Fitness Seller

Spuitjes bestellen

Bezoekers in dit topic

NightStalker

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2006
Berichten
1.075
Waardering
7
Ik wist nergens anders het te vragen maar ik zoek een belgische site waar ik mijn insuline spuitjes e.d kan bestellen.

thx
 
yep, wij op het board hebben een marktaandeel van zo'n 40% in triomedical
 
yep, wij op het board hebben een marktaandeel van zo'n 40% in triomedical

Hehe.

Die site ken ik, maar vroeg me af of er niet zo 1 was in belgië ook. Maar als er geen is bestel ik daar maar ff :D
 
heb verleden week nog besteld en binnen de week was al netjes geleverd hier in het verre belgië :D
 
bestellen? kan je die niet gewoon in de apotheek gaan halen?
 
Trio medical is gewoon goed...leveren alleen wel met dpd, wat dus alleen door de week wordt afgeleverd.
 
Apotheek is toch makkelijker of niet?
 
Apotheek is toch makkelijker of niet?

Apotheek is 100.000 keer duurder. Bovendien voorzien ze je meestal niet met plezier van een spuitje+naaldje of 50.
 
Apotheek is 100.000 keer duurder. Bovendien voorzien ze je meestal niet met plezier van een spuitje+naaldje of 50.

Hoor 20 spuiten voor 5 euro. Is dat zoveel duurder dan?
Plus ik hoor in mijn omgeving dat ze eigenlijknooit moeilijk doen.
 
Dan heb je een leuke apotheek in je omgeving denk ik.
 
ik bestel ze gewoon per 100, heb je wel voor even spuiten genoeg. éénmaal bestellen ipv meerdere keren naar de apotheek te lopen. en het is denk ik wel iets goedkoper.
 
Apotheek, en ik geloof niet dat ze veel duurder zijn.

Mijn apotheek doet er niet moeilijk over...kan alles bestellen op dat gebied.
Volgende dag kan ik het al afhalen.
 
Apotheek, en ik geloof niet dat ze veel duurder zijn.

Mijn apotheek doet er niet moeilijk over...kan alles bestellen op dat gebied.
Volgende dag kan ik het al afhalen.

Plus je staat niet ergens geregistreerd als spuiter;)
 
Ik wist nergens anders het te vragen maar ik zoek een belgische site waar ik mijn insuline spuitjes e.d kan bestellen.

thx

waarom niet bij de apotheker? daar haal ik gewoon al mijn shizzle nog nooit probs gehad...
 
Hahah ik dacht dat ik de enige was bij Trio Medical :D Het is dus een hot-item. Ik had em zelf gezocht op Google.
 
als je nou iets besteld daar... staat er dan op wat er in zit?
 
Hoor 20 spuiten voor 5 euro. Is dat zoveel duurder dan?
Plus ik hoor in mijn omgeving dat ze eigenlijknooit moeilijk doen.

Bij triomedical dacht 100stuks voor een eurootje of 16....
 
Ik ga ook altijd naar de apotheek...
Maarja aangezien een naald net 10 cent kost en een spuit idem ga ik niet liggen mierennken over die paar euros..

Maarja
 
Ik haal ook alles bij de Apotheek maar zit zo te kijken op die site en vraag me wat dingen af. Wat is het verchil tussen een 2 en 3-delige spuit??? En waarom zijn sommige spuiten zoveel duurder dan de andere???
 
Back
Naar boven