) voor een week?
Het gaat om puur om gemakzucht zodat ik alle spuiten 1 maal klaarmaak voor de komende week. Heb dit onderwerp op verschillende forums gezocht en telkens met andere meningen. Ben zelf aan het twijfelen of de compounds "zwakker worden" wanneer ze een week in een spuit zitten... het gaat om test-e/tren-ace/eq/dbol inject.
Wie ervaring daarover heeft dan hoor ik dit graag!
 
Niet doen.
 
Mijn enigste zorgen is of dat de stof in de compound zelf nog goed blijft!
Verder doe ik alles zo steriel mogelijk
 
Het is dan niet meer steriel!!!
 
Het is dan niet meer steriel!!!
Dus die preload die voor een week voorgeladen is moet het weggesmeten worden...?
Voor het optrekken en injecteren gebruik ik wel 2 verschillende naalden.
 
Ik zou het niet na een week uit steriele verpakking nog in me lichaam spuiten.
Zet het dan direct :D
 
Het is dan niet meer steriel!!!
Als men de spuit uit de steriele injectieflacon laadt, en dan naalden wisselt, en de naaldkap erop houd, is het dan niet steriel? De naaldkap moet min of meer luchtdicht zijn, en er is geen substraat voor pathogenen om op de naald te groeien. Dus met betrekking tot steriliteit zie ik het probleem niet.

Het oplosmiddel in de gear kan wel een probleem zijn, het kan rubberen componenten oplossen, die je echt niet in je lichaam wilt injecteren. Sommige spuiten hebben echter geen rubberen onderdelen, dus die kunnen OK zijn.
 
Als men de spuit uit de steriele injectieflacon laadt, en dan naalden wisselt, en de naaldkap erop houd, is het dan niet steriel? De naaldkap moet min of meer luchtdicht zijn, en er is geen substraat voor pathogenen om op de naald te groeien. Dus met betrekking tot steriliteit zie ik het probleem niet.

Het oplosmiddel in de gear kan wel een probleem zijn, het kan rubberen componenten oplossen, die je echt niet in je lichaam wilt injecteren. Sommige spuiten hebben echter geen rubberen onderdelen, dus die kunnen OK zijn.
Thanks voor de info.
En inderdaad, de spuiten die ik gebruik bevatten geen rubber, alles is van plastic.
 
Wees ervan bewust dat er een restrisico bestaat. Als u een fout maakt (zoals de bovenkant van de vial niet behoorlijk wissen, ademen op de achterkant van de naald, etc.), vermeerdert u de kans op complicaties. Dat komt omdat de pathogenen veel tijd hebben om te groeien voordat u het injecteert, zodat uw immuunsysteem een moeilijke tijd heeft. Dus de kans op infectie IS hoger.
 
Hooguit een dag van te voren langer niet, de olie tast vaak ook het rubber waardoor alles langs de stopper gaat en je maar een gedeelte injecteert wat tevens niet langer steriel is.
 
Back
Naar boven